twitter:Joostbakkerr twitterde op woensdag 18-05-2016 om 14:39:39BREKEND NIEUWS: FC TWENTE DEGRADEERT UIT DE EREDIVISIE. WORDT OM 1700 UUR BEKENDGEMAAKT. reageer retweet
En Cambuur dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou nu de verliezers van de komende promotie/degradatiewedstrijden tegen elkaar laten spelen om de laatste plek. Dan heb je niet dat risico op competitievervalsing bij NAC-Willem II
Rest de vraag wat "Gedurende het seizoen" inhoudt.quote:Artikel 14 - Terugtrekken uit de competitie
1. Het terugtrekken van een elftal door een betaaldvoetbalorganisatie uit de competitie gedurende een seizoen heeft tot gevolg dat:
a. alle door dat elftal gespeelde wedstrijden als niet gespeeld worden beschouwd;
b. dat geen rekening wordt gehouden met eventueel in mindering gebrachte winstpunten tengevolge van het niet opkomen tegen
het teruggetrokken elftal;
c. het wederom deelnemen aan een volgende competitie alleen kan geschieden met toestemming van het bestuur betaald
voetbal, dat daaraan voorwaarden kan verbinden.
2. Het terugtrekken van een elftal tijdens de competitie tast de verkregen rechten van andere elftallen niet aan.
3. Het bepaalde in lid 1 en 2 van dit artikel is van overeenkomstige toepassing indien ingevolge het Licentiereglement de licentie van
de betaaldvoetbalorganisatie vervalt.
Het lijkt me dat ze in dit geval de licentie gewoon na het seizoen gaan intrekken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:39 schreef NewHorizon het volgende:
Nog even gezocht in het Reglement Betaald Voetbal:
[..]
Rest de vraag wat "Gedurende het seizoen" inhoudt.
Dat is heus wel voorbij tegen de tijd dat er een definitief besluit wordt genomenquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:39 schreef NewHorizon het volgende:
Nog even gezocht in het Reglement Betaald Voetbal:
[..]
Rest de vraag wat "Gedurende het seizoen" inhoudt.
Krijg je waarschijnlijk wel meer TV gelden dan in de eredivsie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als FC Twente zou ik vragen om bij de Duitse voetbalbond aan te sluiten. Laat ze beginnen in 3.Liga
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als FC Twente zou ik vragen om bij de Duitse voetbalbond aan te sluiten. Laat ze beginnen in 3.Liga
Ik denk dat FC Twente nog voor de start van de jupiler league definitief failliet is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tenzij je voldoende sjoemelt met je cijfers om maximale gelden binnen te kunnen halen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk wel meer TV gelden dan in de eredivsie.
Hele rel in de 3e liga omdat er zo'n sterke NL club bij komt...quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk wel meer TV gelden dan in de eredivsie.
Want er is ook zoveel voordeel uitgekomen, volgens mij was het al een dalende lijn. Daarnaast valt niet te voorspellen wat het effect is van een miljoen meer of minder. of twee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je voldoende sjoemelt met je cijfers om maximale gelden binnen te kunnen halen natuurlijk.
Barney.gifquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je voldoende sjoemelt met je cijfers om maximale gelden binnen te kunnen halen natuurlijk.
Sie gehen allen;quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hele rel in de 3e liga omdat er zo'n sterke NL club bij komt...
Wat een genot zou dat zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat FC Twente nog voor de start van de jupiler league definitief failliet is.
Periode titels.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een genot zou dat zijn.
Maar eigenlijk gun ik die tukkers een seizoen Juup. En dat ze het dan net niet halen om kampioen te worden
En dan het jaar erop failliet gaan vlak voor het einde van het seizoen terwijl ze nr 1 staan. Dat zou nog meer genot zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar eigenlijk gun ik die tukkers een seizoen Juup. En dat ze het dan net niet halen om kampioen te worden
Uit pure leedvermaak lekker JL gaan kijken om Twente te zien ploeteren, godverdomme wat geweldigquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je eigen club ook niets waarmaaktquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uit pure leedvermaak lekker JL gaan kijken om Twente te zien ploeteren, godverdomme wat geweldig
In een lege, echoënde Grolsch Vestequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uit pure leedvermaak lekker JL gaan kijken om Twente te zien ploeteren, godverdomme wat geweldig
Fox sportsquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
In een lege, echoënde Grolsch Veste![]()
Genot, puur genot.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
In een lege, echoënde Grolsch Veste![]()
Precies, de KNVB brengt het alleen iet wat ongelukkig. In december vorig jaar had je het al kwijt moeten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Gutmensch het volgende:
Twente moet niet miepen, ze hadden de licentie ook helemaal kunnen intrekken.
En in feite doen ze dat ook, met de aantekening dat Twente direct een nieuwe licentie aan mag vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Gutmensch het volgende:
Twente moet niet miepen, ze hadden de licentie ook helemaal kunnen intrekken.
RBC/Veendam/AGOVV hebben het veel zwaarder gehad, inderdaad. Ik krijg jeuk op elke plek van dat verongelijkte gejank van Twentefans.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:00 schreef DuTank het volgende:
Op het forum van FC Twente ook
Eentje zegt dat dit de slechtst denkbare oplossing is. Gast, wees blij dat je club nog bestaat
Die lui moeten hun arrogante teringmuil houden en blij zijn dat ze bij gratie van de KNVB nog iets hebben om naar toe te gaan op de vrijdagavond. Idioten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:00 schreef DuTank het volgende:
Op het forum van FC Twente ook
Eentje zegt dat dit de slechtst denkbare oplossing is. Gast, wees blij dat je club nog bestaat
Willem IIquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Belachelijk besluit trouwens dat Willem II nu ineens in de eredivisie zou kunnen blijven
Waarom is het in december niet gebeurd en nu wel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Precies, de KNVB brengt het alleen iet wat ongelukkig. In december vorig jaar had je het al kwijt moeten zijn.
Omdat er na december weer nieuwe feiten aan het licht zijn gekomen waar de heren bestuurders die bij dat gesprek in december ook gewoon vanaf wisten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom is het in december niet gebeurd en nu wel?
Er zijn eisen gesteld aan het nieuwe bestuur en als ik een heel korte samenvatting op de radio goed begrepen heb dan voldoet Twente daar aan.
Twente heeft vanalles achtergehouden en de commissie misleid in de decembergesprekken. Dat is afgelopen maanden bekend geworden en dit besluit is daar een gevolg van.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn eisen gesteld aan het nieuwe bestuur en als ik een heel korte samenvatting op de radio goed begrepen heb dan voldoet Twente daar aan.
http://www.knvb.nl/downlo(...)ecommissie-fc-twentequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hahahaha, jij neemt het forum duidelijk iets te serieus. Tikkeltje aandoenlijk wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige manier om je miezerige leven te leven, met je slappe ruggengraat. Vies mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |