abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162272442
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:50 schreef Henryster het volgende:

[..]

Letterlijke antwoord:
[17-5 16:11] Ik: Hej, misschien is het een idee om over een tijdje een keer wat te gaan doen, over een maand ofzo. Dan heb je die relatie wat rust gegeven en is het niet zo gehaast. Als je daar dan nog zin aan hebt natuurlijk. Helemaal geen contact zou ik ook jammer vinden aangezien we wel leuke gesprekken hadden.
[17-5 16:33] Zij: Aaah jaa. Wauw gelukkig. We hebben idd super leuke gesprekken en je bent na mijn indruk tot nu toe zo'n leuke jonge. Was bang dat je nu boos zou zijn en me niet meer wou spreken 😳🙈🙈🙈
Aka ze kan iig nog een maand lekker op jouw aandacht teren.
pi_162272477
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Aka ze kan iig nog een maand lekker op jouw aandacht teren.
Echt he. Waarom kap je het niet gewoon af TS.
pi_162272532
Boys, suckers for love -O-
pi_162272539
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:52 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Okee, super:D.

Even tussen ons (niet naar haar sturen dus): Was je boos?
Nee, zolang ze maar eerlijk is, ik kan verschrikkelijk slecht tegen liegen.
pi_162272606
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:59 schreef Henryster het volgende:

[..]

Kans is groot dat ze ook oneerlijk tegen zichzelf is.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:02:00 #56
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162272615
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:59 schreef Henryster het volgende:

[..]

Ze klinkt als een leuke meid, die zich bewust is van haar eigen en jouw emoties. Topper.

Fuck de haters.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:02:22 #57
455509 OliverNelsonRemix
pi_162272629
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Kans is groot dat ze ook oneerlijk tegen zichzelf is.
Jij bent altijd eerlijk tegen jezelf?
pi_162272682
nou ts, de deur is nog open (voor jou en dat meisje), niet te beladen zien, heb geen verwachtingen, bouw het een beetje op, lijkt me een aardig meisje

ze is al zo netjes om het aan te geven, dat doen niet alle dames
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162272841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:02 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Jij bent altijd eerlijk tegen jezelf?
:')

Nee, maar dat is onbewust en heb daar ook weleens iemand mee aan het lijntje gehouden. :)
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:21:36 #60
455509 OliverNelsonRemix
pi_162273068
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:11 schreef Chai het volgende:

[..]

:')

Nee, maar dat is onbewust en heb daar ook weleens iemand mee aan het lijntje gehouden. :)
Ik denk niet dat ze eerlijk was tegen zichzelf toen ze zei dat ze niet wilde afspreken.
Maargoed, dat is hoe het leven is.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:22:33 #61
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162273091
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Henryster het volgende:
Weer even een van me af schrijf topic, met hoop op uitleg.

Ik heb dus nou in de afgelopen 2 weken drie "bijna-dates" gehad met vrouwen.

Telkens kwam er een paar uur voor de date, dus niet een paar dagen maar een uurtje of 3 á 4 de opmerking dat ze er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor waren en nog met een andere relatie zaten.

Maar wel een week lang appen met hartjes, opmerkingen als "wil je weten wat ik aanheb?" en dat soort gedoe.

Waar slaat dit nou eigenlijk op? Kunnen mensen zich dat niet eerder bedenken. Als je een oude relatie in je achterhoofd hebt waar je nog mee zit dan doe je toch niet zoiets? Of ligt dat aan mij?
Jij denkt dat zoveel échte vrouwen jou willen daten?

;(
1 + 1 = blauw
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:29:15 #62
455509 OliverNelsonRemix
pi_162273231
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:22 schreef Kamina het volgende:

[..]

Jij denkt dat zoveel échte vrouwen jou willen daten?

;(
Jij denkt dat mensen naar je staren omdat honden je aardig vinden. Of was jij dat niet?:p
pi_162273316
quote:

[..]

Letterlijke antwoord:
[17-5 16:11] Ik: Hej, misschien is het een idee om over een tijdje een keer wat te gaan doen, over een maand ofzo. Dan heb je die relatie wat rust gegeven en is het niet zo gehaast. Als je daar dan nog zin aan hebt natuurlijk. Helemaal geen contact zou ik ook jammer vinden aangezien we wel leuke gesprekken hadden.
[17-5 16:33] Zij: Aaah jaa. Wauw gelukkig. We hebben idd super leuke gesprekken en je bent na mijn indruk tot nu toe zo'n leuke jonge. Was bang dat je nu boos zou zijn en me niet meer wou spreken 😳🙈🙈🙈
Jouw probleem is dat jij veel te lief bent. Dat meisje was je gewoon aan het uittesten of je het wel waard bent. Ze stuurde je al allemaal hartjes. Dat ze nog zit met die relatie is gewoon een smoes. De eerste jongen die zich niets daarvan aantrekt is binnen bij haar.

Je had haar moeten overrulen. Gewoon zeggen: Stel je niet zo aan. We gaan gewoon iets drinken en het komt allemaal wel goed. 9/10 keer stemmen ze dan alsnog in.

Stuur al helemaal nooit daarna van dat jullie over een maand wel gaan kijken. Dan kom je te gewillig over en verliest ze haar interesse. Laat haar maar haar best doen.
pi_162273786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:34 schreef Zure het volgende:

[..]

Jouw probleem is dat jij veel te lief bent. Dat meisje was je gewoon aan het uittesten of je het wel waard bent. Ze stuurde je al allemaal hartjes. Dat ze nog zit met die relatie is gewoon een smoes. De eerste jongen die zich niets daarvan aantrekt is binnen bij haar.

Je had haar moeten overrulen. Gewoon zeggen: Stel je niet zo aan. We gaan gewoon iets drinken en het komt allemaal wel goed. 9/10 keer stemmen ze dan alsnog in.

Stuur al helemaal nooit daarna van dat jullie over een maand wel gaan kijken. Dan kom je te gewillig over en verliest ze haar interesse. Laat haar maar haar best doen.
Dat klopt, ik weet dat ik te lief ben voor vrouwen. Waarom zie je dat als iets slechts? Ik kan mezelf toch niet veranderen op dat vlak.

Misschien word dit wel niks, misschien wel. Uiteindelijk vind ik de juiste wel of ik nou te lief ben of niet.
pi_162274197
Te lief betekent meestal saaie slapjanus.

Je eigen wensen zo erg ondergeschikt maken aan die van haar is geen karaktereigenschap, maar een keuze.
pi_162274299
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:57 schreef Henryster het volgende:

[..]

Dat klopt, ik weet dat ik te lief ben voor vrouwen. Waarom zie je dat als iets slechts? Ik kan mezelf toch niet veranderen op dat vlak.

Misschien word dit wel niks, misschien wel. Uiteindelijk vind ik de juiste wel of ik nou te lief ben of niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:15 schreef Chai het volgende:

Je eigen wensen zo erg ondergeschikt maken aan die van haar is geen karaktereigenschap, maar een keuze.
Dit dus, mannen die 'te lief' zijn laten over zich heen lopen of zien hun vriendin als 'beter' dan hen oid. Dat willen vrouwen helemaal niet, je moet gewoon je eigen mening en alles hebben, ook als dat betekent tegen haar in te gaan
  dinsdag 17 mei 2016 @ 18:25:18 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162274415
Typisch, dit.
Hopelijk heb je er van geleerd, TS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162274634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Typisch, dit.
Hopelijk heb je er van geleerd, TS.
Als je bedoeld van het te lief zijn, misschien.

Ik herken mezelf niet in het verhaal van bovenstaande reacties dus dat is opzich goed.

Er speelt nog een verhaal bij haar wat ook invloed heeft op dit alles, dat verhaal ga ik hier niet plaatsen want dat is te persoonlijk voor haar.

Verder ben ik een persoon die alles zegt wat hij denkt ook al is dat soms wat TE duidelijk. Als ik iets niet wil dan doe ik het niet en andersom hetzelfde.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 18:35:18 #69
455509 OliverNelsonRemix
pi_162274644
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:34 schreef Zure het volgende:

[..]

Daarom gaat hij nu gewoon hetzelfde opnieuw doen en dan wel zeggen dat ze niet zo moet zeuren en gezellig wat moet gaan drinken. Even aan iets anders denken, de rest vergeten en.. blah blah blah, saai saai saai..

Waarom al die negativiteit ipv iets opbouwends?
pi_162275738
quote:

Dit _O_

Er zit een verschil tussen zien wie je bent en doen wie je wil zijn. In dit geval lijk je meer over te willen komen als de aardige boy/optie voor haar en dat komt pleaserig over. Heerlijk voor gekneusde egootjes en grenzen oprekkers.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef Henryster het volgende:
Verder ben ik een persoon die alles zegt wat hij denkt ook al is dat soms wat TE duidelijk. Als ik iets niet wil dan doe ik het niet en andersom hetzelfde.
Het lijkt vooral overduidelijk dat je wil.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:15 schreef Henryster het volgende:

[..]

Het was een "ik wil niet afspreken" de letterlijke woorden waren "ik moet onze date helaas afzeggen"

[17-5 12:43] Zei: ..... ik moet hellaas vanmiddag afzeggen.
[17-5 12:43] Zei: Ik heb hier eigelijk helemaal niet klaarvoor denk ik. En hoewel ik heel graag wil. Is het lullig om dat achteraf te zeggen
[17-5 12:56] ik: Euhm, oke?
[17-5 12:57] ik: Ik snap het niet echt, maar als jij je redenen er voor hebt dan zal het zo zijn.
[17-5 13:03] zei: Ik wil het je graag uitleggen hoor 😚
[17-5 13:03] ik: Oke, doe maar ;)
Ja, nu het moment suprême dichterbij komt wordt het ineens te heet onder de voeten. Kan gebeuren, maar je hebt ook types die eerst het water willen testen om te kijken of je hen het verleden (even) zou kunnen laten vergeten. Die ga je vaker tegenkomen als je beter spanning kan opbouwen en vast leren houden.
Een euhm, ok? en nou ja, je zal wel redenen hebben klinkt dan wel erg begripvol, maar ook wat gelaten en meer passief dan passievol. Als de friendzone bestaat, dan enter je die hier zeg maar..

quote:
[17-5 13:03] zei: Okey
[17-5 13:03] zei: Nou
[17-5 13:03] zei: Kijk
[17-5 13:05] zei: Ik heb niet zo lang geleden een relatie gehad. En dat ik eerlijk gezegd totaal niet goed geëindigd. En nu ben ik eindelijk op een punt dat Ik het wel achter me kan laten. Alleen blijkbaar toch nog niet helemaal. En ik vind het lullig als ik dit zou zeggen na een date. Omdat het niet aan jou ligt
[17-5 13:06] ik: Oke snap ik.
Als ze het echt achter zich had kunnen laten dan waren jullie nu wel keihard aan het rebounden, maar fijn dat je zo een begripvolle boy bent..

quote:
[17-5 13:17] ik: Hoe ben je daar nu ineens achter gekomen dan? En niet eerder zeg maar?
[17-5 13:17] zei: Het zat wel in me achterhoofd
[17-5 13:17] ik: Ow. Oke
[17-5 13:21] zei: Vind je her heel erg?
[17-5 13:22] ik: Naja, nee niet echt maar had liever dat je me dat eerder had verteld..
[17-5 13:29] zei: Dat snap ik jah
Niet echt klinkt niet echt uitnodigend (voor voortzetting), want als je d'r echt leuk vindt zou het toch wel jammer moeten zijn.

quote:
[17-5 14:07] ik: Weetje, ik zit nu toch ineens te denken.. Niet om lullig te zijn ofzo, maar waarom zou je al die hartjes ed. En al die dingen zoals "wil je weten wat ik aan heb?" zeggen als je weet dat je die oude relatie nog in je achterhoofd hebt? Is dat niet een beetje raar? Hierna houd ik erover op.
[17-5 14:13] zei: Jah je hebt gelijk. Is ook raar. Maar beter antwoord kannik je nie geven
[17-5 14:14] ik: Oke dan, dan hou ik erover op nu.
[17-5 14:21] zei: Okeee.😳
Het komt toch lullig over dat je ernaar vraagt, omdat het een beetje verongelijkt over komt en ook ietwat haaks staat op je eerdere begrip. In ieder geval een sfeerkiller van beide partijen..

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:56 schreef Henryster het volgende:
Is een reactie zoals deze dan oke? Aangezien ik me normaal gewoon helemaal stil houd is het misschien een idee om de deur open te laten zodat ze evt. Ooit weer kan reageren?

"Mocht je ooit nog zin hebben om wat te gaan doen als je over die relatie heen bent dan hoor ik het wel, ik zou het jammer vinden helemaal geen contact meer te hebben aangezien we wel erg leuke gesprekken hadden"

Of doel ik hier te veel op friendzonen?
Ze beweert eerder juist nog zin hebben, dus dan steek je negatief in met je mocht je ooit nog zin hebben. Het klinkt bijna van nou, als je echt niks beters te doen hebt let me know. Verpak het dan meer als voortzetting van jullie leuke gesprekken ofzo..

quote:

[..]

Letterlijke antwoord:
De kalender pakken bij het verwerken van zoiets is ook niet zo handig, naast dat je weer zo matigend insteekt met je als je dan nog zin hebt. Gebruik tegenwoordige tijd, want je sluit de leuke gesprekken toch een beetje af als hoofdstuk als jullie die hadden ipv hebben en dat creëert afstand.
Haar reactie is heel voorspelbaar opluchting, want je bevestigt dat ze het zo goed aangepakt heeft en dat er geen animositeit is. Helaas benadrukt dat soms ook dat er geen spanning (meer) is en dan zou je na een maand kunnen merken dat zij geen initiatief neemt en wanneer jij dan weer aangekropen komt met je misschien zin je dan te horen krijgt dat een pro-actievere boy d'r van d'r socks heeft geknockt.

Oefen met actievere, directere en positievere verwoording.
pi_162276172
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:57 schreef Henryster het volgende:

[..]

Lief zijn is niet slecht. Het probleem is dat als je te lief bent, er geen vrouw in je geïnteresseerd is. Je mag best lief zijn maar je bent té lief. Je kunt ook minder lief zijn en nog steeds 100% jezelf zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Daarom gaat hij nu gewoon hetzelfde opnieuw doen en dan wel zeggen dat ze niet zo moet zeuren en gezellig wat moet gaan drinken. Even aan iets anders denken, de rest vergeten en.. blah blah blah, saai saai saai..

Waarom al die negativiteit ipv iets opbouwends?
Ik snap niet wat er negatief is aan zaken benoemen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:38:16 #72
455509 OliverNelsonRemix
pi_162277017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:19 schreef Zure het volgende:

[..]

Lief zijn is niet slecht. Het probleem is dat als je te lief bent, er geen vrouw in je geïnteresseerd is. Je mag best lief zijn maar je bent té lief. Je kunt ook minder lief zijn en nog steeds 100% jezelf zijn.

[..]

Ik snap niet wat er negatief is aan zaken benoemen.
Het is al voorbij. Waarom zou je het dan benoemen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:27:58 #73
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162278935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:29 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen naar je staren omdat honden je aardig vinden. Of was jij dat niet?:p
Die gevolgtrekking heb ik nooit gemaakt, want absurd onlogisch, maar dat was ik wel inderdaad. :)

Ts, als je 'zei' ipv 'zij' gebruikt siert je dat niet. Aan de andere kant, zij zegt ook "jonge". :D
1 + 1 = blauw
pi_162279823
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:27 schreef Kamina het volgende:

[..]

Die gevolgtrekking heb ik nooit gemaakt, want absurd onlogisch, maar dat was ik wel inderdaad. :)

Ts, als je 'zei' ipv 'zij' gebruikt siert je dat niet. Aan de andere kant, zij zegt ook "jonge". :D
Zullen we stoppen met mijn problemen in de Nederlandse grammatica 😉 ik ben een boer, deal with it. 👊
pi_162281474
Wat een kutwijven Henry. Beter spreek je in het vervolg gewoon af met een maat om te gaan bieren en darten. Die zegt nooit vlak vantevoren af.
pi_162328204
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef Kaas- het volgende:
Wat een kutwijven Henry. Beter spreek je in het vervolg gewoon af met een maat om te gaan bieren en darten. Die zegt nooit vlak vantevoren af.
Ja precies! Dat ga ik eens even doen zondag! 👍
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:37:29 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162349637
Aandacht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:47:18 #78
33189 RM-rf
1/998001
pi_162349921
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Henryster het volgende:
Ik heb dus nou in de afgelopen 2 weken drie "bijna-dates" gehad met vrouwen
Misschien ga je het dan zelf (ongemerkt) erg snel en oppervlakkig aan, en zet je teveel in op kwantiteit?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_162382825
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Misschien ga je het dan zelf (ongemerkt) erg snel en oppervlakkig aan, en zet je teveel in op kwantiteit?
Maar zelf heb ik niet het idee dat ik dat doe.

Ik ben totaal niet van honderden vrouwen daten ed. en heb alle tijd.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:50:12 #80
33189 RM-rf
1/998001
pi_162383272
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 17:32 schreef Henryster het volgende:

[..]

Maar zelf heb ik niet het idee dat ik dat doe.

Ik ben totaal niet van honderden vrouwen daten ed. en heb alle tijd.
ik zeg ook niet honderden vrouwen, maar kennelijk wel binnen 2 weken drie vrouwen waarmee je een serieuze relatie leek te willen aangaan (of iig die indruk wekte als ze alledrie aangeven 'er nog niet aan toe te zijn')...

Minimaal lijkt het me toch een teken dat je zelf al de indruk kunt proberen te veranderen die je op die potentiele dates hebt.
Dat je zelf ook niet zo serieus bent, maar veel vrijblijvender en gewoon wil kijken of er misschien een 'klik' is..

en ook dat je tussentijds nog steeds contact met anderen hebt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 21 mei 2016 @ 18:14:06 #81
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162383744
je bent neit assertief

een relatie kan nooit DE reden zijn om geen seks te hebben
pi_162384577
Ik denk dat als je wil daten, dat je daar van tevoren geen verwachtingen aan moet koppelen en als je toch die verwachtingen hebt, spreek ze dan iig niet uit!

Daar wordt het allemaal beladen van, en dan haken vrouwen af.

Houd het gewoon luchtig. Spreek af om alleen ergens een drankje te doen gewoon voor de gezelligheid en verder niets. Houd het open en dan zie je wel wat er wel of niet uit voortkomt.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 19:54:46 #83
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_162385909
Je had niet mee moeten gaan in haar getwijfel in het begin man. Ze zei: "Ik ben er niet klaar voor denk ik". Daar had je meteen moeten doorpakken en iets moeten zeggen van: "Hey we gaan maar ergens "onschuldig" een kopje koffie drinken". Nou weten we allemaal dat het nooit bij een onschuldig kopje koffie doen blijft, maar dat terzijde. Even de druk van de ketel halen en niet benadrukken dat het een date is. Ik denk dat je haar had kunnen neuken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Steef121 op 21-05-2016 20:14:01 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_162388748
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Steef121 het volgende:
Je had niet mee moeten gaan in haar getwijfel in het begin man. Ze zei: "Ik ben er niet klaar voor denk ik". Daar had je meteen moeten doorpakken en iets moeten zeggen van: "Hey we gaan maar ergens "onschuldig" een kopje koffie drinken". Nou weten we allemaal dat het nooit bij een onschuldig kopje koffie doen blijft, maar dat terzijde. Even de druk van de ketel halen en niet benadrukken dat het een date is. Ik denk dat je haar had kunnen neuken.
gelijk neuken ook he _O- :') :') :') :')
  zaterdag 21 mei 2016 @ 21:44:21 #85
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_162389395
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

gelijk neuken ook he _O- :') :') :') :')
Dat maak jij ervan.

Ik zeg alleen als TS zijn kaarten anders gespeeld had, hij met dit meisje wel een date eruit had kunnen slepen.

Als hij vervolgens weer zijn kaarten goed speelde op die date, denk ik dat het wel daarna toe zou kunnen komen, maar dit zou een date daarop net zo goed pas kunnen.
🐄🌳
pi_162389419
quote:

Vrouwen willen een klootzak :Y
pi_162389426
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 21:44 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.

Ik zeg alleen als TS zijn kaarten anders gespeeld had, hij met dit meisje wel een date eruit had kunnen slepen.

Als hij vervolgens weer zijn kaarten goed speelde op die date, denk ik dat het wel daarna toe zou kunnen komen, maar dit zou een date daarop net zo goed pas kunnen.
Wat zeg je als laatste, ik denk dat je haar had kunnen neuken, nouja dan vat ik dat zo op idd.

Laat ts maar eens een succesvolle date inplaats van 6 stappen verder en intiem zijn.
pi_162389448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen willen een klootzak :Y
Nouja niet perse, maar het is wel dat klootzakken dat vertrouwen hebben en er achter aan gaan wat ze willen. Dus een pro-actieve houding en vrij duidelijk laten merken wat ze willen. En het op een manier aanpakken wat blijkbaar interessant is, dusja..

[ Bericht 2% gewijzigd door LLgetikt op 21-05-2016 21:59:37 ]
  zaterdag 21 mei 2016 @ 22:09:05 #89
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_162390081
Vrouwen vallen niet op klootzakken, maar op mannen die duidelijk weten wat ze willen en haar niet op een of ander voetstuk plaatsen.
🐄🌳
pi_162395009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:09 schreef Steef121 het volgende:
Vrouwen vallen niet op klootzakken, maar op mannen die duidelijk weten wat ze willen en haar niet op een of ander voetstuk plaatsen.
Ik snap echt precies wat je bedoeld hoor. Maar op de een of andere manier wil het me gewoon niet lukken om dat te laten zien denk ik.

Ik ben nu weer met die meid aan het praten (via whapp weliswaar). Zij begon het gesprek en vanavond werd het alweer erg pikant getint ed. Dus volgens mij komt het wel goed.

Maar als nog, ik ben niet iemand die op mijn mond gevallen is. Als iets me niet aanstaat dan zeg ik het ook, maar aan de andere kant ben ik ook heel erg makkelijk en vind ik bijna alles prima. En dat is is dan denk ik ook het probleem.
Waarom zou ik "nee" zeggen tegen iets terwijl ik het gewoon prima vind omdat ik erg makkelijk ben.

Dit was bij mijn vorige relatie wel een beetje een probleem aan het worden omdat ik steeds maar ja zei tegen dingen die ik niet wou doen, puur en alleen omdat ze zo lief lacht.😥 Daar heb ik wel van geleerd want zeg nou zelf, dat is gewoon triest.
pi_162403643
Volgens mij is drukte een kwestie van prioriteiten stellen. Als je iemand wil ontmoeten, ga je er gewoon voor en zeg je tegen je eventuele andere afspraak die op hetzelfde moment iets wil dat je al een andere afspraak hebt. Soms snap ik niet dat veel mensen deze basisregel niet kunnen toepassen. Zeker als je het daadwerkelijk leuk en spannend vind om iemand te gaan ontmoeten.

Je zou voor de aardigheid eens kunnen opwerpen wat dit met jou doet en dan kijken hoe zij reageert. Zeker als jij zelf een eventuele alternatieve afspraak hiervoor hebt geweigerd of afgezegd.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 04:31:40 #92
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162453151
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 21:46 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nouja niet perse, maar het is wel dat klootzakken dat vertrouwen hebben en er achter aan gaan wat ze willen. Dus een pro-actieve houding en vrij duidelijk laten merken wat ze willen. En het op een manier aanpakken wat blijkbaar interessant is, dusja..
Nu ik er zo over denk... Ik denk dat het klootzak 'zijn' (of iig gevonden worden) rechtstreeks voorvloeit uit die zelfzekerheid. Als je (uit ervaring) weet dat je voor de vrouw waar je nu mee praat of chat met zekerheid met relatief gemak 100 andere vrouwen geïnteresseerd voor je krijgt, dan word je vanzelf onverschillig.

En een man die eigenlijk niet zo heel veel om de vrouw in kwestie geeft wordt al snel een klootzak gevonden.
Aan de ene kant is het belachelijk dat je een klootzak bent alleen omdat je wereld niet vergaat als zij 'nee' zegt. Aan de andere kant is vrouwen neuken zonder dat de vrouwen in kwestie al te belangrijk voor je zijn niet echt 'aardig'. Je geeft de vrouwen iig niet de mentale commitment die de meeste vrouwen wel zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 24-05-2016 04:41:42 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_162453166
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 04:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nu ik er zo over denk... Ik denk dat het klootzak 'zijn' (of iig gevonden worden) rechtstreeks voorvloeit uit die zelfzekerheid. Als je (uit ervaring) weet dat je voor de vrouw waar je nu mee praat of chat met zekerheid met relatief gemak 100 andere vrouwen geïnteresseerd voor je krijgt, dan word je vanzelf onverschillig.

En een man die eigenlijk niet zo heel veel om de vrouw in kwestie geeft wordt al snel een klootzak gevonden.
Aan de ene kant is het belachelijk dat je een klootzak bent alleen omdat je wereld niet vergaat als zij 'nee' zegt. Aan de andere kant is vrouwen neuken zonder dat de vrouwen in kwestie al te belangrijk voor je zijn niet echt 'aardig'. Je geeft de vrouwen iig niet de mentale commitment die de meeste vrouwen zoeken.
Ja, precies het is ook de mentaliteit/additude van. Als jij niet wilt, prima, ik kom niet te tekort en voor je 100 honderden anderen (bij wijze van). En ook zo van ze weten hoe ze in de markt liggen, en daar handelen ze naar.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 04:45:37 #94
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162453181
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 04:39 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja, precies het is ook de mentaliteit/additude van. Als jij niet wilt, prima, ik kom niet te tekort en voor je 100 honderden anderen (bij wijze van). En ook zo van ze weten hoe ze in de markt liggen, en daar handelen ze naar.
En precies dat maakt ze woest aantrekkelijk voor vrouwen. Waarmee je toch eigenlijk wel kunt stellen dat vrouwen op klootzakken vallen.
Alleen een klootzak is niet gelijk een criminele sociopaat die jou slaat en alles.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Puntenjager op 24-05-2016 05:12:22 ]
pi_162453185
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 04:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En precies dat maakt ze woest aantrekkelijk voor vrouwen. Waarmee je toch eigenlijk wel kunt stellen dat vrouwen op klootzakken vallen.
Alleen een klootzak is niet gelijk een criminele sociopaat die jou slaat en alles.
Hahah ja precies, er zit een verschil tussen zelfverzekerd mannelijk en wat jij zei _O-

Het is logisch dat een vrouw sneller voor iemand gaat die duidelijk laat weten wat hij wilt, hoe hij dat wilt, en dat op een manier doet dat een vrouw denkt, ok dit is geen watje en ik loop over hem heen. Beetje sparren :P En daarbij interessant blijft en charme heeft dat lukt. En zelf charmant is als persoon.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 04:51:15 #96
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162453189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 04:47 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hahah ja precies, er zit een verschil tussen zelfverzekerd mannelijk en wat jij zei _O-

Het is logisch dat een vrouw sneller voor iemand gaat die duidelijk laat weten wat hij wilt, hoe hij dat wilt, en dat op een manier doet dat een vrouw denkt, ok dit is geen watje en ik loop over hem heen. Beetje sparren :P En daarbij interessant blijft en charme heeft dat lukt. En zelf charmant is als persoon.
Equal 'weight' is wel prettig in relatie, ja. En met alleen sex eigenlijk ook wel.
pi_162453191
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 04:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Equal 'weight' is wel prettig in relatie, ja. En met alleen sex eigenlijk ook wel.
Ik zeg altijd, soort zoekt soort, maar je zoekt herkenning, in bepaalde vlakken. Maarja ligt aan ieder persoon zelf waar die voor gaat en vice versa natuurlijk.
pi_162468639
Update: m'n ex wil me terug.

Ik zie eigenlijk geen reden om daar niet op in te gaan. Alleen wil ik het haar niet te makkelijk maken zeg maar.

Ik vind haar nog steeds leuk dus het is misschien wat lastig.

Ze stuurde me gister dat me me erg mist en spijt heeft van dat ze het moest uitmaken.

😅😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')