Op een culinaire ontdekkingstocht deze week blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef FrauMilena het volgende:
Gisteren voor het eerst bleekselderij rauw gegeten.
Ik heb eens een collega gehad die volledig tegen me uitflipte omdat ik met een bakje blauwe bessen o.i.d. in mijn poten zat en of ik wel wist dat die waren geïmporteerd in die tijd van het jaar uit Z-Amerika en hoeveel vervuiling ik aan meewerktequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Avocado is ook gewoon decadent voer dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is om te eten in dit klimaat.
In de kaasfondue is het lekker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Na een paar happen wel jaAl kon ik het met m'n yoghurtdip opzich wel handelen.
Sloeg nergens op dat linkje, geloof er niets van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val ook voor oude, hard to get rijke mannen.
Ja precies, zo hoop ik het ook te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Californium het volgende:
Gewoon een wetenschappelijk paper schrijven en door de experts laten afzeiken. Zo leer je het wel
Ook maar eens proberen dan. Maar kaas is weer wat ongezond.quote:
Mhm, smakelijke en gezonde alternatieven voor chips en snoep aan het zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op een culinaire ontdekkingstocht deze week blijkbaar.
Natuurlijk is het onzin, iedereen weet dat het om penislengte draait.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef netchip het volgende:
[..]
Sloeg nergens op dat linkje, geloof er niets van.
Dat is wat je met statistiek kunt doen als psycholoogquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef netchip het volgende:
[..]
Sloeg nergens op dat linkje, geloof er niets van.
En betaald krijgen. Belangrijk criteriaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja precies, zo hoop ik het ook te doen.
60% van het psychologisch onderzoek bleek onbetrouwbaar, statistiek he.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is wat je met statistiek kunt doen als psycholoog
Dat vind ik vaak wel het ironische aan veel van die milieuhippiesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb eens een collega gehad die volledig tegen me uitflipte omdat ik met een bakje blauwe bessen o.i.d. in mijn poten zat en of ik wel wist dat die waren geïmporteerd in die tijd van het jaar uit Z-Amerika en hoeveel vervuiling ik aan meewerkte![]()
En zelf heeft ze drie kinderen![]()
Terwijl ze op een broodje kipfilet zat te knagen zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb eens een collega gehad die volledig tegen me uitflipte omdat ik met een bakje blauwe bessen o.i.d. in mijn poten zat en of ik wel wist dat die waren geïmporteerd in die tijd van het jaar uit Z-Amerika en hoeveel vervuiling ik aan meewerkte![]()
Ah ja, je bent PhD toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
En betaald krijgen. Belangrijk criteria
Ow is dat hetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onzin, iedereen weet dat het om penislengte draait.
En at ze vlees?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij houdt van een lang potloodje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val ook voor oude, hard to get rijke mannen.
Ook jaquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wetenschapsgeschiedenis vond ik echt leuk.
Als je decadent kunt zijn moet je je kans grijpen en de hypocriete milieumaffia negeren. :$quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Si.quote:
Ah naja, klinkt wel als een prima vak dan. Statistiek en logica zijn wel leuk, schrijven lijkt me een beetje 'meh'.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ja
Wel allemaal op hoofdlijnen uiteraard. Gelukkig had ik al meer logica gehad ooit
Sowieso is er geen groter leugenaar dan een statisticusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef netchip het volgende:
[..]
60% van het psychologisch onderzoek bleek onbetrouwbaar, statistiek he.
Niet reproduceerbaar volgens mij? Daar is een verschilquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef netchip het volgende:
[..]
60% van het psychologisch onderzoek bleek onbetrouwbaar, statistiek he.
Da's dan wel weer goed van d'r.quote:
Dat, en allemaal in zo'n aftandse jaren 70-bak rijden...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel het ironische aan veel van die milieuhippies
En toch ziet Hosti meer pussy dan jij.quote:
Nouja, als iets niet reproduceerbaar is, dan is het dus een onbetrouwbaar onderzoek IMO. Zonder resultaten die binnen een bepaalde marge vallen, kan je ook niet met zekerheid een uitspraak doen, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet reproduceerbaar volgens mij? Daar is een verschil.
Betekend niet gelijk dat het onzin is ook..!
NEDERLANDS BITTEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
En toch ziet Hosti meer pussy dan jij.
Maar als je het irritant vind, bedenk je dat hij jou nadoet!
Yeap.quote:
Dat was de grapquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
En toch ziet Hosti meer pussy dan jij.
Maar als je het irritant vind, bedenk je dat hij jou nadoet!
Tsja, dat schrijven hoort er nou eenmaal bij. Hoewel onderzoeksresultaten vloggen misschien wel moderner isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef netchip het volgende:
[..]
Ah naja, klinkt wel als een prima vak dan. Statistiek en logica zijn wel leuk, schrijven lijkt me een beetje 'meh'.
Onderzoeksresultaten vloggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dat schrijven hoort er nou eenmaal bij. Hoewel onderzoeksresultaten vloggen misschien wel moderner is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |