quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eigen risico is op. Denk dat ik een check-up ga laten doen. :$
Beetje afgeknapt op het kneuzige gedrag. Is nog erger dan in twd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NEDERLANDS BITTEEEEEEEEEEEEEEEEE.
[..]
Yeap.
Van wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje afgeknapt op het kneuzige gedrag. Is nog erger dan in twd.
Als ik water was dan zou ik ook bier willen wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef netchip het volgende:
[..]
Da's dan wel weer goed van d'r.
Hoorde laatst dat voor de productie van een fust bier (50L) er 10 000L water nodig is.
Uitmelken die zorgverzekeraars.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb al een afspraak gemaakt, ik ga mijn kans grijpen.
Het gele goud worden, dat klinkt wel aantrekkelijk voor water ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik water was dan zou ik ook bier willen worden
In de psychologie werk je met mensen en een bepaalde conclusie kan gebasseerd zijn op een groep mensen met bepaalde inclusie criteria die bij elk onderzoek / onderzoeksinstituut anders zijn. Zo kan je nog 20 verschillende redenen bedenken waarom dingen anders kunnen zijn en voordat die dingen uit de wereld zijn kun je pas zeggen of iets wel of niet gelijk is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef netchip het volgende:
[..]
Nouja, als iets niet reproduceerbaar is, dan is het dus een onbetrouwbaar onderzoek IMO. Zonder resultaten die binnen een bepaalde marge vallen, kan je ook niet met zekerheid een uitspraak doen, toch?
Van iedereen, behalve die ex-junk. Die aflevering van vorige week op die pier bijvoorbeeld, gaan ze rustig staan wachten ipv schieten en dat soort geneuzel.quote:
Nooit doen, want ze vinden altijd wel watquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zat naar full bodyscan te kijken. Godver 800-1000 euries.
Terecht. Ik ga dit jaar eens proberen rustig aan te doen voor de veranderingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb al een afspraak gemaakt, ik ga mijn kans grijpen.
Fax doet het grateloos/wingman.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zat naar full bodyscan te kijken. Godver 800-1000 euries.
Viel ook wel mee. Is anders dan TWD hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van iedereen, behalve die ex-junk. Die aflevering van vorige week op die pier bijvoorbeeld, gaan ze rustig staan wachten ipv schieten en dat soort geneuzel.
meer poesje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NEDERLANDS BITTEEEEEEEEEEEEEEEEE.
[..]
Yeap.
Meh, ik stoor me er aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Viel ook wel mee. Is anders dan TWD he
Nickquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van iedereen, behalve die ex-junk. Die aflevering van vorige week op die pier bijvoorbeeld, gaan ze rustig staan wachten ipv schieten en dat soort geneuzel.
Beetje zelfde vibe als WebMD zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nooit doen, want ze vinden altijd wel wat
En een happy endquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Inclusief inwendig onderzoek zeker.
Ik vraag me af of ik misschien tekorten heb aan iets vanwege futloosheid en mijn beroerde voedingspatroon.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terecht. Ik ga dit jaar eens proberen rustig aan te doen voor de verandering
Da's waar, maar dan moet je je onderzoek dus onder verschillende omstandigheden uitvoeren om zodoende variabelen te isoleren. Denk aan hetzelfde onderzoek in zowel Nederland als Rusland uitvoeren, en kijken of de resultaten hetzelfde zijn. Zou toch prima kunnen als je samen met een ander instituut een paper schrijft?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
In de psychologie werk je met mensen en een bepaalde conclusie kan gebasseerd zijn op een groep mensen met bepaalde inclusie criteria die bij elk onderzoek / onderzoeksinstituut anders zijn. Zo kan je nog 20 verschillende redenen bedenken waarom dingen anders kunnen zijn en voordat die dingen uit de wereld zijn kun je pas zeggen of iets wel of niet gelijk is.
Dat vraag ik me ook al 40 jaar afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik misschien tekorten heb aan iets vanwege futloosheid en mijn beroerde voedingspatroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |