Geert Wilders zou zeggen... nepbrief.quote:
neds vertrek heeft een ketting reactie veroorzaakt uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Ned niet was vertrokken was het zeker vredig gebleven.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
neds vertrek heeft een ketting reactie veroorzaakt uiteraard.
ik vraag me af wie robert als hand zou kiezen dan. tywin misschien toch weer?
geert wildersquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Geert Wilders zou zeggen... nepbrief.
Zou little finger daar achter zitten ? En was 't eigenlijk een slipup dat Sansa ontsnapte ? En daarom die Umbers inschakelde voor een alternatief ?
Hij schijnt nogal op een confrontatie aan te sturen en is nogal alwetend.
Geert zou eerder zeggen: "nepwarden." Ik maak een einde aan de Sevenisatie van het Noorden. Ik ben King in the North.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Geert Wilders zou zeggen... nepbrief.
Osha en Shaggy zijn dood. Zelfs als de Umbers onderdeel uitmaken van een complot zitten om de Boltons af te zetten wens ik ze een langzame dood toe. Behalve de Greatjon natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Slayage het volgende:
het zou me ook niks verbazen dat de umbers ook in het complot zitten.
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geert zou eerder zeggen: "nepwarden." Ik maak een einde aan de Sevenisatie van het Noorden. Ik ben King in the North.
Hij wil wel graag Sansa terug. Misschien denkt hij zo Jon boos te krijgen waardoor hij domme dingen gaat doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.
Ramsay is dan misschien gestoord, maar is best wel sluw. Die brief vond ik voor Ramsay niet zo sluw.
Er staat niets in over zijn geliefde Reek, dat is wat mij betreft wel de grootste aanwijzing dat Ramsey a) weet dat Theon naar de Iron Islands is b) niet de auteur van de Bastardbowl uitdaging is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.
Ramsay is dan misschien gestoord, maar is best wel sluw. Die brief vond ik voor Ramsay niet zo sluw.
Als dat een American Football verwijzing is begrijp ik 'm..quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er staat niets in over zijn geliefde Reek, dat is wat mij betreft wel de grootste aanwijzing dat Ramsey a) weet dat Theon naar de Iron Islands is b) niet de auteur van de Bastardbowl uitdaging is.
goed puntquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er staat niets in over zijn geliefde Reek, dat is wat mij betreft wel de grootste aanwijzing dat Ramsey a) weet dat Theon naar de Iron Islands is b) niet de auteur van de Bastardbowl uitdaging is.
Dat zou ook nog kunnen ja... vandaar dat ze per se het laatste stukje nog wilde voorlezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Slayage het volgende:
misschien was de brief van sansa die nu ook onderdeel van the game is geworden en toch best een goede leermeester heeft gehad in de vorm van baelish
Maar Sansa kan toch niet weten van Rickon ? Die was steeds op de vlucht..quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Slayage het volgende:
misschien was de brief van sansa die nu ook onderdeel van the game is geworden en toch best een goede leermeester heeft gehad in de vorm van baelish
Die brief werd door een guy met een Boltonschild gebracht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Slayage het volgende:
lijkt mij uitgeslotenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja... vandaar dat ze per se het laatste stukje nog wilde voorlezen.
ze hebben die bolton gasten afgemaakt weet je nog.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die brief werd door een guy met een Boltonschild gebracht.
blof? aangezien rickon zoek is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Maar Sansa kan toch niet weten van Rickon ? Die was steeds op de vlucht..
Ze kan de brief verstuurd hebben in haar tijd als Lady of Winterfell, hoewel ik niet begrijp waarom ze niet gewoon een postkraai hebben gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die brief werd door een guy met een Boltonschild gebracht.
Ze kon al geen kaarsje opsteken, laat staan een raven sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze kan de brief verstuurd hebben in haar tijd als Lady of Winterfell.
En wie moest dan naar binnen rijden? Een random Northener?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hebben die bolton gasten afgemaakt weet je nog.
Oh ja klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Maar Sansa kan toch niet weten van Rickon ? Die was steeds op de vlucht..
Er zijn gewoon drie Littlefingers, verklaart ook waarom hij telkens een ander accent heeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Die LF reist goffetomme snel, goffetomme....
Ik dacht eerst dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon drie Littlefingers, verklaart ook waarom hij telkens een ander accent heeft
Maar het zal wel zo zijn dat die scène van LF in de Vale met dat lelijke joch eigenlijk al plaatsvond voor Jon werd vermoord. Maar dat ze dat nu pas lieten zien omdat het zo beter uitkwam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het aan mij lag...
Ik zie Peter in de volgende aflevering al wel bij The Wall aankomen dus dit zal wat betreft tijdlijn niet naast elkaar lopen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zal wel zo zijn dat die scène van LF in de Vale met dat lelijke joch eigenlijk al plaatsvond voor Jon werd vermoord. Maar dat ze dat nu pas lieten zien omdat het zo beter uitkwam.
Die tijdlijnen lopen totaal niet parallel.
Da's wel een mooi excuus voor bagger schrijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zal wel zo zijn dat die scène van LF in de Vale met dat lelijke joch eigenlijk al plaatsvond voor Jon werd vermoord. Maar dat ze dat nu pas lieten zien omdat het zo beter uitkwam.
Ja het zal ongeveer wel een maand duren voor je van the Vale bij the Wall bent. Misschien nog wel langzamer door al die sneeuw daarquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Peter in de volgende aflevering al wel bij The Wall aankomen dus dit zal wat betreft tijdlijn niet naast elkaar lopen.
Misschien zit in eerdere afleveringen ook wel een brief van littlefinger dan kun je handscrhiften vergelijkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Osha is er waarschijnlijk uit geschreven omdat de actrice niet meer wou (echt zo'n ho shit we moeten er ff iemand uitschrijven actie).. zo kwam het tenminste overquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:49 schreef Forbry het volgende:
Had bij Ramsay nu wel een beetje zoiets van: "ja, ja... nu weten we het wel" (wat sommigen eerder al hadden). Sowieso, Osha... vond haar leuk en was juist blij dat ze eindelijk weer in beeld was![]()
kan best dat Sansa ook al langs wat steden is gegaan en Snow heeft tijd nodig om alles klaar te zetten, dus kan best dat daar een maand overheen gaat en dan Peter pas aan komt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het zal ongeveer wel een maand duren voor je van the Vale bij the Wall bent. Misschien nog wel langzamer door al die sneeuw daar
Maar dan zou het wel heel toevallig zijn dat hij daar net aan komt als Sansa er is. Kan ook zijn dat de verhaallijn van the Wall een tijdsprong heeft gemaakt.
Zo had ook zo'n ongelooflijk arrogante blik van heb-ik-jou-daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Osha is er waarschijnlijk uit geschreven omdat de actrice niet meer wou (echt zo'n ho shit we moeten er ff iemand uitschrijven actie).. zo kwam het tenminste over. Maar sowieso is het iemand die ook gewoon niet in de serie had kunnen voorkomen, voegde niets toe aan het verhaal.
Ik bedoelde zijn wisselende accenten. De eerste keer dat hij switchte zat ik echt te denken, klonk hij altijd zo raar?...quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bastardbowl is een battle tussen Ramsay en Jon. Heeft niks met American Football te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Als dat een American Football verwijzing is begrijp ik 'm..
Dat ze Bran en Rickon hielp ontsnappen uit Winterfell was toen best belangrijk. En dat Rickon toen afscheid kon nemen van Bran door met haar te vertrekken was ook logisch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Osha is er waarschijnlijk uit geschreven omdat de actrice niet meer wou (echt zo'n ho shit we moeten er ff iemand uitschrijven actie).. zo kwam het tenminste over. Maar sowieso is het iemand die ook gewoon niet in de serie had kunnen voorkomen, voegde niets toe aan het verhaal.
Ik denk dat Sansa de komende afleveringen wel wat Houses in the North afgaat om wat meer mankracht te bietsen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan best dat Sansa ook al langs wat steden is gegaan en Snow heeft tijd nodig om alles klaar te zetten, dus kan best dat daar een maand overheen gaat en dan Peter pas aan komt.
Hahaha in het begin was het minder erg volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn wisselende accenten. De eerste keer dat hij switchte zat ik echt te denken, klonk hij altijd zo raar?...
Dat had ook gedaan kunnen zijn door 'anoniem karakter X' oid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze Bran en Rickon hielp ontsnappen uit Winterfell was toen best belangrijk. En dat Rickon toen afscheid kon nemen van Bran door met haar te vertrekken was ook logisch.
En ze keerde nu alleen terug omdat anders mensen zich afvroegen als ze Rickon zagen waar Osha was.
Zou je denken ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Bastardbowl is een battle tussen Ramsay en Jon. Heeft niks met American Football te maken.
Ga jij maar nooit een serie schrijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat had ook gedaan kunnen zijn door 'anoniem karakter X' oid.
Veel slechter dan GRRM met zijn krastekening-tijdlijnen kan ik het nooit doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij maar nooit een serie schrijven.
Ik hoop eigenlijk dat Baelish dat al gedaan heeft achter de schermen. Dat hij komende aflevering naar Castle Black gaat en zegt: "luister Sansa, het spijt me heel erg dat ik je toen heb achtergelaten bij Ramsay. Ik zal het goedmaken: als jij en Jon samen met de Wildlings de strijd aangaan met Ramsay kan je rekenen op steun van huizen X, Y, en Z. Zelfs de Umbers - waarvan Ramsay denkt dat ze aan zijn kant staan - zullen Ramsay verraden zodra de strijd begint".quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan best dat Sansa ook al langs wat steden is gegaan en Snow heeft tijd nodig om alles klaar te zetten, dus kan best dat daar een maand overheen gaat en dan Peter pas aan komt.
Dat klinkt echt heel saai, dus ergens hoop ik dat Baelish dat al voor haar heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sansa de komende afleveringen wel wat Houses in the North afgaat om wat meer mankracht te bietsen.
Oke.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel slechter dan GRRM met zijn krastekening-tijdlijnen kan ik het nooit doen
Waarom klinkt dat nou weer saai?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel saai, dus ergens hoop ik dat Baelish dat al voor haar heeft gedaan.
politieke praat, voor de simpele kijken niet interessant want moeilijk en geen vuur en boem boemquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat nou weer saai?
precies dit, het is geneuzel voor boekenlezersquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
politieke praat, voor de simpele kijken niet interessant want moeilijk en geen vuur en boem boem
ik zou graag willen zien hoe ze politiek haar "mannetje"staat.
zie ttquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
precies dit, het is geneuzel voor boekenlezers
Ja jij begint over American Football ineens...quote:
heb je de boeken gelezen?quote:
Ik vind de politieke spelletjes juist een van de interessantste elementen in GoTquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
politieke praat, voor de simpele kijken niet interessant want moeilijk en geen vuur en boem boem
ik zou graag willen zien hoe ze politiek haar "mannetje"staat.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
precies dit, het is geneuzel voor boekenlezers
ze moeten weer terug naar s1 en 2 wat dat betreftquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de politieke spelletjes juist een van de interessantste elementen in GoT![]()
En zou leuk zijn om te zien hoe Sansa zich ontwikkeld heeft als badass politieke speelster.
Jij ziet 'm nog steeds niet he ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:59 schreef Eejit het volgende:
[..]
Ja jij begint over American Football ineens...
Nee, maar ik vind American Football dan ook een ongelooflijke kutsport.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Jij ziet 'm nog steeds niet he ?
bastardBOWLquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef Eejit het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind American Football dan ook een ongelooflijke kutsport.
De manier waarop je het zei kwam iig over alsof je er geen reet van snapte dus probeerde je gewoon te helpen.
Grap van de eeuw. nog nooit zo hard gelachen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bastardBOWL
superBOWL
hopelijk snap je het nu beter
was geen grap ik leg even uit waar de vergelijking vandaan kwam!?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:17 schreef Eejit het volgende:
[..]
Grap van de eeuw. nog nooit zo hard gelachen.
Seizoen 2 met Tyrion als Hand of the King vond ik echt tofquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze moeten weer terug naar s1 en 2 wat dat betreft
S1 en 2 Peterquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 met Tyrion als Hand of the King vond ik echt tof
Seizoen 3 was ook genot hoor. Met small council meetings met Tyrion, Tywin, Cersei, LF, Varys, Pycelle en soms Joffreyquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
S1 Peter
S2 Tyrion
zo vind ik Cersei's verhaallijn eigenlijk best tof.
lol ik pas het net aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 3 was ook genot hoor. Met small council meetings met Tyrion, Tywin, Cersei, LF, Varys, Pycelle en soms Joffrey![]()
Deze scène is zo geniaal![]()
Zonder die politiek kun je net zo goed LOTR kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de politieke spelletjes juist een van de interessantste elementen in GoT![]()
Ik denk dat hij beter films als the Avengers kan kijken. Eendimensionale karakters, veel actie en een hoop behapbare kutclichés.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder die politiek kun je net zo goed LOTR kijken.
EUY!quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter films als the Avengers kan kijken. Eendimensionale karakters, veel actie en een hoop behapbare kutclichés.
Ik heb echt zo'n vreselijke hekel aan die filmsquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EUY!
Marvel fan hiero.
Nou ja oke, meer X-men dan Avengers, datw el.
Eens. Dat maakt het tof. Het is de stoelendans voor de troon naast wie er politiek gezien aan het langste eind trekt van alle families. Dat er dan direwolves en draken in zitten en meer fantasy shizzl is geinig voor de afwisseling. Maar ik zie wel een vergelijking met Middeleeuws Europa.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zou leuk zijn om te zien hoe Sansa zich ontwikkeld heeft als badass politieke speelster.
Dit dus inderdaad, de enige die het eventueel nog geschreven kan hebben is die Umber. Met motief Jon in battle met de Boltons te krijgen. Ik denk inderdaad dat Ramsey in de serie ook het meest voor de hand ligt. Als het toch iemand anders is ben ik heel benieuwd hoe ze dat verklaren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
In de serie heeft Ramsay die brief gewoon geschreven. In de boeken kan die twijfel nog bestaan, maar in de serie gaat het gewoon recht-toe-recht-aan zijn.
Denk het niet, daarvoor is de combi van een aflevering met LF en het verschijnen van die brief iets te toevallig. Hij heeft toch al eens eerder zoiets geflikt met een dolk?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
In de serie heeft Ramsay die brief gewoon geschreven. In de boeken kan die twijfel nog bestaan, maar in de serie gaat het gewoon recht-toe-recht-aan zijn.
Was Joffrey die de moord op Bran had georderd. Niet LF.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, daarvoor is de combi van een aflevering met LF en het verschijnen van die brief iets te toevallig. Hij heeft toch al eens eerder zoiets geflikt met een dolk?
Whut? Dat denk ik toch niet... Wat kon het Joff nou schelen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:03 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Was Joffrey die de moord op Bran had georderd. Niet LF.
Ja... nu begint 't pijnlijk te worden... misschien dat iemand anders je 't licht kan doen zien...quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef Eejit het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind American Football dan ook een ongelooflijke kutsport.
De manier waarop je het zei kwam iig over alsof je er geen reet van snapte dus probeerde je gewoon te helpen.
Hij hoorde zijn vader Robert Baratheon de opmerking maken over Bran, dat het beter was om hem af te maken dan als cripple te leven. Joff hoorde dit en wilde indruk maken op zijn vader, het was hem echt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whut? Dat denk ik toch niet... Wat kon het Joff nou schelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:06 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Hij hoorde zijn vader Robert Baratheon de opmerking maken over Bran, dat het beter was om hem af te maken dan als cripple te leven. Joff hoorde dit en wilde indruk maken op zijn vader, het was hem echt.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Catspaw_assassin
It is unknown why the TV series never reveals that it was Joffrey who sent the assassin; Joffrey receives the Valyrian steel sword Widow's Wail as a wedding gift in Season 4, as he did in the books, but no mention is made of the assassination attempt on Bran back in Season 1. It is possible that the reason is the same for not revealing the truth about Tysha in the Season 4 finale: the producers grew afraid that casual viewers wouldn't remember that this happened in early Season 1 - even though this was one of the escalating events which sparked the entire Stark-Lannister conflict.Je hebt gelijk, ik ben geen boekenlezer, maar heb dit blijkbaar ook gemist in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon me alleen nog herinneren dat LF weer liep te 'chaos is a ladder'-en en Tyrion daardoor de schuld kreeg.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Catspaw_assassinBFF met GGMM
Nee, ze hebben er in de serie nooit aandacht aan besteed, dat heb jij niet gemist, ze hebben het er gewoon niet in gezet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben geen boekenlezer, maar heb dit blijkbaar ook gemist in de serie.
Ik kon me alleen nog herinneren dat LF weer liep te 'chaos is a ladder'-en en Tyrion daardoor de schuld kreeg.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Catspaw_assassin
Haha toevallig moest ik nog aan Ramsay en John denken toen de wedstrijd om de johan cruijffschaal, meest nietszeggende prijs ooit, gespeeld werdquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bastardBOWL
superBOWL
hopelijk snap je het nu beter
ik vind het een beetje vermoeiend worden dat men zo loopt te miepen, ze is niet gered door het plot, de trailers en verhaallijn hadden logischer tot een actie van Drogon moeten leiden (Drogo - Drogon, in het hart van de macht bla bla), maar ze deed het zelf zoals ze dat kan en die power heeft, dat ze dat dan gebruikt is niet plot maar gewoon wat het isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef VeX- het volgende:
Bah, Daenerys wordt weer eens gered door het plot.
Goed om in elk geval #TeamBaelish in actie te zien.
dany haatquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef VeX- het volgende:
haters gonna hate, je weetzquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vermoeiend worden dat men zo loopt te miepen, ze is niet gered door het plot, de trailers en verhaallijn hadden logischer tot een actie van Drogon moeten leiden (Drogo - Drogon, in het hart van de macht bla bla), maar ze deed het zelf zoals ze dat kan en die power heeft, dat ze dat dan gebruikt is niet plot maar gewoon wat het is
Eens, al die klagers tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vermoeiend worden dat men zo loopt te miepen, ze is niet gered door het plot, de trailers en verhaallijn hadden logischer tot een actie van Drogon moeten leiden (Drogo - Drogon, in het hart van de macht bla bla), maar ze deed het zelf zoals ze dat kan en die power heeft, dat ze dat dan gebruikt is niet plot maar gewoon wat het is
Ze moet blijven leven om de slechterik te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef VeX- het volgende:
Goed om in elk geval #TeamBaelish in actie te zien.
Amen!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Re het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Eens, al die klagers tergenwoordig.
Zag zelfs iemand op youtube vandaag in de comments, zei serieus dat hij de serie alleen nog keek om te zeggen dat de serie zuigt tegen anderen.
Heb hem verteld dat hij een heel nieuw niveau van autisme bereikt had.En vervolgens gemute.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef MillsStork het volgende:
Zag zelfs iemand op youtube vandaag in de comments, zei serieus dat hij de serie alleen nog keek om te zeggen dat de serie zuigt tegen anderen.
that would be awsome, but highly unlikelyquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ze moet blijven leven om de slechterik te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Torienne of Brimund of The Bear and the Maiden Fair
sowieso een fantasy serie serieus nemen en allesquote:
Ja, maar gewoon het feit dat je een serie kijkt zodat je tegen andere mensen kan zeggen dat het zuigt, onafhankelijk van of het echt zuigt of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
sowieso een fantasy serie serieus nemen en alles![]()
![]()
![]()
sommige mensen hebben kennelijk geen leven en halen ze hun energie uit negatief geblaat over hoe zwaar iets zou zuigen om hun zinloze leven in stand te houden, go figure!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:24 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon het feit dat je een serie kijkt zodat je tegen andere mensen kan zeggen dat het zuigt, onafhankelijk van of het echt zuigt of niet.Dan mag je ook wel van de aardkloot geveegd worden imo als je zo treurig bent.
I'm on top of the walllquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Torienne of Brimund of The Bear and the Maiden Fair
Je kunt regisseren wat je wilt, maar als je een Sand Snake Girl Power aflevering moet regisseren, is het sowieso kut.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef Kokoswater het volgende:
De volgende twee afleveringen zijn geregisseerd door Jack Bender. Voor degenen die zich afvragen wie dat is, hij heeft een kwart van alle Lost afleveringen geregisseerd. Hij was dus dé Lost regisseur. Zeg wat je wil over het einde, deze man wist het allemaal prima te regisseren.
Die komen vast niet in ep 5 :pquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt regisseren wat je wilt, maar als je een Sand Snake Girl Power aflevering moet regisseren, is het sowieso kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef wieisboos het volgende:
2 truths 1 lie van Maisie en Sophie. Aardige spoilers voor dit seizoenDwaalsporen. Ik durf te wedden dat er fikse boetes staan op spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |