Nog 6 ofzo, denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh jaaa cute
hoeveel weken moet je nog?
Het einde is in zichtquote:
Loka's Summerschoolquote:
De TT natuurlijkquote:
Lapohunten en beter maken.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof zij naar de uithoek waar jij woont zou willen komen
hij ziet me niet staanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx is nu heel erg geïnteresseerd.
Eerlijk gezegd: geen idee. Ik wil er nog steeds een keer heen, maar het komt (huehue) er nooit vanquote:
thanks poeseliewoepsie, maar moet nog een terug en die is wel veel minder denk ikquote:
Ah joh als het maar voldoende is, alhoewel nog een 8 wel geweldig zou zijn hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks poeseliewoepsie, maar moet nog een terug en die is wel veel minder denk ikmaar geeft niettttttttt
ja, maar ja denk morgen onlinequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah joh als het maar voldoende is, alhoewel nog een 8 wel geweldig zou zijn he
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks poeseliewoepsie, maar moet nog een terug en die is wel veel minder denk ikmaar geeft niettttttttt
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Online geen idee...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens raad mij even een leuke boek aan of zo wat online te vinden is. Geen serie. Ik verveel me de tering en heb geen zin om te leren.
Inb4 harrey potteyy
Ja rustig.quote:
A clockwork orangequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens raad mij even een leuke boek aan of zo wat online te vinden is. Geen serie. Ik verveel me de tering en heb geen zin om te leren.
Inb4 harrey potteyy
ochtendworkshop wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja rustig.
Wat nieuwe eitjes, nu wachten. Ik laat ze gewoon met rust met donker papier erover.
Ik had vandaag een ochtend workshop met zijn vieren. Echt gek als je met zo weinig zit.
Ik zag laatst filmpjes van die vriend van Dionne, wat een mafkees.quote:
oh die zu5e? zij zijn uit elkaar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst filmpjes van die vriend van Dionne, wat een mafkees.
Een workshop? Wat voor workshopquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een workshop die de ochtend in beslag nam bedoelde ik
nee het was een teleurgestelde postquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Sof ik dacht oprecht dat je met jouw 'nou oke' post bedoelde dat je het overdreven vond![]()
![]()
Oh wist ik niet, blijkbaar ben ik nog niet insider genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die zu5e? zij zijn uit elkaar toch
ik heb alleen dat filmpje gezien dat hij haar prankt
Geen stiekem fok voor jouquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Was niet zo spannend verder, maar je kunt ook niet echt niet opletten met zo'n klein groepje.
bedankt voor deze zinloze infoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Woah a clockwork orange is wel een extreem shocking&gewelddadig boek zeg. Heb even samenvatting ervan gelezen.
Waarom ben jij zo mad wp?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bedankt voor deze zinloze info
whaddup met klb? hebben ze jou daar eindelijk weggepest?
Ja het is wel redelijk heftig. Maar steengoed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Woah a clockwork orange is wel een extreem shocking&gewelddadig boek zeg. Heb even samenvatting ervan gelezen.
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is wel redelijk heftig. Maar steengoed.
Doe dat maar ergens anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet mad
wil gwn vervelend doen
Verfilming is ook heftig qua geweld, maar best oud dus bij vlagen wat langdradig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nu
[..]
Doe dat maar ergens anders.
dat maak ik godverdomme zelf wel uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nu
[..]
Doe dat maar ergens anders.
Doe lief tegen Opsoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat maak ik godverdomme zelf wel uit
het is Fakequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Jongens zeg me dat dit nep is WGR / Ben ik opgelicht door het Bureau voor Budget en Inkomensbeheer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |