Ligt eraan wat je precies bedoelt. Bedoel je de registratie? Of het type?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:32 schreef Physsic het volgende:
Ik las vanmorgen iets over dat het vliegtuig op het laatste moment mogelijk is vervangen door een ander vliegtuig. Is dat al ergens voorbij gekomen, of was dat gewoon bullshit?
Vanmorgen hadden sommige media het over een Boeing 737. Ik last ergens op een forum dat die verwarring waarschijnlijk is ontstaan, omdat de vluchtdata ergens aangaf dat het om een 737 zou gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:41 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je precies bedoelt. Bedoel je de registratie? Of het type?
Straks eisen ze hem op en dan blijkt ie 'gewoon' neergestort te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het opeisen van een vermoedelijke aanslag laat naar mijn gevoel wel erg lang op zich wachten. Meestal zijn ze er als de kippen bij.
In theorie kan het ook een eenmansactie zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het opeisen van een vermoedelijke aanslag laat naar mijn gevoel wel erg lang op zich wachten. Meestal zijn ze er als de kippen bij.
*oostenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
De ene bron zegt dat er wrakstukken zijn gevonden bij Karpathos, de andere zegt dat er wrakstukken zijn gevonden ten zuiden van Kreta.
Wat is het nou? Karpathos ligt ten noorden van Kreta.
Sowieso vindt ik dat 'opeisen' maar gelul. Als iemand iets zegt hoeft het nog niet te betekenen dat het waar is natuurlijk..quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks eisen ze hem op en dan blijkt ie 'gewoon' neergestort te zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Sowieso vindt ik dat 'opeisen' maar gelul. Als iemand iets zegt hoeft het nog niet te betekenen dat het waar is natuurlijk..
Ach kom, alsof jij een kroeg binnenstapt om ieders persoonlijke theorie over een bepaalde gebeurtenis te horen. Ik denk dit, harry denkt dat, en onze bezopen mathijs slaat met z'n vuist op tafel en is boos, dus hij zal wel gelijk moeten krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor misselijke opmerkingen ? Jij spoort duidelijk niet
Ik denk door Boeddhisten, of Christenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
Russen én Amerikanen zeggen nu dat het wrs een aanslag was?
Maar van wie dan?
Anita en Robquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
Russen én Amerikanen zeggen nu dat het wrs een aanslag was?
Maar van wie dan?
Wacht maar tot vaststaat dat het moslims waren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:27 schreef Psy-freak het volgende:
Als dit KLM of AirFrance was geweest zaten we nu op topic 37 en hadden we het niet over vakanties.
Dat denk ik wel idd. Lauwe reactie, toch tientallen mensen weer slachtoffer geworden van... We weten het nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:27 schreef Psy-freak het volgende:
Als dit KLM of AirFrance was geweest zaten we nu op topic 37 en hadden we het niet over vakanties.
op bepaalde dagen vliegt er een 737, de rest van de week een A320. Verder geen verdachte wisseling in ieder geval.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden sommige media het over een Boeing 737. Ik last ergens op een forum dat die verwarring waarschijnlijk is ontstaan, omdat de vluchtdata ergens aangaf dat het om een 737 zou gaan.
Oke, dan zal het wel gewoon een misverstand zijn geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:30 schreef kawotski het volgende:
[..]
op bepaalde dagen vliegt er een 737, de rest van de week een A320. Verder geen verdachte wisseling in ieder geval.
Dat bedoelde ik ook indd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Sowieso vindt ik dat 'opeisen' maar gelul. Als iemand iets zegt hoeft het nog niet te betekenen dat het waar is natuurlijk..
Optie, maar een bom smokkel je toch niet zomaar even een vliegtuig binnen. Mag toch aannemen dat de Europese vluchthaven's nog wel iets van beveiliging hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Op 1vandaag een kerel die zei dat het toestel waarschijnlijk boven Egyptisch grondgebied had moeten ontploffen, maar dat vertraging van de vlucht er voor zorgde dat het toestel boven zee explodeerde.
De fokkers kunnen niet wachten!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:28 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Wacht maar tot vaststaat dat het moslims waren.
Blijkbaar niet waterdicht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:49 schreef akaQ het volgende:
[..]
Optie, maar een bom smokkel je toch niet zomaar even een vliegtuig binnen. Mag toch aannemen dat de Europese vluchthaven's nog wel iets van beveiliging hebben.
De rol van de slachtoffers is in dit soort zaken helaas ondergeschikt aan de rol van de daders inderdaad. Behalve als er Nederlanders onder de slachtoffers zijn, dan is er wel wat meer betrokkenheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De fokkers kunnen niet wachten!!
Alsof ze iets om die doden geven .
Wie zegt dat die bom in Parijs binnen gekomen is, vliegtuig zal ook wel op andere plaatsen zijn geweest?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:49 schreef akaQ het volgende:
[..]
Optie, maar een bom smokkel je toch niet zomaar even een vliegtuig binnen. Mag toch aannemen dat de Europese vluchthaven's nog wel iets van beveiliging hebben.
We weten het nu nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De fokkers kunnen niet wachten!!
Alsof ze iets om die doden geven .
twitter:AFP twitterde op donderdag 19-05-2016 om 18:59:49#BREAKING EgyptAir says probable wreckage from plane found reageer retweet
Dan hadden ze nu al een filmpje geplaatst met degenen die de RPG afschoten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ongetwijfeld een explosief aan boord. Andere opties: isis heeft een mig buitgemaakt, of een Russische s300 raket, likken me een stuk minder waarschijnlijk. Op flight level 370, cuisend in mooi weer, is een ongeval, of manpad in ieder geval uitgesloten. Lijkt me dat d Grieken wel iets op de actieve radar moeten hebben.
Yep, klopt helemaal. Lijkt me een duidelijke zaak. Op rtl hebben ze het nog steeds over "een mysterie" , nou dit lijkt me overduidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:25 schreef byah het volgende:
Als je de plekken ziet waar dat vliegtuig geweest is dan lijkt me duidelijk dat er al eerder een bom aan boord gebracht kan zijn
Het vliegtuig zwalkte toch enorm voor het neerstortte? Ik gok op een strubbeling in de cockpit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ongetwijfeld een explosief aan boord. Andere opties: isis heeft een mig buitgemaakt, of een Russische s300 raket, likken me een stuk minder waarschijnlijk. Op flight level 370, cuisend in mooi weer, is een ongeval, of manpad in ieder geval uitgesloten. Lijkt me dat d Grieken wel iets op de actieve radar moeten hebben.
Beetje zoals dit dus: https://nl.wikipedia.org/wiki/EgyptAir-vlucht_990quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het vliegtuig zwalkte toch enorm voor het neerstortte? Ik gok op een strubbeling in de cockpit.
Suïcidale of martelaardood willende piloot.
Nee klopt, die houden het liever bij Fanta.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Sisi kan het target zijn. Sisi is niet bepaald geliefd onder Jihadi's.
Dat is een vlucht waar complotten aan gehangen zijn wegens de militairen die aan boord waren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje zoals dit dus: https://nl.wikipedia.org/wiki/EgyptAir-vlucht_990
Moeten we even de cvr afwachten wrs.
Wereldgrap.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee klopt, die houden het liever bij Fanta.
Ik ben er ook bijzonder trots op.quote:
Lijkt me zeer aannemelijk dat er ergens gewoon een explosief aan boord gekomen is.. Meestal eorden dergelijke aanslagen wel oogeeist. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef rakotto het volgende:
De route was als volgt:
Eritrea -> Cairo, Egypte
Cairo -> Tunis
Tunis -> Cairo
Cairo - Parijs
Parijs - boem -> Cairo
Mwaoh, heb wel de aflevering van aircrash gezien. Zitten paar gekkigheden in, wat ik me kan herinneren. Anderzijds bleek de oude piloot, die het even overnam, een rokkenjager te zijn geweest die wrs ontslagen zou worden vlak voor pensioen vanwege zijn misdragingen in een hotel in de VS.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is een vlucht waar complotten aan gehangen zijn wegens de militairen die aan boord waren.
Had het dan al niet lang opgeëist moeten zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer aannemelijk dat er ergens gewoon een explosief aan boord gekomen is.. Meestal eorden dergelijke aanslagen wel oogeeist. Ik ben benieuwd
Wat bedoel je met 'welke plek'?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:12 schreef Drugshond het volgende:
Stel dat het een terroristische aanslag is. Dan weten we voorlopig nog niet op welke plek het is gebeurd. En de kans op herhaling is nu vele malen groter. Omdat ze nog steeds onder de radar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |