Zal per auto verschillen, denk ik. Maar ik denk dat het bij geen een type in zou houden dat je meteen de auto aan de kant moet zetten en moet bijvullenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk is het wel zsm bedoeld, je weet niet hoe weinig olie er nog over is
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
copshow meh, iets anders? deadwood gezien?
Het gaat om morgen op de markt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik gaan voor kibbeling, maar beide zijn appetijtelijk
fixedquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schattig, onze Remco heeft ook smaak
Maar kibbeling is ook bruinquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel racistisch dat alle blanken geen kebab kiezen
Neuh dat niet zozeer, maar meestal heb ik wel een flesje achterin in wagen dan zoek ik een pomp op en vul het bijquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal per auto verschillen, denk ik. Maar ik denk dat het bij geen een type in zou houden dat je meteen de auto aan de kant moet zetten en moet bijvullen
heel licht bruin, zo licht dat het nog voor een blanke die onder de zonnebank heeft gelegen kan doorgaanquote:
Ik hoop dat Gibson de TR negeertquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onterecht, hopelijk grijpt GibsonLesPauls in
heb je the wire gezien?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat over corrupte agenten, het is geen CSI. iig beter dan The Wire
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel licht bruin, zo licht dat het nog voor een blanke die onder de zonnebank heeft gelegen kan doorgaan
Moest binnenmonds kotsenquote:
heb tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, wacht tot heel seizoen klaar is zodat ik alles in 1 dag kan kijkenquote:
In een keer is wellicht makkelijker, moet nu soms even nadenken wat welke kloon nou weer gedaan heeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, wacht tot heel seizoen klaar is zodat ik alles in 1 dag kan kijken
zijn maar 10 afleveringen dus yolo
vond het saaiquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo vond je het niet tof? omar little toffer of albert white?
dan kan ik ook gelijk aan 1 stuk door fappen op sarahquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In een keer is wellicht makkelijker, moet nu soms even nadenken wat welke kloon nou weer gedaan heeft
Dan zal je straks 10 uur aan een stuk door moeten sjorrenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kan ik ook gelijk aan 1 stuk door fappen op sarah
ik doe niks andersquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal je straks 10 uur aan een stuk door moeten sjorren
Hey ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, wacht tot heel seizoen klaar is zodat ik alles in 1 dag kan kijken
zijn maar 10 afleveringen dus yolo
justified, heeft ook politie, krijg jeukquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zelf obama vind omar tof. welke serie behalve the shield en got?
Ze zeggen wel eens dat een ezel niet twee keer aan dezelfde steen stoot, maar jij doet het welquote:
wrm niequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet meer verder te kijken
Ja ik ook. Maar nu niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer, maar meestal heb ik wel een flesje achterin in wagen dan zoek ik een pomp op en vul het bij
Heb je anderhalf uur nodig om olie bij te vullenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar nu niet.
Ga morgen wel voor werk. Dan maar 9u op werk ipv 7.30 uur.
krijg je dan een te harde penis?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De wetenschap dat Cholo nat wordt van haar
Hermann, ik hou van jou.quote:
Misschienquote:
Gelukkig maar, was al even bangquote:
Ook wel, maar van hermann meer.quote:
quote:
ik van blauwe enveloppenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word echt bang van thrillerige horrorfilms
Onder hermannquote:
Ik bescherm je welquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word echt bang van thrillerige horrorfilms
je kat weet welke maand het is?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Godver, kat heeft een mei kever los gelaten hier!
ja nou ik hoorde hier anders net een mug rondvliegen dus laten we niet te hard van stapel lopenquote:
nee dat weet je nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe die beesten eruit zien.
Hoef je niet meteen boos te zijn :squote:
Iets met openingstijden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je anderhalf uur nodig om olie bij te vullen
Hopelijk lig je de hele nacht wakkerquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
5 minuten telefoon gezocht, bleek gewoon in mijn broekzak te zitten
ik denk dat dat een teken is om naar bed te gaan, trusten
Ja, snoesjequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook 's nachts als ik in bed lig en enge geluidjes hoor?
Neen. zeker niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 24/7 pompen langs je werk?
wat heb je danquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:45 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme moet de GGD langskomen om die hoeren uit te roeien![]()
what the fuck is deze nou weer
Das wel netjes ja, bij mn stage was het toen ook best chill. Mocht je zelf weten hoe je je dagen indeelde als je maar aan verplichte aantal uur kwamquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen. zeker niet.
Baas interesseert het niet. als mn werk maar af is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |