SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Wereld apartquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, werelden op zichzelf.
Maar ook de kleine stadjes met hun lokale teams, niet om aan te horen fanfares op de tribune en op het veld tijdens halftime, BBQ's, bakken nacho's met ladingen cheesedip etc. etc., ik vind het prachtig...
Herkenbaar, wij werden soms ook gedwongen om te stoppen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben wel paar keer onderweg gestopt wanneer de trailer teveel bewoog om die knollen tot de orde te roepen.
De zweep erover en doorrijden weer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, wij werden soms ook gedwongen om te stoppen...
Je moet er even aan wennen en ik kan soms die Yanks niet uitstaan, maar tussen 'het gewone volk' is het prima uit te houden. En dan met name de zuidelijke staten met hun zwarte invloeden, zonder poespas, met cajun- en seafood.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wereld apartorgeltje tijdens half time en iedereen naar de 'stands' om te eten en te drinken
Klinkt zo 'overdone' in onze oren, maar als je daar bent en deel van uitmaakt is het zo, gewoon, typisch Amerikaans
Bij ons was het meestal de lange lat, een waterkanon of traangas...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De zweep erover en doorrijden weer.
Yanks zijn ook een noordelijk volk apartquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er even aan wennen en ik kan soms die Yanks niet uitstaan, maar tussen 'het gewone volk' is het prima uit te houden. En dan met name de zuidelijke staten met hun zwarte invloeden, zonder poespas, met cajun- en seafood.
Ik hoop dit jaar weer te kunnen gaan...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons was het meestal de lange lat, een waterkanon of traangas...
Heb paar tegenover Willem 2 stadion gewoond, was elke keer weer lachen om te zien hoe de uitsupporters van grote clubs de bus in geramd werden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons was het meestal de lange lat, een waterkanon of traangas...
Bij Willem II verzamelde we altijd bij de hockeyclub verderop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb paar tegenover Willem 2 stadion gewoond, was elke weer lachen om te zien hoe de uitsupporters van grote clubs de bus in geramd werden.
Weinig problemen daar gehad, alleen bij een demonstratie die we op weg daarheen hielden en de weg blokkeerde. 10 Minuten duwen en trekken en daarna weer verder...quote:
Een jonge MadMaster die tegen de hekken bij Ajax klom, ik kan mij een foto herinnerenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Maar ben nu 'in ruste', zoals dat heet.
Vroeger was alles beter...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik letterlijk 'in ruste'.
Have fun nog...
Tilburg is wel relaxt, het is wat crimineel maar wanneer je de weg kent is het prima daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weinig problemen daar gehad, alleen bij een demonstratie die we op weg daarheen hielden en de weg blokkeerde. 10 Minuten duwen en trekken en daarna weer verder...
Trusten, Mad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik letterlijk 'in ruste'.
Have fun nog...
*proest*quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag deze muziek wel in Noorwegen?
Niet na middernachtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag deze muziek wel in Noorwegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |