Hoe smaakte datquote:
Lekker nomnommmquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik had gister speltbrood gemaakt en het was extreem lekker, voortaan zelf bakken ipv het te kopen denk ik.
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaakquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja tosti's zijn lekker, maar als er sprake is van JR tosti's dan eet ik nog liever mijn schoen op
Nah niet heel lekker, was nog van scoupyquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik had gister speltbrood gemaakt en het was extreem lekker, voortaan zelf bakken ipv het te kopen denk ik.
Naaaaisquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik heb net een tosti op met kaas en salami beter en gezonder als tjipsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Ik vind chips echt niks meer aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb net een tosti op met kaas en salami beter en gezonder als tjips
Wanneer gaan jij en ik eens uit eten ? Met een cameraploegquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Heb je die burgers nog wel eens gekocht van scoupy? Ik twijfel nog een beetje en heb ze tot nu toe nergens kunnen vinden hier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nah niet heel lekker, was nog van scoupy
Ik heb ze zien liggen bij de Jumbo hier, ga wel halenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en ik eens uit eten ? Met een cameraploeg
[..]
Heb je die burgers nog wel eens gekocht van scoupy? Ik twijfel nog een beetje en heb ze tot nu toe nergens kunnen vinden hier.
Ik zag ze bij de jumbo hier, alle driequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Heb je die burgers nog wel eens gekocht van scoupy? Ik twijfel nog een beetje en heb ze tot nu toe nergens kunnen vinden hier.
Bij diepvries of koeling? Ik vroeg het aan zo'n piepjong vakkenvulstertje maar volgens mij kent zij de jumbo gewoon nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ze zien liggen bij de Jumbo hier, ga wel halen
Erg vervelend als je net begint met vakkenvullen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij diepvries of koeling? Ik vroeg het aan zo'n piepjong vakkenvulstertje maar volgens mij kent zij de jumbo gewoon niet![]()
Lemme know hoe het smaaktt
Nooit, want jij durft nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe kan ik mij wel voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erg vervelend als je net begint met vakkenvullen hoor
Na mijn tentamens gaan wij onmiddelijk naar restaurant saffraan.quote:
Kaas, en ham nou dat is gezonder als een paprika chips ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op je tosti gooit wel
Maar in elk geval stukken lekkerder
Ja ik gooi meer op mijn tosti, want zo'n gewone tosti vind ik saaiquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kaas, en ham nou dat is gezonder als een paprika chips ofzo
Als jij betaald vind ik het primaquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na mijn tentamens gaan wij onmiddelijk naar restaurant saffraan.
Wat pleur jij allemaal op je tosti danquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik gooi meer op mijn tosti, want zo'n gewone tosti vind ik saai
Stuk gezonde dan chips ja, maar een tosti is nou niet super gezond natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kaas, en ham nou dat is gezonder als een paprika chips ofzo
Denk je ik ben rich bitchquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij betaald vind ik het prima
Neee kan gezonder tis eig gewoon een broodje met kaas maar ja ligt er ook weer aan wat voor een kaas.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuk gezonde dan chips ja, maar een tosti is nou niet super gezond natuurlijk.
En ligteraan wat voor broodquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Neee kan gezonder tis eig gewoon een broodje met kaas maar ja ligt er ook weer aan wat voor een kaas.
Ja witbrood is nog geen eens zo slecht toch? Vult alleen minder.. en dan heb je ook weer gerookte salami wat minder vet is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ligteraan wat voor broodMaar vaak witbrood wat niet goed is, als je het volkorenbrood doet en geen salami gebruikt maar alleen kaas of ham of beter nog, kip is het alweer stuk gezonder
Nu wil ik nog liever een omeletquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wist je dat Cristiano zijn lievelings ontbijt omelet is
satésaus, boursin, kaas, bacon, uien, kruiden. Soms nog champignons ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat pleur jij allemaal op je tosti dan
satesaus gatverdamme manquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
satésaus, boursin, kaas, bacon, uien, kruiden. Soms nog champignons ook.
Boh wat een genot
Je doet me nu denken aan wat tienermeisjes met wie ik en een paar vrienden ooit ruzie kregen bij de Turk en die de hele tijd zeiden "jij denkt kankerspeciaal"quote:
Witbrood bevat stuk minder vezelsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja witbrood is nog geen eens zo slecht toch? Vult alleen minder.. en dan heb je ook weer gerookte salami wat minder vet is.
Fokkie ik vraag mij echt af wat voor muziek jij beluisterd kensington ofzo ietsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ligteraan wat voor broodMaar vaak witbrood wat niet goed is, als je het volkorenbrood doet en geen salami gebruikt maar alleen kaas of ham of beter nog, kip is het alweer stuk gezonder
Nee basic tosti vind ik echt saai.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
satesaus gatverdamme mannee gewoon basic tosti is baas
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Fokkie ik vraag mij echt af wat voor muziek jij beluisterd kensington ofzo iets
Goh, dankjewel hequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu euh ben ik minder geinteresseerd in een omelet
Watquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet me nu denken aan wat tienermeisjes met wie ik en een paar vrienden ooit ruzie kregen bij de Turk en die de hele tijd zeiden "jij denkt kankerspeciaal"
Prachtige dag. Toen ik vroeg om een frikandel kankerspeciaal keken ze mij raar aan![]()
jij bitchquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen nu een heerlijke omelet of seks met CR7quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |