SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Fucking pauper.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Dag Menschen,
Het is weer zover, ik moet noodgedwongen weer met de trein op weg, traject van een half uur wat zeker 13 euro moet kosten. Mijn kameraad en ik zijn dat weekend dan samen 4x13 euro kwijt voor dat stukje. Een aygo doet t op 3 liter benzine. (maar die heb ik niet) Nou heb ik al een hekel aan dat geel-blauwe apparaat, maar nog grotere hekel heb ik aan veel betalen. Zijn er tricks om toch goedkoper het traject af te leggen?
Meereiskorting geldt alleen als er een abonnementhouder bij is, studenten zijn er niet bij.
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:50 schreef Kreator het volgende:
Ha! Nederland.
Hier kost een kaartje voor een week 15 euro. Onbeperkt tram/bus/metro. En dan staat er ook nog elke 4 minuten 1 voor je neus.
Goulash-stad. Daar waar de gemiddelde vrouwenmaat nul is. (En het gemiddelde inkomen 850 euro)quote:
Oplossing:quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Een aygo doet t op 3 liter benzine. (maar die heb ik niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |