Zal per auto verschillen, denk ik. Maar ik denk dat het bij geen een type in zou houden dat je meteen de auto aan de kant moet zetten en moet bijvullenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk is het wel zsm bedoeld, je weet niet hoe weinig olie er nog over is
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
copshow meh, iets anders? deadwood gezien?
Het gaat om morgen op de markt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik gaan voor kibbeling, maar beide zijn appetijtelijk
fixedquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schattig, onze Remco heeft ook smaak
Maar kibbeling is ook bruinquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel racistisch dat alle blanken geen kebab kiezen
Neuh dat niet zozeer, maar meestal heb ik wel een flesje achterin in wagen dan zoek ik een pomp op en vul het bijquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal per auto verschillen, denk ik. Maar ik denk dat het bij geen een type in zou houden dat je meteen de auto aan de kant moet zetten en moet bijvullen
heel licht bruin, zo licht dat het nog voor een blanke die onder de zonnebank heeft gelegen kan doorgaanquote:
Ik hoop dat Gibson de TR negeertquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onterecht, hopelijk grijpt GibsonLesPauls in
heb je the wire gezien?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat over corrupte agenten, het is geen CSI. iig beter dan The Wire
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel licht bruin, zo licht dat het nog voor een blanke die onder de zonnebank heeft gelegen kan doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |