abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2016 @ 07:33:09 #1
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_162316079


De SU-GCC in betere tijden op Schiphol.
  donderdag 19 mei 2016 @ 07:44:50 #2
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162316135
http://edition.cnn.com/2016/05/18/us/guam-b52-crash/index.html

B-52 crashes in Guam; no injuries reported
A B-52 crashed Thursday morning at a U.S. Air Force base in Guam during a training mission, with all seven crew members safely leaving the aircraft, the base said.

woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 07:49:29 #3
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162316167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 07:33 schreef Sunri5e het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)23092.jpg]afbeelding[/url] ]

De SU-GCC in betere tijden op Schiphol.
Toestel EgyptAir neergestort in Middellandse Zee
http://www.volkskrant.nl/(...)ac8df6143b5fb7c9a86a via @volkskrant

quote:
De oorzaak van de crash is nog onduidelijk. Aan boord van het toestel waren 66 mensen: 30 Egyptenaren, 15 Fransen, een Brit, een Canadees, een Belg en een Portugees.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:11:09 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_162316350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 07:28 schreef Sunri5e het volgende:
Volgens Flightradar is hij netjes op tijd geland:

https://www.flightradar24.com/flight/ms804
Staat inmiddels op "Canceled".

Ben benieuwd wat de oorzaak is. Een A320 staat niet bekend als een toestel dat spontaan uit elkaar spat en de security op CDG lijkt me ook voldoende in orde om explosieven etc van boord te houden.
So we just called him Fred
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 08:12:17 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162316355
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 06:28 schreef akaQ het volgende:

[..]

Gerustellende gedachte, morgen vliegen...
Best wel, statistisch gezien wordt de kans dat er iets gebeurd welke dag groter. Nja, nu is de teller weer gereset en kun je met nog geruster hart in een vliegtuig stappen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162316416
Niet elk stochastisch process werkt zo trouwens, dat de kans op een 'event' toeneemt naar mate er meer tijd verstrijkt, dat denken mensen altijd. _O-

Wel naar dat er weer een kist verdwenen is. :{ En weer een link met Egypte, die kunnen zo onderhand wel opdoeken qua toerisme enzo...
Jack does it in real time...
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:30:51 #7
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_162316504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Staat inmiddels op "Canceled".

Ben benieuwd wat de oorzaak is. Een A320 staat niet bekend als een toestel dat spontaan uit elkaar spat en de security op CDG lijkt me ook voldoende in orde om explosieven etc van boord te houden.
Er is geen noodoproep gedaan wordt gemeld.....
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:32:01 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_162316514
De redactie van het RTL Nieuws heeft weer eens wat moeite met het verschil te zien tussen een A320 en B737.
So we just called him Fred
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:05:09 #9
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162316869
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:30 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Er is geen noodoproep gedaan wordt gemeld.....
http://www.volkskrant.nl/(...)nen-vlucht~a4303632/

quote:
Om 4.26 uur lokale tijd ontving het Egyptische leger een noodsignaal van het verdwenen toestel. Dat heeft het Egyptische ministerie voor Luchtvaart bekendgemaakt. Twee uur eerder was het vliegtuig van de radar verdwenen. Het betreft een automatisch uitgezonden signaal.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 09:05:27 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162316873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:32 schreef FredvZ het volgende:
De redactie van het RTL Nieuws heeft weer eens wat moeite met het verschil te zien tussen een A320 en B737.
Ik zou het verschil ook niet herkennen denk ik :@

Maar goed als er Lufthansa of Alitalia op staat roep ik Airbus en staat er KLM op Boeing :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:05:50 #11
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_162316876
quote:
Een noodsignaal zend een vliegtuig toch zelf uit?
pi_162316916
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zou het verschil ook niet herkennen denk ik :@
Het enige waaraan ik het verschil goed kan zien is dat de Boeing een spitsere neus heeft en dat de cockpitruiten aan de zijkant schuin omhoog lopen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:13:42 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162316973
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zou het verschil ook niet herkennen denk ik :@

Maar goed als er Lufthansa of Alitalia op staat roep ik Airbus en staat er KLM op Boeing :+
http://travelskills.com/2(...)-737-vs-airbus-a320/
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:16:15 #14
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_162317011
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou het verschil ook niet herkennen denk ik :@
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:08 schreef lyolyrc het volgende:
Het enige waaraan ik het verschil goed kan zien is dat de Boeing een spitsere neus heeft en dat de cockpitruiten aan de zijkant schuin omhoog lopen.
De verschillen zijn inderdaad klein. De neuzen zijn inderdaad erg kenmerkend.
Er zit ook een verschil in winglets (als die aanwezig zijn) en de A320 staat iets hoger op zijn wielen dan de B737.
So we just called him Fred
pi_162317132
Is er iemand hier bekend met het Boom project? Ze willen nog dit jaar een proefvlucht maken! Het lijkt mij dat de ontwikkeling dan vergevorderd is, ze willen op Mach 2.2 vliegen, wat 10% sneller is dan de concorde :9 :9


http://boom.aero/
pi_162317146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]


[..]

De verschillen zijn inderdaad klein. De neuzen zijn inderdaad erg kenmerkend.
Er zit ook een verschil in winglets (als die aanwezig zijn) en de A320 staat iets hoger op zijn wielen dan de B737.
De winglets zijn waarschijnlijk wel het meest kenmerkend, alleen zitten die niet op alle vliegtuigen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:45:21 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_162317407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Een noodsignaal zend een vliegtuig toch zelf uit?
Het is een ELT. Die kunnen geactiveerd door mensen of door water. Ze zitten vaak verwerkt in reddingvlotten (en dus ook in de glijbanen). Het zou kunnen betekenen dat er wrakstukken aan het wateroppervlakte drijven.

De black box heeft ook een ELT, maar ik verwacht dat die onder water ligt en dan is het signaal niet boven water te ontvangen.

Edit: De NOS meldt nu dat het Egyptische leger de ontvangst van het ELT signaal ontkent.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fred op 19-05-2016 10:03:16 ]
So we just called him Fred
pi_162318898
Misschien beter hier verder?
NWS / Vliegtuig EgyptAir van Parijs verdwenen van radar

quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou het verschil ook niet herkennen denk ik :@
pi_162319354
Weet iemand wat de reden is waarom ik op FR24 de registraties van business/private jets niet kan zien en op planefinder wel? Is dit een premium fucntie op FR24?
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:24:39 #20
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_162319506
quote:
Dat was me nog nooit opgevallen :@

Bij de A380/B747 is het trouwens andersom zie ik.
So we just called him Fred
pi_162321867
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_162322256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef FredvZ het volgende:
Dat was me nog nooit opgevallen :@

Bij de A380/B747 is het trouwens andersom zie ik.
True, maar dit had ik ooit gemaakt om voor sommigen wat meer aanknopingspunten te geven om twinjets te kunnen onderscheiden.

En ik dacht; een A380 of 747 herkennen de meeste mensen wel. :+
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:25:28 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_162322451
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:08 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Het enige waaraan ik het verschil goed kan zien is dat de Boeing een spitsere neus heeft en dat de cockpitruiten aan de zijkant schuin omhoog lopen.
Als ze over vliegen herken je onmiddelijk het wat huilende geluid van een A320
pi_162323886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:25 schreef spapaars het volgende:

[..]

Als ze over vliegen herken je onmiddelijk het wat huilende geluid van een A320
Dat is me ook wel eens opgevallen. Ik hoor de A320's van Wizzair hier wel eens dalen en dan maken ze inderdaad een beetje een huilend geluid.
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 14:32:53 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162324181
quote:
Das me echt nog nooit opgevallen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 14:35:34 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162324239
A350 doet niet mee trouwens

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162324380
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef derLudolf het volgende:
A350 doet niet mee trouwens

[ afbeelding ]
Die herken je aan de zonnebril. :P
pi_162334267
Om die regerings-Fokker maar even in het perspectief te plaatsen; nu op RTLZ (20:28 - 21:28 uur):

Z Doc: Meevliegen Met De Air Force One
quote:
Documentaire waarin we alles te weten komen over hét presidentiële vliegtuig: de Air Force One. Het beroemdste en zeker het meest luxueuze vliegtuig ter wereld. Wat maakt dit toestel zo anders dan andere Boeings 747?
Herhaling vanavond om 23:30 uur en komende zaterdagavond ook om 23:30 uur.

EDIT: deze kwam vandaag ook naar Schiphol (en staat er momenteel ook nog steeds):

160518 N757HW B752 Honeywell International by mzunguwamap, on Flickr

United Airlines viert 25 jaar Schiphol met stroopwafels
quote:
SCHIPHOL - Het was donderdag 25 jaar geleden dat United Airlines voor het eerst op Schiphol landde. De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij vierde dat jubileum door op alle vluchten vanaf Schiphol stroopwafels te serveren aan passagiers. United vliegt dagelijks vanaf Schiphol naar vier bestemmingen in de Verenigde Staten: Newark, Chicago, Washington en Houston.

United en het overgenomen Continental Airlines vervoerden in de afgelopen 25 jaar ruim acht miljoen passagiers op meer dan 50.000 vluchten van en naar Amsterdam.

In mei 1991 vertrok de eerste United-vlucht van Amsterdam naar de Verenigde Staten via Londen Heathrow. In die tijd onderhield de maatschappij met Boeing 727’s een Europees routenetwerk vanaf Londen. Passagiers konden op Heathrow overstappen op een transatlantische United-vlucht.

United opende vervolgens in 1993 een directe vlucht van Amsterdam naar Washington/Dulles en in 2001 naar Chicago/O’Hare. Continental, dat in 2012 definitief is opgegaan in United, introduceerde in 1999 een lijndienst naar New York/Newark en in 2002 naar Houston. Op al deze routes is United ook nu nog actief.

Rudy Horn, Senior Manager Sales Nederland bij United, zegt “ontzettend trots” te zijn op het 25-jarig jubileum ban United op Schiphol. “Ik wil graag iedereen van het United-team in Amsterdam, in het verleden en het heden, bedanken voor hun toegewijde service voor onze klanten in de afgelopen kwart eeuw.”

Dat passagiers op de vluchten vanuit Nederland stroopwafels kregen uitgereikt was geen unicum. Sinds 1 februari serveert United 's ochtends gratis Hollandse stroopwafels aan cconomy class-passagiers op vluchten binnen Noord-Amerika, naar Centraal-Amerika en tussen Honolulu en Guam.


[ Bericht 73% gewijzigd door Iemand91 op 19-05-2016 21:35:12 ]
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:25:42 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162337537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:50 schreef Iemand91 het volgende:
Om die regerings-Fokker maar even in het perspectief te plaatsen; nu op RTLZ (20:28 - 21:28 uur):

Z Doc: Meevliegen Met De Air Force One

[..]

Herhaling vanavond om 23:30 uur en komende zaterdagavond ook om 23:30 uur.
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162337905
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
Jup:



Sowieso is nagenoeg elke private jet een ding waar de gemiddelde Arabier/kamper zich direct thuis zou voelen...
pi_162341346
Heeft 'ie z'n vliegtuigje inmiddels ook weer legaal/gecertificeerd? :+
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_162341558
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
Nee, maar haar man schijnt wel frequent flyer te zijn aan boord van privé 727 die gebruikt werd als vliegend bordeel door pedofielen.
EDIT: een bron

[ Bericht 7% gewijzigd door tripel7 op 20-05-2016 00:58:14 ]
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 00:48:54 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162341863
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef tripel7 het volgende:

[..]

Nee, maar haar man schijnt wel frequent flyer te zijn aan boord van privé 727 die gebruikt werd als vliegend bordeel door pedofielen.
_O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 mei 2016 @ 05:58:37 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162343158
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef tripel7 het volgende:

[..]

Nee, maar haar man schijnt wel frequent flyer te zijn aan boord van privé 727 die gebruikt werd als vliegend bordeel door pedofielen.
Haar man? :D

Ik doelde idd op menéér Trump ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:51:20 #35
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_162350055
Vliegtuig van TUIFly vanmorgen geraakt door bliksem tijdens landing in Tivat. Na mislukte noodlanding uitgeweken naar Ohgri. Toestel is fysiek beschadigd.

[ Bericht 9% gewijzigd door XDo op 20-05-2016 14:11:58 ]
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_162351912
Interessant artikel over de lessen die worden geleerd na ongelukken
http://www.upinthesky.nl/(...)aart-van-ongelukken/
pi_162353076
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
Fillempie van de jet van Trump
pi_162359702
Zoiets was te verwachten.
Of stoppen of omscholen naar Embraer of 737.

Die laatste zin weet ik niet wat ik daarvan moet denken...

Inderdaad. Als de koning omgeschoold wordt naar de 737 dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de regering de Fokker vervangt door een ander toestel dan een 737 :-)
Of het is een 'cunning plan' natuurlijk.
--
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:52:29 #39
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_162359854
Zou jammer zijn, zo'n 13 in een dozijn 737. Zie liever iets als een dassault falcon oid, maar dat zal wel te klein zijn.
Tics van je petten.
pi_162359859

Bron
_O_

Vind deze livery toch wel erg gaaf.
pi_162365083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:52 schreef zlotka het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)24514.jpg]afbeelding[/url] ]
Bron
_O_

Vind deze livery toch wel erg gaaf.
:Y

  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 21:31:55 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162365265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:45 schreef inkjet het volgende:
Zoiets was te verwachten.
Of stoppen of omscholen naar Embraer of 737.

Die laatste zin weet ik niet wat ik daarvan moet denken...

Inderdaad. Als de koning omgeschoold wordt naar de 737 dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de regering de Fokker vervangt door een ander toestel dan een 737 :-)
Of het is een 'cunning plan' natuurlijk.
Dikke onzin sowieso dat die dikkop wordt opgeleid voor 737. Zou er weinig vertrouwen in hebben als zo'n zwakzinnige piloot zou zijn op een vlucht waar ik mee vlieg...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:07:28 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162366388
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dikke onzin sowieso dat die dikkop wordt opgeleid voor 737. Zou er weinig vertrouwen in hebben als zo'n zwakzinnige piloot zou zijn op een vlucht waar ik mee vlieg...
Heb je het nou over onze Koning of mis ik effe wat?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162366411
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dikke onzin sowieso dat die dikkop wordt opgeleid voor 737. Zou er weinig vertrouwen in hebben als zo'n zwakzinnige piloot zou zijn op een vlucht waar ik mee vlieg...
Sorry?
pi_162366791
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat hij zijn uurtjes bijhoudt op onze kosten. Ik moet ook gewoon zelf voor mijn hobby vlieguurtjes betalen. Ander doel heeft het bij hem niet.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:35:17 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162367145
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef El_Grando101 het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat hij zijn uurtjes bijhoudt op onze kosten. Ik moet ook gewoon zelf voor mijn hobby vlieguurtjes betalen. Ander doel heeft het bij hem niet.
Wim-Lex bestáát op onze kosten, maar je hebt idd wel een punt.. als hij zo nodig zijn vliegshizzle wil behouden, bijscholen, kan hij dat vast wel uit eigen zak betalen.. ik geloof er ook niks van dat hij zelf zou mogen vliegen in het staatsvliegtuig.. keertje mag vast wel, maar structureel zelf vliegen lijkt me niet wenselijk. Hij rijdt zichzelf toch ook niet in de rondte?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 22:41:10 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162367306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef El_Grando101 het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat hij zijn uurtjes bijhoudt op onze kosten. Ik moet ook gewoon zelf voor mijn hobby vlieguurtjes betalen. Ander doel heeft het bij hem niet.
Precies dit. Als ik vlieguren wil maken en ik klop aan bij de KLM... Ze zien me al aankomen zeker
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 22:45:34 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162367437
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wim-Lex bestáát op onze kosten, maar je hebt idd wel een punt.. als hij zo nodig zijn vliegshizzle wil behouden, bijscholen, kan hij dat vast wel uit eigen zak betalen.. ik geloof er ook niks van dat hij zelf zou mogen vliegen in het staatsvliegtuig.. keertje mag vast wel, maar structureel zelf vliegen lijkt me niet wenselijk. Hij rijdt zichzelf toch ook niet in de rondte?
Nee maar er komt toch wel een veel te dure BBJ voorzie ik. Ook al zal ie op zijn stoeltje achterin bruine rakkers zitten te tikken, op onze kosten zal toch wel wel de mogelijkheid moeten blijven bestaan voor hem om in het regeringstoestel te blijven vliegen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162367498
Hij vliegt af en toe lijnvluchten bij KLM (cityhopper). En ik kan jullie vertellen dat hij wat dat betreft aan alle eisen voldoet, een prima man is om mee te vliegen en de KLM er geen belastinggeld voor krijgt ;)
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 22:52:22 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162367608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:47 schreef NewHorizon het volgende:
Hij vliegt af en toe lijnvluchten bij KLM (cityhopper). En ik kan jullie vertellen dat hij wat dat betreft aan alle eisen voldoet, een prima man is om mee te vliegen en de KLM er geen belastinggeld voor krijgt ;)
Mwoah, WL is niet bepaald een helder licht en de pilotenopleiding niet bepaald makkelijk. Vandaar mijn twijfel, die achternaam helpt om ergens binnen te komen...

Gaat natuurlijk wel ten koste van piloten die dan ook geld hadden kunnen verdienen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')