oh die zu5e? zij zijn uit elkaar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst filmpjes van die vriend van Dionne, wat een mafkees.
Een workshop? Wat voor workshopquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een workshop die de ochtend in beslag nam bedoelde ik
nee het was een teleurgestelde postquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Sof ik dacht oprecht dat je met jouw 'nou oke' post bedoelde dat je het overdreven vond![]()
![]()
Oh wist ik niet, blijkbaar ben ik nog niet insider genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die zu5e? zij zijn uit elkaar toch
ik heb alleen dat filmpje gezien dat hij haar prankt
Geen stiekem fok voor jouquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Was niet zo spannend verder, maar je kunt ook niet echt niet opletten met zo'n klein groepje.
bedankt voor deze zinloze infoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Woah a clockwork orange is wel een extreem shocking&gewelddadig boek zeg. Heb even samenvatting ervan gelezen.
Waarom ben jij zo mad wp?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bedankt voor deze zinloze info
whaddup met klb? hebben ze jou daar eindelijk weggepest?
Ja het is wel redelijk heftig. Maar steengoed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Woah a clockwork orange is wel een extreem shocking&gewelddadig boek zeg. Heb even samenvatting ervan gelezen.
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is wel redelijk heftig. Maar steengoed.
Doe dat maar ergens anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet mad
wil gwn vervelend doen
Verfilming is ook heftig qua geweld, maar best oud dus bij vlagen wat langdradig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nu
[..]
Doe dat maar ergens anders.
dat maak ik godverdomme zelf wel uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is de verfilming ervan? Ik wil ze beiden zien/lezen nu
[..]
Doe dat maar ergens anders.
Doe lief tegen Opsoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat maak ik godverdomme zelf wel uit
het is Fakequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Jongens zeg me dat dit nep is WGR / Ben ik opgelicht door het Bureau voor Budget en Inkomensbeheer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |