Dat denk ik niet, genoeg plaatjes gezien die aan de hand van andere scenes toch echt lieten zien dat Jon richting de gate naar het noorden ging.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
staat niet bij de goofs op imdb.. dus misschien hadden wij het wel fout en was het een andere poort?
GRRM richting JRR:quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel beide fantasie natuurlijk, en best interessant om ook GRRM zijn visie op LOTR te lezen.
Van heel GoT krijgen we als het goed is nog maar 19 afleveringen. 6 dit seizoen en daarna nog 13 afleveringen verdeeld over twee seizoenenHopelijk maken ze daarna meteen een spinoff, want anders een zwart gat.
Impliceert wel dat de white walkers waarschijnlijk geen dark lords zijn met hun wights als evil minions. Maar de serie staat nu los van de boeken dus misschien maken D&D dat er wel van.quote:Ruling is hard. This was maybe my answer to Tolkien, whom, as much as I admire him, I do quibble with. Lord of the Rings had a very medieval philosophy: that if the king was a good man, the land would prosper. We look at real history and it’s not that simple. Tolkien can say that Aragorn became king and reigned for a hundred years, and he was wise and good. But Tolkien doesn’t ask the question: What was Aragorn’s tax policy? Did he maintain a standing army? What did he do in times of flood and famine? And what about all these orcs? By the end of the war, Sauron is gone but all of the orcs aren’t gone – they’re in the mountains. Did Aragorn pursue a policy of systematic genocide and kill them? Even the little baby orcs, in their little orc cradles?
The war that Tolkien wrote about was a war for the fate of civilization and the future of humanity, and that’s become the template. I’m not sure that it’s a good template, though. The Tolkien model led generations of fantasy writers to produce these endless series of dark lords and their evil minions who are all very ugly and wear black clothes. But the vast majority of wars throughout history are not like that.
JRR geeft ook elders aan (kan quote niet vinden) dat hij goed begrijpt dat het allemaal niet zo simpel werkt, zwart/wit is en dat in vredetijd je allerlei problemen met corruptie en bestuur krijgt. Zo'n epische oorlog verbindt mensen tegen een gezamenlijk vijand en dat vond hij fijner om over te schrijven.quote:“I have claimed that Escape is one of the main functions of fairy-stories, and since I do not disapprove of them, it is plain that I do not accept the tone of scorn or pity with which 'Escape' is now so often used. Why should a man be scorned if, finding himself in prison, he tries to get out and go home? Or if he cannot do so, he thinks and talks about other topics than jailers and prison-walls?”
GRRM wil duidelijk veel politieke details en poogt het meer 'realistische fantasy' te maken (feudaal Europa als voorbeeld), verschil van aanpak. Als het om fantasy gaat prefereer ik JRR's 'epische fantasy' eerlijk gezegd. Maakt GoT verder niet minder leuk.quote:... while many like you demand maps, others wish for geological indications rather than places; many want Elvish grammars, phonologies, and specimens; some want metrics and prosodies.... Musicians want tunes, and musical notation; archaeologists want ceramics and metallurgy; botanists want a more accurate description of the mallorn, of elanor, niphredil, alfirin, mallos, and symbelmynė; historians want more details about the social and political structure of Gondor; general enquirers want information about the Wainriders, the Harad, Dwarvish origins, the Dead Men, the Beornings, and the missing two wizards (out of five).
Als je echt denkt dat Jon weer tot leven is gewekt omdat de acteur eye candy is, heb je vrij weinig van GoT begrepen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Resurrection door Mel omdat Jon goed bij de vrouwen lag.
dat werd toen wel gezegd toen S5 afgelopen was, dat ie weer terug zou komen omdat ie eye candy is. het lag er toen namelijk niet dik bovenop dat ie terug zou komen. anders had je ook wel stannis opnieuw tot leven kunnen wekken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat Jon weer tot leven is gewekt omdat de acteur eye candy is, heb je vrij weinig van GoT begrepen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat werd toen wel gezegd toen S5 afgelopen was, dat ie weer terug zou komen omdat ie eye candy is. het lag er toen namelijk niet dik bovenop dat ie terug zou komen. anders had je ook wel stannis opnieuw tot leven kunnen wekken.
Stoer hoor, mensen afzeiken vanwege een meningquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:45 schreef Typisch het volgende:
Heeft GRRM soms aan je kleine zusje gezeten Maanvis? Nondeju.
Dat jij het niet zien wou betekend niet dat het er niet dik boven op lag.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat werd toen wel gezegd toen S5 afgelopen was, dat ie weer terug zou komen omdat ie eye candy is. het lag er toen namelijk niet dik bovenop dat ie terug zou komen. anders had je ook wel stannis opnieuw tot leven kunnen wekken.
We hebben stannis en sandor clegane ook niet zien sterven, en daar zei niemand van dat die terug zouiden komenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:56 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dat jij het niet zien wou betekend niet dat het er niet dik boven op lag.
Altijd leuk als mensen zeuren over een Facebook timeline, terwijl zij daar zelf mensen op toevoegen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We hebben stannis en sandor clegane ook niet zien sterven, en daar zei niemand van dat die terug zouiden komen. Mbt jon snow ontplofte mijn facebook zowat met berichten van huilende one direction meisjes bakvissen die er niet tegen konden dat jon snow dood was.
Hoezo ondenkbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je dacht dat John niet meer terug zou komen dan heb je niet op zitten letten. Het was ondenkbaar dat hij zo aan zijn einde zou komen en dat er zoveel verhaallijnen abrupt eindigden.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo ondenkbaar.
Ned, Robb en Catelyn?
Tywin Lannister?
Zeker wel, van allebeiquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We hebben stannis en sandor clegane ook niet zien sterven, en daar zei niemand van dat die terug zouiden komen. Mbt jon snow ontplofte mijn facebook zowat met berichten van huilende one direction meisjes bakvissen die er niet tegen konden dat jon snow dood was.
Jij denkt dat Jon in dat rijtje past? Qua screentime en verhaallijnen? R+L=J? Dan heb je ook nog Melissandre die precies dan Castle Black binnen komt waarvan we weten dat 'haar mensen' weten hoe ze iemand weer tot leven kan brengen, tot wel 7 keer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo ondenkbaar.
Ned, Robb en Catelyn?
Tywin Lannister?
Toen Robb en Catelyn dood gingen hadden ze veel meer screentime dan Jon. En R+L=J is maar een speculatiequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jon in dat rijtje past? Qua screentime en verhaallijnen? R+L=J? Dan heb je ook nog Melissandre die precies dan Castle Black binnen komt waarvan we weten dat 'haar mensen' weten hoe ze iemand weer tot leven kan brengen, tot wel 7 keer.
Iemand afkraken om zijn/haar mening is nooit goed, maar in dit geval heb je gewoon geen idee waar je over praat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo ondenkbaar.
Ned, Robb en Catelyn?
Tywin Lannister?
oke laat ik toegeven: Ik mag jon snow niet, zijn teksten zijn nietszeggend, hij komt dommig over.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Iemand afkraken om zijn/haar mening is nooit goed, maar in dit geval heb je gewoon geen idee waar je over praat.
Edmure mistte de boot met zn vaders lichaam. Zijn oudere broer oom the blackfish heeft t opgelost.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is hij niet in de aftermath van de red wedding weggevoerd? Ik ging er eigenlijk atlijd vanuit dat ie dood was..
Mgoed als ie nog leeft. het was toch die gast die 3x met pijl en boog op zo'n grafboot schoot en het toen maar opgaf en zijn vader het liet doen? Dus al met al een niets nut
Blackfish is de tong80 van GoTquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Edmure mistte de boot met zn vaders lichaam. Zijn oudere broer the blackfish heeft t opgelost.
Edmure weten we niet van waar ie zit, maar waarschijnlijk een frey cel. The blackfish ging op t juiste moment pissen, en is daardoor aan de red wedding ontkomen en zit nu met Gendry in een bootje.
je bent dus niet objectief en laat je gevoel je standpunt beļnvloeden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke laat ik toegeven: Ik mag jon snow niet, zijn teksten zijn nietszeggend, hij komt dommig over.
Dat klopt, maar dat komt ook omdat ik GoT minder leuk vind als mensen als Dany en Jon telkens overleven en andere leuke karakters zoals Tywin en the Hound en Stannis er uit geschreven worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent dus niet objectief en laat je gevoel je standpunt beļnvloeden.
Kijk de serie aub opnieuw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen Robb en Catelyn dood gingen hadden ze veel meer screentime dan Jon. En R+L=J is maar een speculatie. En Melissandre, tja die kan toch ook gewoon Stannis weer tot leven wekken?
ja als je zo gaat discussiėren is er geen touw aan vast te knopen he....quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat komt ook omdat ik GoT minder leuk vind als mensen als Dany en Jon telkens overleven en andere leuke karakters zoals Tywin en the Hound en Stannis er uit geschreven worden.
WTF? Serieus? Ben je nu aan het trollen of zie jij werkelijk geen enkele reden waarom de dood van Jon tegenover de boven genoemde karakters raar zou zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo ondenkbaar.
Ned, Robb en Catelyn?
Tywin Lannister?
jij weet hoe oud hij is?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Over baby's gesproken; zou Little Sam niet al lang moeten kunnen lopen inmiddels?
Ik meet het af aan Bran en Arya die elk seizoen een jaartje ouder lijken te wordenquote:
de verhaallijnen lopen niet synchroon in tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik meet het af aan Bran en Arya die elk seizoen een jaartje ouder lijken te worden
De acteurs die die karakters spelen zijn echte mensen die elk jaar een jaar ouder worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik meet het af aan Bran en Arya die elk seizoen een jaartje ouder lijken te worden
Little Sam blijkbaar nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:44 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
De acteurs die die karakters spelen zijn echte mensen die elk jaar een jaar ouder worden.
grrm benadrukt in de boeken dat tijd ook heel rekbaar is een paragraaf kan een week zijn en een hoofdstuk een uur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Volgens:
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Timeline
Is elk seizoen een jaar, dus little sam zou nu 3 moeten zijn.
Oke, daar zal ik dan wel rekening mee houden. Zo werkt het in mijn eigen leven ook wel een beetje. Ik herinner me dingen van toen ik 16 was nog als de dag van gisteren, maar iets dat 3 maanden geleden gebeurd is lijkt wel een eeuwigheid geleden. Hopelijk maken ze het niet te erg, dwz dat Tommen een volwassen man is en Jon nog steeds .. 18 oid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
grrm benadrukt in de boeken dat tijd ook heel rekbaar is een paragraaf kan een week zijn en een hoofdstuk een uur.
de tijdslijn is warrig en moet je laten voor wat het is.
Wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
Ik zou heel graag eens samen met Maanvis een aflevering bekijken. Dat moet toch fascinerend zijn, ik zou dan ook graag notities willen maken van mijn bevindingen.
quote:
Ik betwijfel of jij in de komende 2 maanden in Shah Alam bent.quote:
Klinkt als een leuke vakantie. Bedankt voor het aanbod, ik voel me vereerd dat je me dit gunt!quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij in de komende 2 maanden in Shah Alam bent.
Zolang de personen elkaar niet hebben ontmoet moet je maar met de meest logische verloop van tijd rekening houden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, daar zal ik dan wel rekening mee houden. Zo werkt het in mijn eigen leven ook wel een beetje. Ik herinner me dingen van toen ik 16 was nog als de dag van gisteren, maar iets dat 3 maanden geleden gebeurd is lijkt wel een eeuwigheid geleden. Hopelijk maken ze het niet te erg, dwz dat Tommen een volwassen man is en Jon nog steeds .. 18 oid.
mag ik ook met jou got kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij in de komende 2 maanden in Shah Alam bent.
Ticket zelf betalen aub, ik haal je wel op van het vliegveld hoor.quote:
Dat kan dus niet want in de serie hebben de Lannisters en de Starks elkaar ontmoet in de eerste aflevering. Dus hun ontwikkeling moet ook synchroon gegaan zijn. Het kan niet zo zijn dat Bran in de eerste aflevering bijv. 3 jaar jonger is dan Geoffrey en 2 jaar jonger dan Tommen en als ze weer bij elkaar komen ineens 2 jaar ouder is dan Tommen oidquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang de personen elkaar niet hebben ontmoet moet je maar met de meest logische verloop van tijd rekening houden.
Behalve bij Petyr. Die kan teleporteren van bordeel naar bordeel.
shah al alam heeft geen vliegveldquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ticket zelf betalen aub, ik haal je wel op van het vliegveld hoor.
Zodra ze weer uit elkaar gaan kan een timeline langzamer of sneller gaan dan de ander. Nu Sansa en Jon elkaar weer hebben ontmoet weet je dat ze allebei dezelfde tijd hebben doorgebracht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want in de serie hebben de Lannisters en de Starks elkaar ontmoet in de eerste aflevering. Dus hun ontwikkeling moet ook synchroon gegaan zijn. Het kan niet zo zijn dat Bran in de eerste aflevering bijv. 3 jaar jonger is dan Geoffrey en 2 jaar jonger dan Tommen en als ze weer bij elkaar komen ineens 2 jaar ouder is dan Tommen oid.
Maar dat verbindt dan dus ook haar tijd in kings landing aan de leeftijd van Tommen en Geoffrey, en de leeftijd van Arya alhoewel dat nu lastig te zeggen is aangezien ze zich aan de andere kant van de oceaan bevindt (en daar kan de tijd weer anders zijn). En dankzij het feit dat Sansa Jon nu weer ontmoet heeft kun je dus ook Tommen aan Little Sam linken via Sansa en Jon. Of zit ik er nu naast?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zodra ze weer uit elkaar gaan kan een timeline langzamer of sneller gaan dan de ander. Nu Sansa en Jon elkaar weer hebben ontmoet weet je dat ze allebei dezelfde tijd hebben doorgebracht.
Kuala Lumpur welquote:
Je zit er naast.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar dat verbindt dan dus ook haar tijd in kings landing aan de leeftijd van Tommen en Geoffrey, en de leeftijd van Arya alhoewel dat nu lastig te zeggen is aangezien ze zich aan de andere kant van de oceaan bevindt (en daar kan de tijd weer anders zijn). En dankzij het feit dat Sansa Jon nu weer ontmoet heeft kun je dus ook Tommen aan Little Sam linken via Sansa en Jon. Of zit ik er nu naast?
Ik zie het al helemaal voor me, Sansa die Tommen weer tegen komt en zegt "Mččn jij bent oud geworden! Toen ik hier 3 jaar geleden vertrok was je nog 7, nu ben je 22! En die kat van jou, is nog steeds een kitten!!"quote:
10 dagen met turkish airlines vanaf schiphol met overstap op istanbul 685 euri valt best mee. zal er over nadenkenquote:
Het is dan ook een feit dat catten in GoT niet oud worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Sansa die Tommen weer tegen komt en zegt "Mččn jij bent oud geworden! Toen ik hier 3 jaar geleden vertrok was je nog 7, nu ben je 22! En die kat van jou, is nog steeds een kitten!!"
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef MillsStork het volgende:
Zou je sommige namen kunnen verNederlandiseren?Zou wel lame klinken waarschijnlijk.
Catelyn - Katlijn
Joffrey- Jeffrey Geoffrey
Doe dan ook maar gewoon niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef MillsStork het volgende:
Zou je sommige namen kunnen verNederlandiseren?Zou wel lame klinken waarschijnlijk.
Catelyn - Katlijn
Joffrey- Jeffrey
Klinkt als een idee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef MillsStork het volgende:
Catelyn - Katlijn
Joffrey- Jeffrey
Not badquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klinkt als een idee.
Jan Sneeuw.
Niels Sterk
Rob Sterk
Katlijn Sterk
Sandra Sterk
Anja Sterk
Rik Sterk
Bram Sterk
Tygo Lantaarnster
Chrissie Lantaarnster (of Barrenton)
Jantje Lantaarnster
Tygotje Lantaarnster
Zou het niet meer Danielle zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef Maanvis het volgende:
Daantje Teergaren de koningin van Meer éen, Koningin van de Sandalen en de eerste mannen.Kalliesie de onontvlambare! Buig en Huiver!
Daniėlle is wel een heel deftige naam voor iemand zich door een stel paardenboeren heeft laten verkrachten nietwaar?quote:
Hoe is dat relevant met betrekking tot haar familieachtergrond.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daniėlle is wel een heel deftige naam voor iemand zich door een stel paardenboeren heeft laten verkrachten nietwaar?
Jantje Lantaarnster wordt toch ook de Koningsslachter genoemd? In het spel der tronen universum wordt je naam bepaald door wat je doet. En bij het boerenleven van yvon jaspers blonde Daniėlle past eigenlijk de naam Daniėlle niet, dus hebben ze haar nu Daantje genoemd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:27 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant met betrekking tot haar familieachtergrond.
Ja, maar wat hebben hun namen, die ze bij hun geboorte kregen, te maken met hun latere acties?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jantje Lantaarnster wordt toch ook de Koningsslachter genoemd?
Pinkje is toch echt de mooiste officiėle verNederlandste naam uit Game of Thrones.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klinkt als een idee.
Jan Sneeuw.
Niels Sterk
Rob Sterk
Katlijn Sterk
Sandra Sterk
Anja Sterk
Rik Sterk
Bram Sterk
Tygo Lantaarnster
Jantje Lantaarnster
Tygotje Lantaarnster
De Spinquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Pinkje is toch echt de mooiste officiėle verNederlandste naam uit Game of Thrones.
Petyr Baelish - Peter van Baalen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:31 schreef Maanvis het volgende:
moeten we hier ook rare anagramregels toepassen voor kwaadaardige karakters?
Peter van Baalen met zijn kleine vinger!quote:
Ik ben weer bij seizoen 1 begonnen, en op de blueray is zijn naam serieus pinkje bij de ondertiteling.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Pinkje is toch echt de mooiste officiėle verNederlandste naam uit Game of Thrones.
The pinky is the brainquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben weer bij seizoen 1 begonnen, en op de blueray is zijn naam serieus pinkje bij de ondertiteling.
Teun Grijsaardquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klinkt als een idee.
Jan Sneeuw.
Niels Sterk
Rob Sterk
Katlijn Sterk
Sandra Sterk
Anja Sterk
Rik Sterk
Bram Sterk
Tygo Lantaarnster
Jantje Lantaarnster
Tygotje Lantaarnster
Toen ze zich omdraaide en Snow zag staan dacht ik nog van; die wordt op dit moment nog doodgestoken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik werd hier dan ook bijna emotioneel van![]()
![]()
ik voelde de tranen opkomen en wegzakken. want echte mannen huilen niet je weetz!quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik werd hier dan ook bijna emotioneel van![]()
![]()
Alleen S5 en S6?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)fusing_timelines_in/
Hier heeft iemand wel duidelijk uitgelegd hoe de tijdlijn chronologisch in elkaar zou zitten
Ja omdat daar het meeste onduidelijkheid over was, in het Noorden dan.quote:
Toch kun je wel met zekerheid zeggen dat de gebeurtenissen die zich nu bij the wall afspelen zich na de dood van geoffrey afspelen. Omdat Sansa er dus bij was en ze nu bij de wall is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja omdat daar het meeste onduidelijkheid over was, in het Noorden dan.
Voor de rest is alles wel vrij lastig te meten.
Zijn weinig characters doodgegaan die echte persoonlijke ontwikkelingen hebben doorgemaakt. Misschien The Hound, maar die kan gewoon ook nog leven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo ondenkbaar.
Ned, Robb en Catelyn?
Tywin Lannister?
Fuck dat maakt GoT wel veel minder leuk als je weet wie er plot armor hebben...quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn weinig characters doodgegaan die echte persoonlijke ontwikkelingen hebben doorgemaakt. Misschien The Hound, maar die kan gewoon ook nog leven.
Daarom gaan de characters die gegroeid zijn in het verhaal ook niet zo snel dood. De Dany/Jon/Bran/Sansa/Arya/Tyrion/Jaimes van het verhaal.
Tot Sansa dood gaat als laatste truuk van Ramsayquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fuck dat maakt GoT wel veel minder leuk als je weet wie er plot armor hebben...
Het zou wel geniaal zijn als we een levend geflayde Sansa krijgen te zien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tot Sansa dood gaat als laatste truuk van Ramsay
Denk eerder dat Baelish doodgaat door Sansa. Of ze gaat hem chanteren met moord van Lysa. Een van de twee. Ze gaat in ieder geval dat leger krijgen van The Vale.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tot Sansa dood gaat als laatste truuk van Ramsay
Gast...quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:55 schreef Maanvis het volgende:
en voor diegenen die dat niet vinden kunnen, shireen levend in de fik, theon's pik er af, catelyn op de bruiloft van haar zoon vermoord, waarom zouden ze sansa niet levend mogen villen?
Dat zou idd goed kunnen! Maar ik denk dat Sansa zelf verliefd is op Littelvinger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Denk eerder dat Baelish doodgaat door Sansa. Of ze gaat hem chanteren met moord van Lysa. Een van de twee. Ze gaat in ieder geval dat leger krijgen van The Vale.
De prinses van de starks gaat bij Ramsay Bolton op bezoek, de grootste gek van heel Game of Trhones. En jij denkt dat ie haar gewoon laat leven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |