Si.quote:
Ah naja, klinkt wel als een prima vak dan. Statistiek en logica zijn wel leuk, schrijven lijkt me een beetje 'meh'.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ja
Wel allemaal op hoofdlijnen uiteraard. Gelukkig had ik al meer logica gehad ooit
Sowieso is er geen groter leugenaar dan een statisticusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef netchip het volgende:
[..]
60% van het psychologisch onderzoek bleek onbetrouwbaar, statistiek he.
Niet reproduceerbaar volgens mij? Daar is een verschilquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef netchip het volgende:
[..]
60% van het psychologisch onderzoek bleek onbetrouwbaar, statistiek he.
Da's dan wel weer goed van d'r.quote:
Dat, en allemaal in zo'n aftandse jaren 70-bak rijden...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel het ironische aan veel van die milieuhippies
En toch ziet Hosti meer pussy dan jij.quote:
Nouja, als iets niet reproduceerbaar is, dan is het dus een onbetrouwbaar onderzoek IMO. Zonder resultaten die binnen een bepaalde marge vallen, kan je ook niet met zekerheid een uitspraak doen, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet reproduceerbaar volgens mij? Daar is een verschil.
Betekend niet gelijk dat het onzin is ook..!
NEDERLANDS BITTEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
En toch ziet Hosti meer pussy dan jij.
Maar als je het irritant vind, bedenk je dat hij jou nadoet!
Yeap.quote:
Dat was de grapquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
En toch ziet Hosti meer pussy dan jij.
Maar als je het irritant vind, bedenk je dat hij jou nadoet!
Tsja, dat schrijven hoort er nou eenmaal bij. Hoewel onderzoeksresultaten vloggen misschien wel moderner isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef netchip het volgende:
[..]
Ah naja, klinkt wel als een prima vak dan. Statistiek en logica zijn wel leuk, schrijven lijkt me een beetje 'meh'.
Onderzoeksresultaten vloggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dat schrijven hoort er nou eenmaal bij. Hoewel onderzoeksresultaten vloggen misschien wel moderner is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |