Moest binnenmonds kotsenquote:
heb tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, wacht tot heel seizoen klaar is zodat ik alles in 1 dag kan kijkenquote:
In een keer is wellicht makkelijker, moet nu soms even nadenken wat welke kloon nou weer gedaan heeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, wacht tot heel seizoen klaar is zodat ik alles in 1 dag kan kijken
zijn maar 10 afleveringen dus yolo
vond het saaiquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo vond je het niet tof? omar little toffer of albert white?
dan kan ik ook gelijk aan 1 stuk door fappen op sarahquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In een keer is wellicht makkelijker, moet nu soms even nadenken wat welke kloon nou weer gedaan heeft
Dan zal je straks 10 uur aan een stuk door moeten sjorrenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kan ik ook gelijk aan 1 stuk door fappen op sarah
ik doe niks andersquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal je straks 10 uur aan een stuk door moeten sjorren
Hey ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, wacht tot heel seizoen klaar is zodat ik alles in 1 dag kan kijken
zijn maar 10 afleveringen dus yolo
justified, heeft ook politie, krijg jeukquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zelf obama vind omar tof. welke serie behalve the shield en got?
Ze zeggen wel eens dat een ezel niet twee keer aan dezelfde steen stoot, maar jij doet het welquote:
wrm niequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet meer verder te kijken
Ja ik ook. Maar nu niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer, maar meestal heb ik wel een flesje achterin in wagen dan zoek ik een pomp op en vul het bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |