Hahahahquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Moppert niks lenig hoor, hij draagt alleen als ik er ben dus dan klik ik vast haha.
Ik had een 6 nodig ervoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:58 schreef pinquit het volgende:
Die fcc bij ela op de foto is ook een korte doek toch? Ziet er makkelijker uit ofzo, met een korteal hou ik wel van staarten hoor <3 her lijkt me gewoon handzamer en makkelijker knopen soms
Hmm, dan zit hij misschien te hoog? Ik kan hem achter mijn schouders dicht doen. Maar ik vind hem wel oke zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef Moppert het volgende:
Ik verstel dat bandje ook niet, maar hoe doe je hem dicht zonder aan andere bandjes te komen?
of draag je hem dan niet op de juiste plaats in het midden van je rug?
Ik heb de Galaxia glow voor mijn jongetje. Kan primaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:02 schreef Mariposas het volgende:
Oh, ik wil ook graag een roze Vesper. Maar het maakt me dan echt geen reet uit dat er een jongetje in zit, ik draag de doek toch? Maar ik pak de draagdoek bijna nooit meer, omdat het rugdragen me niet lukt en ik het buikdragen te zwaar vindt, dus ik kan het mezelf niet echt verantwoorden. Ik zou het liefste er gewoon een nieuwe baby in stoppen maar dat zit er ook niet echt in.
Edit: ja die wil ik ook ela! of de Haizea Rebel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |