Denk dat dat alleen zo is bij mensen die bijvoorbeeld emotie-eter zijn geweest. Ik heb nooit last gehad van vreetbuien, was totaal geen emotie-eter.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik las net dat de drang naar voedsel blijft.
Pas als je na vele maanden een beetje gewend raakt aan je nieuwe levensstijl kan dat afnemen.
Ja en? Zijn punt blijft staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over mensen die op eigen kracht afgevallen zijn, en die dus al geen geld voor een maagverkleining hebben gekost.
Ik heb jarenlang bij een diëtist gelopen, hield me strikt aan de lijsten die ze me gaf en viel heel traag af. Als ik op die manier door was gegaan dan was ik misschien over pas na een jaar of 10 op een gezond gewicht gekomen. Duurde veel te lang.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet nodig voor gewichtsverlies. Een minder drastische aanpassing was voldoende geweest.
Dus je genereerde uit het niets calorieën?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij een diëtist gelopen, hield me strikt aan de lijsten die ze me gaf en viel heel traag af. Als ik op die manier door was gegaan dan was ik misschien over pas na een jaar of 10 op een gezond gewicht gekomen. Duurde veel te lang.
Bij een band wordt er niets verwijderd of omgeleid, dus er veranderd lichamelijk niets. Bij een gastric sleeve wat ik heb wordt het deel van de maag waarin het hongerhormoon aangemaakt wordt verwijderd waardoor het hongergevoel deels of helemaal verdwijnt. Als ik urenlang niks zou eten dan merk ik het pas wanneer ik duizelig wordt dat ik moet eten. Vandaar dat ik me ook aan vaste tijden moet houden, wijk ik er vanaf dan heb ik kans dat het van het 1 op andere moment zwart voor mijn ogen kan worden en dat ik flauw val.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het effect van maagdband of gb schijnt echt behoorlijk verschillend te zijn.
Volgens mij kan je niet anders dan traag afvallen.. Tenzij je ledematen laat amputeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij een diëtist gelopen, hield me strikt aan de lijsten die ze me gaf en viel heel traag af. Als ik op die manier door was gegaan dan was ik misschien over pas na een jaar of 10 op een gezond gewicht gekomen. Duurde veel te lang.
Ik kwam in die periode niets aan, er ging alleen weinig af of mijn gewicht bleef stabiel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Dus je genereerde uit het niets calorieën?
Ja, en? Het gaat om een cosmetisch probleem wat je jezelf helemaal hebt aangedaan. Dat los je dan ook maar op met je eigen portemonnee en niet die van een ander.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over mensen die op eigen kracht afgevallen zijn, en die dus al geen geld voor een maagverkleining hebben gekost.
Ik ging elke avond banen zwemmen, 5 dagen per week naar de sportschool (cardio en krachttraining) heb ik ook geprobeerd maar bleef traag afvallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet anders dan traag afvallen.. Tenzij je ledematen laat amputeren.
Sportte je? Op een serieuze manier, dus niet 1x per week op de crosstrainer.
Huidoverschot is in de meeste gevallen geen cosmetisch probleem maar een lichamelijk probleem. Er zit een groot verschil tussen cosmetisch en lichamelijk, daarom zijn de richtlijnen voor vergoeding ook zo streng.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en? Het gaat om een cosmetisch probleem wat je jezelf helemaal hebt aangedaan. Dat los je dan ook maar op met je eigen portemonnee en niet die van een ander.
Leandra heeft het over geen bikini aan kunnen. Dat is een cosmetisch probleem.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Huidoverschot is in de meeste gevallen geen cosmetisch probleem maar een lichamelijk probleem. Er zit een groot verschil tussen cosmetisch en lichamelijk, daarom zijn de richtlijnen voor vergoeding ook zo streng.
Als mensen alleen voor het mooi zijn een bwc willen dan vind ik het ook logisch dat het niet vergoed wordt en dan ongeacht op welke manier iemand is afgevallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leandra heeft het over geen bikini aan kunnen. Dat is een cosmetisch probleem.
Frédéric Delavier toevallig?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef flibber het volgende:
[..]
nou die expertise kan ook slecht zijn....
ik sporte op de uni. Toezicht en begeleiding werd gedaan door mensen van de krachtsport vereniging. Dus mensen die 100% ermee bezig zijn.
Een of ander sios kneusje legt het daarbij af.
Heb een boek dat is zeg maar de bijbel. Staan alle spiergroepen in en oefeningen. Van een fransman, of franse naam. die gebruikt iedereen die er beetje van af weet
Als ik soms hoor of lees wat men in de reguliere sportschool krijgt voorgekauwt...
Maar goed, je inlezen en schema opstellen kost je week/2 weken max. beetje hulp vragen van anderen en je komt er wel.
(hulp vragen aan mensen die ook stevig gespierde bovenbenen/benen hebben
helemaal correctquote:
Ik heb beide boeken al, die rode en de paarse. Zijn goede boeken inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:40 schreef flibber het volgende:
[..]
helemaal correct
ligt ergens bij mij in verhuisdoos dus kon niet zo vinden....
dit is de link:
https://www.bol.com/nl/p/krachttraining/1001004010937413/
maar als je googled op anotomy strength torrent vind je ook wat.
Al moet ik zeggen dat dit boek zijn geld waard is
wut, twee versies?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb beide boeken al, die rode en de paarse. Zijn goede boeken inderdaad
En iemand die sport in het weekend en zijn been breekt ook maar zelf laten betalen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en? Het gaat om een cosmetisch probleem wat je jezelf helemaal hebt aangedaan. Dat los je dan ook maar op met je eigen portemonnee en niet die van een ander.
Kunnen ze die huid niet gebruiken voor huidtransplantatie's?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja daar zit iemand op te wachten, van die uitgerekte striaehuidquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kunnen ze die huid niet gebruiken voor huidtransplantatie's?
Hop, iedereen met flink wat overschot op een lijst en indien nodig allemaal laten oproepen...
naja die drukken verschillen vaak niet veel, althans toen ik studeerde was verschil in drukken minimaal...behalve voor uitgever/profquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ze maken nog wel eens een nieuwe druk he
Ik woonde in een studentenhuis met 5 kamers. op dat moment 4 mannen, 1 vrouw. een gemeenschappelijke badkamer/douche.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Ja daar zit iemand op te wachten, van die uitgerekte striaehuid![]()
Doe dan meteen een Freddy-Kruger masker op.
Inderdaad, dat kan niet, daarvoor is de huid te erg beschadigd. Wat ze soms wel doen is als een vrouw bijvoorbeeld haar buikwandcorrectie tegelijk laat doen met borstvergroting vet uit het vetschort gebruiken i.p.v. siliconen voor een meer natuurlijk uitziend resultaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Ja daar zit iemand op te wachten, van die uitgerekte striaehuid![]()
Doe dan meteen een Freddy-Kruger masker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |