Café de Vink is geen hoerententquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:25 schreef Elan het volgende:
Mortaxx fiks die op joh
Zet er wat info op over die hoerentent van je
Beetje verdacht wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Café de Vink is geen hoerentent
Echt, Mortaxx en ik raden juist jou die tent aan.
Coolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje verdacht wel.
Eens kijken voor een recensie op Google
TR gemaakt. Dit vind ik niet aardig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij maar doen alsof je een goedgeaarde Hagenees bent. Homo
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:30 schreef Nouri het volgende:
Zouden jullie in het openbaar seks kunnen hebben
Mij out of the blue naar een gaybar sturen is anders ook niet echt vriendelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit vind ik niet aardig.
Mortaxx begonquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mij out of the blue naar een gaybar sturen is anders ook niet echt vriendelijk
Sof wil je ook niet hosselenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
One of the few gay bars in the city. Unfortunately also a dive. Dark, dank, toilets that don't lock. The staff is friendly though.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
Sof wil je ook niet hosselen
Ik snap de vermoedens
Je moet eens naar De Rits gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
ja jij weet dat soort dingenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:37 schreef Elan het volgende:
Veel homobars hebben geen sloten op de toiletten hé
Ik ga niet meer met fokstersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is klaar.
Eerst wilde ik haar hosselen toen wilde ze mij niet nu andersom.
Niks voor jou?
neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken je De Regenboog in Rdam Witte de Withstraat
ik hoop van nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
We zitten min of meer in hetzelfde schuitje
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:49 schreef Nouri het volgende:
En voor jhali ook wel. Lijkt mij nog best geil
Ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap dat jhali verhaaltje nog niet zo.
dit is heel gemeenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is klaar.
Eerst wilde ik haar hosselen toen wilde ze mij niet nu andersom.
Niks voor jou?
Biefstukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaan jullie koken, gimme foodspiration
had keer pastasaus gemaakt en ingevroren en dat eet ik vanavondquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Met frietjes?quote:
Mijn vriendin gaat prei schotel maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat klinkt best goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, gebakken aardappeltjes, champignons en uitjes
ik heb gister pasta gemaakt voor drie dagenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
had keer pastasaus gemaakt en ingevroren en dat eet ik vanavond
Hoop dat je ziek wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb gister pasta gemaakt voor drie dagen
Wrijf het er maar in terwijl je weet dat ik honger hebquote:
Kom een keer eten hier danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in terwijl je weet dat ik honger heb
chill is dat hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb gister pasta gemaakt voor drie dagen
Slechte poging tot smoothquote:
halloquote:
Oh wat goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, net uit werk.
En ben niet eens moe.
Het is nog even overleven tot de vakantie.quote:
Awh jaaa cutequote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is nog even overleven tot de vakantie.
Er zijn trouwens foto's van Loka en mij met de baby konijnen. Moet je haar even een dm sturen.
Nog 6 ofzo, denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh jaaa cute
hoeveel weken moet je nog?
Het einde is in zichtquote:
Loka's Summerschoolquote:
De TT natuurlijkquote:
Lapohunten en beter maken.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof zij naar de uithoek waar jij woont zou willen komen
hij ziet me niet staanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx is nu heel erg geïnteresseerd.
Eerlijk gezegd: geen idee. Ik wil er nog steeds een keer heen, maar het komt (huehue) er nooit vanquote:
thanks poeseliewoepsie, maar moet nog een terug en die is wel veel minder denk ikquote:
Ah joh als het maar voldoende is, alhoewel nog een 8 wel geweldig zou zijn hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks poeseliewoepsie, maar moet nog een terug en die is wel veel minder denk ikmaar geeft niettttttttt
ja, maar ja denk morgen onlinequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah joh als het maar voldoende is, alhoewel nog een 8 wel geweldig zou zijn he
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks poeseliewoepsie, maar moet nog een terug en die is wel veel minder denk ikmaar geeft niettttttttt
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Online geen idee...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens raad mij even een leuke boek aan of zo wat online te vinden is. Geen serie. Ik verveel me de tering en heb geen zin om te leren.
Inb4 harrey potteyy
Ja rustig.quote:
A clockwork orangequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens raad mij even een leuke boek aan of zo wat online te vinden is. Geen serie. Ik verveel me de tering en heb geen zin om te leren.
Inb4 harrey potteyy
ochtendworkshop wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja rustig.
Wat nieuwe eitjes, nu wachten. Ik laat ze gewoon met rust met donker papier erover.
Ik had vandaag een ochtend workshop met zijn vieren. Echt gek als je met zo weinig zit.
Ik zag laatst filmpjes van die vriend van Dionne, wat een mafkees.quote:
oh die zu5e? zij zijn uit elkaar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst filmpjes van die vriend van Dionne, wat een mafkees.
Een workshop? Wat voor workshopquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een workshop die de ochtend in beslag nam bedoelde ik
nee het was een teleurgestelde postquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Sof ik dacht oprecht dat je met jouw 'nou oke' post bedoelde dat je het overdreven vond![]()
![]()
Oh wist ik niet, blijkbaar ben ik nog niet insider genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die zu5e? zij zijn uit elkaar toch
ik heb alleen dat filmpje gezien dat hij haar prankt
Geen stiekem fok voor jouquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Was niet zo spannend verder, maar je kunt ook niet echt niet opletten met zo'n klein groepje.
bedankt voor deze zinloze infoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Woah a clockwork orange is wel een extreem shocking&gewelddadig boek zeg. Heb even samenvatting ervan gelezen.
Waarom ben jij zo mad wp?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bedankt voor deze zinloze info
whaddup met klb? hebben ze jou daar eindelijk weggepest?
Ja het is wel redelijk heftig. Maar steengoed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Woah a clockwork orange is wel een extreem shocking&gewelddadig boek zeg. Heb even samenvatting ervan gelezen.
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is wel redelijk heftig. Maar steengoed.
Doe dat maar ergens anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet mad
wil gwn vervelend doen
Verfilming is ook heftig qua geweld, maar best oud dus bij vlagen wat langdradig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nu
[..]
Doe dat maar ergens anders.
dat maak ik godverdomme zelf wel uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nu
[..]
Doe dat maar ergens anders.
Doe lief tegen Opsoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat maak ik godverdomme zelf wel uit
het is Fakequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Jongens zeg me dat dit nep is WGR / Ben ik opgelicht door het Bureau voor Budget en Inkomensbeheer?
even voor het nageslacht. Paxcon maakt het WEER ordinairquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die chicks zijn zeker niet bekend met jouw materiaal in de wat meer pikante subfora
hoe haal ik dit wegquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even voor het nageslacht. Paxcon maakt het WEER ordinair
Gek genoeg alleen als jij er bent.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even voor het nageslacht. Paxcon maakt het WEER ordinair
Oh, wat voor banen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai. Ik solliciteer inmiddels naar banen buiten Nederland
Misschien moet ik verdwijnen. Dan wordt paxcon weer een Vrome jongenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg alleen als jij er bent.
groningen eruit gvd wat een kudswedstrijd naar almeloquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die chicks zijn zeker niet bekend met jouw materiaal in de wat meer pikante subfora
Allesquote:
blijf alsjeblieft ik heb jou nodig om mijn leven zin te gevenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik verdwijnen. Dan wordt paxcon weer een Vrome jongen
haha flipje, welke landen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AllesCallcenter, klantenservice, medewerker in bankensector. Beetje alles wat van toepassing is
Als je mortaxx nodig hebt, dan heb je het wel heel zwaarquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
blijf alsjeblieft ik heb jou nodig om mijn leven zin te geven
tjaquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
groningen eruit gvd wat een kudswedstrijd naar almelo
Ja echt he, wel lekker sfeertje in het uitvak. Rusnak weer goaltje alleen hij is lang niet zo goed als bij Cambuur wel jammer... top speler.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tja
Het valt me op dat het altijd fout gaat als Rusnak eruit gehaald wordt
Hopelijk heeft Faber wat meer verstand van zaken
Hij is in z'n posts soms wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed maar bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mortaxx nodig hebt, dan heb je het wel heel zwaar
dat is natuurlijk een fantastisch sprookje, maar natuurlijk niet waarquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
blijf alsjeblieft ik heb jou nodig om mijn leven zin te geven
Dat klinkt wel liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is in z'n posts soms wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed maar bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om.
Het is een gevoelige jongen en als je losjes met hem danst verandert elke dag in kunst.
Wowquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een fantastisch sprookje, maar natuurlijk niet waar
Ik ook ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tsja straks wil de hele SC. da ke nie
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Ik vind het echt geweldig dat jij je ook in zijn wijsheden hebt verdiept
Zo ga ik alleen nog maar meer van je houden gvd
houden van is in wezen niets anders dan een chemische reactiequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Ik vind het echt geweldig dat jij je ook in zijn wijsheden hebt verdiept
Zo ga ik alleen nog maar meer van je houden gvd
Ja want van smeerkaas wordt je extreem dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Beneden ligt er smeerkaas in de koelkast, heb nu dikke fattiestruggles want heb er zin in____
gewoon pakkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Beneden ligt er smeerkaas in de koelkast, heb nu dikke fattiestruggles want heb er zin in____
Zo'n theoretische benadering benauwt me en verstikt alle poëziequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
houden van is in wezen niets anders dan een chemische reactie
Smeerkaas is nog geen eens zo erg toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien moet je eens met inso gaan pratenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n theoretische benadering benauwt me en verstikt alle poëzie
En je bent al zo dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Prima planquote:
Probleem is meer dat ik uit mijn warme bedje moetquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want van smeerkaas wordt je extreem dik
Die is erg streng in de leerquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met inso gaan praten
Niet zo verwendquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ik uit mijn warme bedje moet
tosti hmmquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trek dus ik ga zo misschien tosti maken
Tostigod
Mijn tostigod![]()
![]()
![]()
Hoe smaakte datquote:
Lekker nomnommmquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik had gister speltbrood gemaakt en het was extreem lekker, voortaan zelf bakken ipv het te kopen denk ik.
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaakquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja tosti's zijn lekker, maar als er sprake is van JR tosti's dan eet ik nog liever mijn schoen op
Nah niet heel lekker, was nog van scoupyquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik had gister speltbrood gemaakt en het was extreem lekker, voortaan zelf bakken ipv het te kopen denk ik.
Naaaaisquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik heb net een tosti op met kaas en salami beter en gezonder als tjipsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Ik vind chips echt niks meer aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb net een tosti op met kaas en salami beter en gezonder als tjips
Wanneer gaan jij en ik eens uit eten ? Met een cameraploegquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Heb je die burgers nog wel eens gekocht van scoupy? Ik twijfel nog een beetje en heb ze tot nu toe nergens kunnen vinden hier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nah niet heel lekker, was nog van scoupy
Ik heb ze zien liggen bij de Jumbo hier, ga wel halenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en ik eens uit eten ? Met een cameraploeg
[..]
Heb je die burgers nog wel eens gekocht van scoupy? Ik twijfel nog een beetje en heb ze tot nu toe nergens kunnen vinden hier.
Ik zag ze bij de jumbo hier, alle driequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Heb je die burgers nog wel eens gekocht van scoupy? Ik twijfel nog een beetje en heb ze tot nu toe nergens kunnen vinden hier.
Bij diepvries of koeling? Ik vroeg het aan zo'n piepjong vakkenvulstertje maar volgens mij kent zij de jumbo gewoon nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ze zien liggen bij de Jumbo hier, ga wel halen
Erg vervelend als je net begint met vakkenvullen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij diepvries of koeling? Ik vroeg het aan zo'n piepjong vakkenvulstertje maar volgens mij kent zij de jumbo gewoon niet![]()
Lemme know hoe het smaaktt
Nooit, want jij durft nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe kan ik mij wel voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg vervelend als je net begint met vakkenvullen hoor
Na mijn tentamens gaan wij onmiddelijk naar restaurant saffraan.quote:
Kaas, en ham nou dat is gezonder als een paprika chips ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op je tosti gooit wel
Maar in elk geval stukken lekkerder
Ja ik gooi meer op mijn tosti, want zo'n gewone tosti vind ik saaiquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kaas, en ham nou dat is gezonder als een paprika chips ofzo
Als jij betaald vind ik het primaquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na mijn tentamens gaan wij onmiddelijk naar restaurant saffraan.
Wat pleur jij allemaal op je tosti danquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik gooi meer op mijn tosti, want zo'n gewone tosti vind ik saai
Stuk gezonde dan chips ja, maar een tosti is nou niet super gezond natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kaas, en ham nou dat is gezonder als een paprika chips ofzo
Denk je ik ben rich bitchquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij betaald vind ik het prima
Neee kan gezonder tis eig gewoon een broodje met kaas maar ja ligt er ook weer aan wat voor een kaas.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuk gezonde dan chips ja, maar een tosti is nou niet super gezond natuurlijk.
En ligteraan wat voor broodquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Neee kan gezonder tis eig gewoon een broodje met kaas maar ja ligt er ook weer aan wat voor een kaas.
Ja witbrood is nog geen eens zo slecht toch? Vult alleen minder.. en dan heb je ook weer gerookte salami wat minder vet is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ligteraan wat voor broodMaar vaak witbrood wat niet goed is, als je het volkorenbrood doet en geen salami gebruikt maar alleen kaas of ham of beter nog, kip is het alweer stuk gezonder
Nu wil ik nog liever een omeletquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wist je dat Cristiano zijn lievelings ontbijt omelet is
satésaus, boursin, kaas, bacon, uien, kruiden. Soms nog champignons ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat pleur jij allemaal op je tosti dan
satesaus gatverdamme manquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
satésaus, boursin, kaas, bacon, uien, kruiden. Soms nog champignons ook.
Boh wat een genot
Je doet me nu denken aan wat tienermeisjes met wie ik en een paar vrienden ooit ruzie kregen bij de Turk en die de hele tijd zeiden "jij denkt kankerspeciaal"quote:
Witbrood bevat stuk minder vezelsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja witbrood is nog geen eens zo slecht toch? Vult alleen minder.. en dan heb je ook weer gerookte salami wat minder vet is.
Fokkie ik vraag mij echt af wat voor muziek jij beluisterd kensington ofzo ietsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ligteraan wat voor broodMaar vaak witbrood wat niet goed is, als je het volkorenbrood doet en geen salami gebruikt maar alleen kaas of ham of beter nog, kip is het alweer stuk gezonder
Nee basic tosti vind ik echt saai.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
satesaus gatverdamme mannee gewoon basic tosti is baas
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Fokkie ik vraag mij echt af wat voor muziek jij beluisterd kensington ofzo iets
Goh, dankjewel hequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu euh ben ik minder geinteresseerd in een omelet
Watquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet me nu denken aan wat tienermeisjes met wie ik en een paar vrienden ooit ruzie kregen bij de Turk en die de hele tijd zeiden "jij denkt kankerspeciaal"
Prachtige dag. Toen ik vroeg om een frikandel kankerspeciaal keken ze mij raar aan![]()
jij bitchquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen nu een heerlijke omelet of seks met CR7quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee geen idee, luister van alles en nog wat. Maar ben niet zo`n muziekliefhebber die de hele dag muziek op zn oren heeft eigenlijkdusquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja watik wil een man die op vrouwen valt
quote:
omeletquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen nu een heerlijke omelet of seks met CR7
Ik heb wel dikke baard ja nuquote:
Sevn Alias?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen idee, luister van alles en nog wat. Maar ben niet zo`n muziekliefhebber die de hele dag muziek op zn oren heeft eigenlijkdus
Nooit van gehoordquote:
Nee daar moet ik nog even voor sparenquote:
Gewoon niet onderhouden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk te onderhouden toch?
Nietes, ik maak geen gebruik van netflix en drink geen starbucks pumpkin spice chai latte terwijl ik rondslenter in mijn zwarte skinny met uggs eronderquote:
Ik heb trek in halal frikandel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in frikandel.
En jij ook![]()
![]()
vinden vrouwen dat wel fijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon niet onderhouden.
Ik ben een beer
wietparkietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
Wie op FOK heeft er toch alweer zo'n porno snor
quote:
ik mis enkel de uggsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nietes, ik maak geen gebruik van netflix en drink geen starbucks pumpkin spice chai latte terwijl ik rondslenter in mijn zwarte skinny met uggs eronder
[..]
Ik heb trek in halal frikandel.![]()
![]()
Flashmob?quote:
Geen netflix n chill met jou dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nietes, ik maak geen gebruik van netflix en drink geen starbucks pumpkin spice chai latte terwijl ik rondslenter in mijn zwarte skinny met uggs eronder
[..]
Ik heb trek in halal frikandel.![]()
![]()
Ik hou niet van vlees, gij domoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ritueel slachten zonder verdoving.
En wat hebben we gelachen.
Wat jij zeggen halal frikandel is gezonder.. zei ooit een turk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ritueel slachten zonder verdoving.
En wat hebben we gelachen.
Jaa mangquote:
Muah volgens mij is er best vlees wat jij lustquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vlees, gij domoor
Alleen dat eerste doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa mang
ik pak eerst die doekoes en dan pas de sletjes jwt
Lees een boek, pannekoekquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis een Deezertje topic om te lezen voor het slapengaan
Doodgaan is ook gezonder, want dan word je niet ziekquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat jij zeggen halal frikandel is gezonder.. zei ooit een turk.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa mang
ik pak eerst die doekoes en dan pas de sletjes jwt
ik ken wel full depressie mode gaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb wel een ander geldprobleem topic voor jequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |