Oké, vooruit dan. Ik heb de eenmalige kosten dus nog een keer vergoed. Even later kreeg ik weer een e-mail:quote:Helaas is mijn cliënte niet in staat het eenmalige bedrag voor dinsdag aanstaande over te maken.
Nu kunt u het volgende doen. U kunt het eenmalige bedrag nogmaals vergoeden. Dit betekent wel voor cliënte dat zij geacht wordt het bedrag sneller af te lossen, gezien de hoge mate van flexibiliteit van de schuldeiser. (dit weegt zwaar bij de rechter). Hierover heb ik haar ingelicht en hiermee gaat zij akkoord.
Na een e-mail wisseling met een welles nietes inhoud (het probleem ligt niet bij mij, ik heb ht overgemaakt) dreigde BBIB de zaak te sluiten en zou ik het met de cliënte alleen moeten afhandelen. Met andere woorden: mijn geld is weg. Ik heb de eenmalige kosten dus voor de derde keer vergoed. Even later volgde weer een e-mail:quote:Er heeft helaas één probleem plaatsgevonden. De tweede betaling is mislukt. Dit vanwege een storing op www.skrill.com.
Ik stuurde een e-mail dat dit waanzin in en dat het een stelletje incompetente nietsnutten zijn. Ik heb ook in de mail gezegd dat hun hun zaken maar eens op orde moeten krijgen, ze maken fout na fout. Vervolgens kreeg ik een mail terug dat ze bij het ontbreken van de betaling de zaak sluiten. Ik heb het bedrag dus wéér overgemaakt. Toen volgde weer een e-mail:quote:Ik vernomen dat de zaak niet goed gekeurd is en dus niet naar de rechtbank kan. Dit vanwege een ontbrekende betaling. Wij vinden dit ontzettend vervelend en willen u daarom graag tegemoet komen.
De fout lag niet bij www.skrill.com, maar bij ons. Deze is inmiddels opgelost.
Ik beschik nu nog over de mogelijkheid om dit zsm op te lossen, aangezien ik nog aanwezig ben op kantoor. Indien u zsm het ontbrekende bedrag nogmaals overmaakt, hoeft u zich geen verdere zorgen te maken over het sluiten van het dossier. Mijn collega en ik ronden het uiteraard op een juiste manier af.
Wij snappen hoe vervelend het is, maar gezien de drukte en het aantal lopende zaken, moeten wij anders de zaak sluiten. (Dit in overleg met cliënte)
Als ik het bedrag niet overmaak sluiten ze de zaak en kan ik fluiten naar mijn centen. Dus ik maak het weer, met hele erge tegenzin, over.quote:Het was niet de bedoeling dat ik nog contact met u zou opnemen (wegens een vakantie), maar helaas is er sprake van een noodgeval. U heeft vier keer een betaling gedaan. Nu blijkt dat de cliënte drie keer het bedrag naar haar eigen rekening heeft overgemaakt, dit omdat het account nog geregistreerd stond onder haar emailadres en zij via een ander wachtwoord op het account terecht kon. Wij dachten te weten waardoor het fout ging, maar dat was onjuist.
Als ik het bedrag niet overmaak keurt volgens hun de rechter het niet goed, omdat het bedrag dan ontbreekt. Ik heb het dus weer overgemaakt.quote:Daarnaast moet ik helaas nogmaals een vervelende mededeling doen. Het is ons weer niet gelukt, we hebben inmiddels een ander team ingeschakeld om ons hierbij te ondersteunen. Zou u het bedrag nog eenmalig kunnen overmaken?
Nee, 7 keer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
TS. Zoek een maatschappelijkwerker. Echt.
Dat jij tot (4?) keer toe geld overmaakt en geen argwaan krijgt vind ik persoonlijk idioot.
Hoe oud ben jij?
Bedoelde eigenlijk die keren dat hij 150 moest betalen aan het BBIBquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, 7 keer.
Ik hoop heel, heel hard dat TS aan het trollen is. En anders is hij heel, heel dom bezig en heel, heel veel geld kwijt.
TS, maak geen cent meer over naar die figuren en zoek hulp. Laat ze die dreigementen maar waarmaken en rare verhalen vertellen. Diegene die de verhalen krijgen zullen toch weten dat het lulkoek is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:59 schreef thrushhonk het volgende:
Ik heb BBIB al zeven keer (!!) het eenmalige bedrag overgemaakt,
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die keren dat hij 150 moest betalen aan het BBIB![]()
En TS moet (indien hij het adres heeft) dat wijf in gebreke stellen en eisen dat het geld terugbetaald wordt, en dan bedoel ik die lening van 500 euro.
Dat had ik ook al door, toen ik daarover contact met hun opnam zeiden ze dat hij nieuw is en daarom nog niet op de website staat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
bbib heeft geen medewerker genaamd Ben. Als ik ff kijk op de website.
Tenminste wel haar Beheerrekening mag ik hopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef Woelwater het volgende:
De bewindvoerder heeft beheer over "haar" rekening dus moet je het geld bestemd voor hem alsnog op "haar" rekening storten![]()
Werkelijk geniaal
Op de site van Bbib staan brancheverenigingen. Hij zou daar eens mee moeten bellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef nikky het volgende:
Kan de TS wel aangifte van oplichting doen tegen de "instantie" (persoon die zich voordoet als)?
Die hebben zich voorgedaan als hulpverleningsinstantie en met valse voorwendselen geld laten overmaken.
Is die hele organisatie uberhaupt wel legitiem?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat had ik ook al door, toen ik daarover contact met hun opnam zeiden ze dat hij nieuw is en daarom nog niet op de website staat.
Jawel. Erkende branchevereniging.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is die hele organisatie uberhaupt wel legitiem?
Hij heeft gewoon met die oplichtster zelf zitten mailen.quote:
Ik mag hopen dat TS het mailadres wel geverifieerd heeft of gebeld heeft om het na te gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon met die oplichtster zelf zitten mailen.
Jepquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat TS het mailadres wel geverifieerd heeft of gebeld heeft om het na te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop