Geen DJ svp. Gewoon een band of Waylon of Borisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:29 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat wij iets moeten sturen wat knalt op het podium, een nummer dat opzwepend is. Daarom denk ik aan Armin van Buren met Kensington. Maar wie denken jullie wie Nederland moet vertegenwoordigen in 2017?
Oh goede, even kijken of er al verslag is van de curator!quote:
Zie ik nou in de eerste seconde Jan Smit die hem aankondigt?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:36 schreef Poepz0r het volgende:
Voor diegene die nog twijfelt over Waylon. Kijk dit begin ongelooflijk. Soul en funk etc etc![]()
![]()
Jupquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie ik nou in de eerste seconde Jan Smit die hem aankondigt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:47 schreef Greys het volgende:
En met mijn all time held Herman.
Ja sorry ik hou al op met mijn Waylon-gedweep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben geen Hazesfan maar dat duet met Vd Boom geeft mij kippenvelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:55 schreef Greys het volgende:
Hé maar jongens zullen we het maar gewoon beslissen nu dan, dat Waylon gaat?
Zijn we d'r uit? Dan bel ik Jan Smit effe.
Boris? Boris die 25 jaar geleden Idols won?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen DJ svp. Gewoon een band of Waylon of Boris
Al won die Idols 100 jaar geleden. Luister eens naar de man zijn stem en zijn performances. Veel beter ga je niet vinden in NL hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boris? Boris die 25 jaar geleden Idols won?
Zeker zeker maar Boris heeft wel een unieke sound vind ik. Heel anders dan Waylon maar toch goed op zijn manier zeg maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:03 schreef Jane het volgende:
Ik heb zowel Waylon als Boris live horen zingen bij het Guilty Pleasures-concert van DWDD en Waylon wint het zonder enige twijfel, hoor.
Deelname draait niet enkel om een stem.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al won die Idols 100 jaar geleden. Luister eens naar de man zijn stem en zijn performances. Veel beter ga je niet vinden in NL hoor
Laura die 2e werd bij Duitse Idols is erg goed ja alleen geen country aub.
Stem is toch wel belangrijk samen met hoe iemand kan performen. Wat iemand voor muziek maakt maakt niks uit aangezien men vaak voor het ESF een liedje gaat schrijven en vaak nieteens in de stijl die we van die artiest kennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deelname draait niet enkel om een stem.
Zijn muziek vind ik helemaal niks.
Waylon zijn muziek, van wat ik ken, ook niet.. maar Boris heb ik nog nooit een hit zien scoren of de laatste tien jaar in de publiciteit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |