Ruim 10 jaar ouder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roggel Hazes is ook niet echt oud, maar ziet er wel uit als de mummie van Toetanchamon.

Ok, dan vond je TCL dus ook absoluut niet kunnen, want veel te oud.quote:35 jaar is gewoon de uiterste cutoff, daarna kan het echt niet meer.

Eh, ik hoop dat je het over Caro hebt en niet over het plaatje in je post.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:29 schreef grazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar figuur mooiniet dik

Ilse kon nog net omdat ze uitstraling heeft van een vrolijk lief schoolmeisje. Caro Emerald dat van een belegen operazangeres.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar ouder.
[..]
Ok, dan vond je TCL dus ook absoluut niet kunnen, want veel te oud.
Kan ik het uiteraard alleen maar mee oneens zijn.

Is Waylon niet 35+?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roggel Hazes is ook niet echt oud, maar ziet er wel uit als de mummie van Toetanchamon. 35 jaar is gewoon de uiterste cutoff, daarna kan het echt niet meer.

Deze regel geldt alleen voor vrouwen.quote:

Ah, Voor zowel mannen als vrouwen dus geen 'uiterste cutoff' op 35.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ilse kon nog net omdat ze uitstraling heeft van een vrolijk lief schoolmeisje. Caro Emerald dat van een belegen operazangeres.
En Waylon mogen ze over 10 jaar ook sturen, mannen worden ouder als wijn. Vrouwen als melk.

Ik ken deze band niet, maar zij zingen óók alleen covers?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:34 schreef Childofthe90s het volgende:
Nog eentje out of the box: Causes.
[ afbeelding ]
Hiermee ben je verzekerd van de jury's die ook helemaal weg waren van Zweden. De band zelf is Nederlands, maar de leadzanger is Brits, maar dat hoeft geen probleem te zijn, misschien ook wel goed voor de interviews. Ik weet niet of het live wat is, dat zal eerst moeten worden bekeken, en verder natuurlijk of het überhaupt wat is. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit.

quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik hoop dat je het over Caro hebt en niet over het plaatje in je post.

Adele is een paar jaar geleden 50 kilo afgevallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Over Adele wordt ook steeds gezegd dat ze "te dik" is. Voorlopig breekt ze verkooprecord na verkooprecord.

Volgens mij kunnen er nog 2 Roosjes in Adelequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Adele is een paar jaar geleden 50 kilo afgevallen.

Caro Emerald is de laatste jaren ook flink afgevallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Adele is een paar jaar geleden 50 kilo afgevallen.

Neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ken deze band niet, maar zij zingen óók alleen covers?
 maar ze doen een beetje raar met hun stem of zingen een beetje fluisterend, wat helemaal in is op dit moment, dus verzekerd van 12 punten van Zweedse 13-in-een-dozijn-producentjes.
 maar ze doen een beetje raar met hun stem of zingen een beetje fluisterend, wat helemaal in is op dit moment, dus verzekerd van 12 punten van Zweedse 13-in-een-dozijn-producentjes.

Die lijkt mij geen 35.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2007....
I rest my case.

We hebben best wat speelruimte.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil jullie alleen maar behoeden voor een volgende Trijntje. Of Willeke Alberti. Snap je.

Ja maar die won enkel dankzij doorgeslagen politieke correctheid. En ik win liever op onze eigen merit, dan door een sideshow te sturen. Dan kunnen we ook Zanger Rinus sturen, of Monique Smit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
We hebben best wat speelruimte.
[ afbeelding ]

Trijntje is niet zo laag geëindigd omdat ze er slecht uitziet, maar omdat ze een flutliedje had en omdat de podiumact (inclusief kledingkeuze) een drama was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil jullie alleen maar behoeden voor een volgende Trijntje. Of Willeke Alberti. Snap je.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |