item komt zo op FOK weblogquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Weakling het volgende:
He bah, te laat ingeschakeld en had geen hoge verwachtingen van het sylvan ding, maar naar ik begrijp werd ze deze keer wel flink aangepakt? Vannacht maar eens terugkijken dan.
F5 F5 F5 ...quote:
Ja hoorrrr. Jij zit over enkele minuten gewoon netjes naar Genee en aanwezigen te kijken voor de EL-finale.quote:
Niet flink, maar behoorlijk, naar dwdd-maatstaven. Maar iemand opperde al dat dat was om de schade wat betreft het verlies van stemmen op de pvda te beperken. Ik denk dit ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Weakling het volgende:
He bah, te laat ingeschakeld en had geen hoge verwachtingen van het sylvan ding, maar naar ik begrijp werd ze deze keer wel flink aangepakt? Vannacht maar eens terugkijken dan.
Ze voelde zich wel heel gauw aangevallen zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet flink, maar behoorlijk, naar dwdd-maatstaven. Maar iemand opperde al dat dat was om de schade wat betreft het verlies van stemmen op de pvda te beperken. Ik denk dit ook.
Denk dat deze discussie niet echt hier hoort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Armeniers hebben meer Turkse en Koerdische burgers vermoord dan andersom. Maar alleen de Armeense doden worden aangekaart. DAT is pas walgelijk. Lees het hele bericht maar eens dat jij zo walgelijk vindt.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrrr. Jij zit over enkele minuten gewoon netjes naar Genee en aanwezigen te kijken voor de EL-finale.
Tsja, je moet iets als je dom bent en eigenlijk helemaal niet weet waarover je praat. Die houding schept al gelijk een soort vrijbrief om niet te hoeven antwoorden. Althans voor dat soort figuren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ze voelde zich wel heel gauw aangevallen zeg.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Genocide = ik vind er niets van.
Sinterklaasfeest = verschrikkelijk, racistisch, inhumaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het fragmentje iig hier.
http://www.dumpert.nl/med(...)hoorn_over_denk.html
Idd smerig hypocriet kutwijf is hetquote:
Top en raak!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het fragmentje iig hier.
http://www.dumpert.nl/med(...)hoorn_over_denk.html
Nou nou nouquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Idd smerig hypocriet kutwijf is het
Dat vond ik juist verstandig. Als je hard in de aanval gaat, speel je de slachtofferrol juist volledig in de kaart. Door het op deze manier te doen werkt die tactiek niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet flink, maar behoorlijk, naar dwdd-maatstaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |