Ik zie Peter in de volgende aflevering al wel bij The Wall aankomen dus dit zal wat betreft tijdlijn niet naast elkaar lopen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zal wel zo zijn dat die scène van LF in de Vale met dat lelijke joch eigenlijk al plaatsvond voor Jon werd vermoord. Maar dat ze dat nu pas lieten zien omdat het zo beter uitkwam.
Die tijdlijnen lopen totaal niet parallel.
Da's wel een mooi excuus voor bagger schrijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zal wel zo zijn dat die scène van LF in de Vale met dat lelijke joch eigenlijk al plaatsvond voor Jon werd vermoord. Maar dat ze dat nu pas lieten zien omdat het zo beter uitkwam.
Ja het zal ongeveer wel een maand duren voor je van the Vale bij the Wall bent. Misschien nog wel langzamer door al die sneeuw daarquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Peter in de volgende aflevering al wel bij The Wall aankomen dus dit zal wat betreft tijdlijn niet naast elkaar lopen.
Misschien zit in eerdere afleveringen ook wel een brief van littlefinger dan kun je handscrhiften vergelijkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.
Ramsay is dan misschien gestoord, maar is best wel sluw. Die brief vond ik voor Ramsay niet zo sluw.
Osha is er waarschijnlijk uit geschreven omdat de actrice niet meer wou (echt zo'n ho shit we moeten er ff iemand uitschrijven actie).. zo kwam het tenminste overquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:49 schreef Forbry het volgende:
Had bij Ramsay nu wel een beetje zoiets van: "ja, ja... nu weten we het wel" (wat sommigen eerder al hadden). Sowieso, Osha... vond haar leuk en was juist blij dat ze eindelijk weer in beeld was![]()
kan best dat Sansa ook al langs wat steden is gegaan en Snow heeft tijd nodig om alles klaar te zetten, dus kan best dat daar een maand overheen gaat en dan Peter pas aan komt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het zal ongeveer wel een maand duren voor je van the Vale bij the Wall bent. Misschien nog wel langzamer door al die sneeuw daar
Maar dan zou het wel heel toevallig zijn dat hij daar net aan komt als Sansa er is. Kan ook zijn dat de verhaallijn van the Wall een tijdsprong heeft gemaakt.
Zo had ook zo'n ongelooflijk arrogante blik van heb-ik-jou-daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Osha is er waarschijnlijk uit geschreven omdat de actrice niet meer wou (echt zo'n ho shit we moeten er ff iemand uitschrijven actie).. zo kwam het tenminste over. Maar sowieso is het iemand die ook gewoon niet in de serie had kunnen voorkomen, voegde niets toe aan het verhaal.
Ik bedoelde zijn wisselende accenten. De eerste keer dat hij switchte zat ik echt te denken, klonk hij altijd zo raar?...quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bastardbowl is een battle tussen Ramsay en Jon. Heeft niks met American Football te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Als dat een American Football verwijzing is begrijp ik 'm..
Dat ze Bran en Rickon hielp ontsnappen uit Winterfell was toen best belangrijk. En dat Rickon toen afscheid kon nemen van Bran door met haar te vertrekken was ook logisch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Osha is er waarschijnlijk uit geschreven omdat de actrice niet meer wou (echt zo'n ho shit we moeten er ff iemand uitschrijven actie).. zo kwam het tenminste over. Maar sowieso is het iemand die ook gewoon niet in de serie had kunnen voorkomen, voegde niets toe aan het verhaal.
Ik denk dat Sansa de komende afleveringen wel wat Houses in the North afgaat om wat meer mankracht te bietsen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan best dat Sansa ook al langs wat steden is gegaan en Snow heeft tijd nodig om alles klaar te zetten, dus kan best dat daar een maand overheen gaat en dan Peter pas aan komt.
Hahaha in het begin was het minder erg volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn wisselende accenten. De eerste keer dat hij switchte zat ik echt te denken, klonk hij altijd zo raar?...
Dat had ook gedaan kunnen zijn door 'anoniem karakter X' oid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze Bran en Rickon hielp ontsnappen uit Winterfell was toen best belangrijk. En dat Rickon toen afscheid kon nemen van Bran door met haar te vertrekken was ook logisch.
En ze keerde nu alleen terug omdat anders mensen zich afvroegen als ze Rickon zagen waar Osha was.
Zou je denken ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Bastardbowl is een battle tussen Ramsay en Jon. Heeft niks met American Football te maken.
Ga jij maar nooit een serie schrijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat had ook gedaan kunnen zijn door 'anoniem karakter X' oid.
Veel slechter dan GRRM met zijn krastekening-tijdlijnen kan ik het nooit doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij maar nooit een serie schrijven.
Ik hoop eigenlijk dat Baelish dat al gedaan heeft achter de schermen. Dat hij komende aflevering naar Castle Black gaat en zegt: "luister Sansa, het spijt me heel erg dat ik je toen heb achtergelaten bij Ramsay. Ik zal het goedmaken: als jij en Jon samen met de Wildlings de strijd aangaan met Ramsay kan je rekenen op steun van huizen X, Y, en Z. Zelfs de Umbers - waarvan Ramsay denkt dat ze aan zijn kant staan - zullen Ramsay verraden zodra de strijd begint".quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan best dat Sansa ook al langs wat steden is gegaan en Snow heeft tijd nodig om alles klaar te zetten, dus kan best dat daar een maand overheen gaat en dan Peter pas aan komt.
Dat klinkt echt heel saai, dus ergens hoop ik dat Baelish dat al voor haar heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sansa de komende afleveringen wel wat Houses in the North afgaat om wat meer mankracht te bietsen.
Oke.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel slechter dan GRRM met zijn krastekening-tijdlijnen kan ik het nooit doen
Waarom klinkt dat nou weer saai?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel saai, dus ergens hoop ik dat Baelish dat al voor haar heeft gedaan.
politieke praat, voor de simpele kijken niet interessant want moeilijk en geen vuur en boem boemquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat nou weer saai?
precies dit, het is geneuzel voor boekenlezersquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
politieke praat, voor de simpele kijken niet interessant want moeilijk en geen vuur en boem boem
ik zou graag willen zien hoe ze politiek haar "mannetje"staat.
zie ttquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
precies dit, het is geneuzel voor boekenlezers
Ja jij begint over American Football ineens...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |