Geert Wilders zou zeggen... nepbrief.quote:
neds vertrek heeft een ketting reactie veroorzaakt uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Ned niet was vertrokken was het zeker vredig gebleven.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
neds vertrek heeft een ketting reactie veroorzaakt uiteraard.
ik vraag me af wie robert als hand zou kiezen dan. tywin misschien toch weer?
geert wildersquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Geert Wilders zou zeggen... nepbrief.
Zou little finger daar achter zitten ? En was 't eigenlijk een slipup dat Sansa ontsnapte ? En daarom die Umbers inschakelde voor een alternatief ?
Hij schijnt nogal op een confrontatie aan te sturen en is nogal alwetend.
Geert zou eerder zeggen: "nepwarden." Ik maak een einde aan de Sevenisatie van het Noorden. Ik ben King in the North.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Geert Wilders zou zeggen... nepbrief.
Osha en Shaggy zijn dood. Zelfs als de Umbers onderdeel uitmaken van een complot zitten om de Boltons af te zetten wens ik ze een langzame dood toe. Behalve de Greatjon natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Slayage het volgende:
het zou me ook niks verbazen dat de umbers ook in het complot zitten.
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geert zou eerder zeggen: "nepwarden." Ik maak een einde aan de Sevenisatie van het Noorden. Ik ben King in the North.
Hij wil wel graag Sansa terug. Misschien denkt hij zo Jon boos te krijgen waardoor hij domme dingen gaat doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.
Ramsay is dan misschien gestoord, maar is best wel sluw. Die brief vond ik voor Ramsay niet zo sluw.
Er staat niets in over zijn geliefde Reek, dat is wat mij betreft wel de grootste aanwijzing dat Ramsey a) weet dat Theon naar de Iron Islands is b) niet de auteur van de Bastardbowl uitdaging is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Het ging me even meer erom dat ik die brief zo raar vond voor Ramsay om te sturen.
Ramsay is dan misschien gestoord, maar is best wel sluw. Die brief vond ik voor Ramsay niet zo sluw.
Als dat een American Football verwijzing is begrijp ik 'm..quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er staat niets in over zijn geliefde Reek, dat is wat mij betreft wel de grootste aanwijzing dat Ramsey a) weet dat Theon naar de Iron Islands is b) niet de auteur van de Bastardbowl uitdaging is.
goed puntquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er staat niets in over zijn geliefde Reek, dat is wat mij betreft wel de grootste aanwijzing dat Ramsey a) weet dat Theon naar de Iron Islands is b) niet de auteur van de Bastardbowl uitdaging is.
Dat zou ook nog kunnen ja... vandaar dat ze per se het laatste stukje nog wilde voorlezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Slayage het volgende:
misschien was de brief van sansa die nu ook onderdeel van the game is geworden en toch best een goede leermeester heeft gehad in de vorm van baelish
Maar Sansa kan toch niet weten van Rickon ? Die was steeds op de vlucht..quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Slayage het volgende:
misschien was de brief van sansa die nu ook onderdeel van the game is geworden en toch best een goede leermeester heeft gehad in de vorm van baelish
Die brief werd door een guy met een Boltonschild gebracht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Slayage het volgende:
lijkt mij uitgeslotenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja... vandaar dat ze per se het laatste stukje nog wilde voorlezen.
ze hebben die bolton gasten afgemaakt weet je nog.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die brief werd door een guy met een Boltonschild gebracht.
blof? aangezien rickon zoek is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Maar Sansa kan toch niet weten van Rickon ? Die was steeds op de vlucht..
Ze kan de brief verstuurd hebben in haar tijd als Lady of Winterfell, hoewel ik niet begrijp waarom ze niet gewoon een postkraai hebben gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die brief werd door een guy met een Boltonschild gebracht.
Ze kon al geen kaarsje opsteken, laat staan een raven sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze kan de brief verstuurd hebben in haar tijd als Lady of Winterfell.
En wie moest dan naar binnen rijden? Een random Northener?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hebben die bolton gasten afgemaakt weet je nog.
Oh ja klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Maar Sansa kan toch niet weten van Rickon ? Die was steeds op de vlucht..
Er zijn gewoon drie Littlefingers, verklaart ook waarom hij telkens een ander accent heeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Die LF reist goffetomme snel, goffetomme....
Ik dacht eerst dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon drie Littlefingers, verklaart ook waarom hij telkens een ander accent heeft
Maar het zal wel zo zijn dat die scène van LF in de Vale met dat lelijke joch eigenlijk al plaatsvond voor Jon werd vermoord. Maar dat ze dat nu pas lieten zien omdat het zo beter uitkwam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het aan mij lag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |