abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162270621
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als we dan toch gaan mierenneuken 'als je intentie is om*
Je vergeet een afsluitende hoge komma. Jammer joh.
pi_162270632
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als we dan toch gaan mierenneuken 'als je intentie is om*
Laten we daar maar mee stoppen en het on-topic houden, niemand is perfect. Ook jij niet.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:42:57 #28
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162270651
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:32 schreef Henryster het volgende:

[..]

Nou ik vind bagage geen probleem want heb ook wel een relatie gehad met een meid die dat had en daar hadden we beide geen last van.

Ik denk alleen niet dat IK haar nog ga vragen om iets te doen, dus dat zal dan van haar kant moeten komen als ze er klaar voor is.

Life's to short for this shit,
toch ;)?
Ik zie tig openingen in dat gesprek wat je met haar had hoor:D.
Als het een leuke meid is zou ik het alsnog proberen, ze heeft duidelijk een beetje schaamte/schuldgevoel waar je haar overheen kunt tillen.

Het was ook niet "Ik wil niet meer afspreken en alsof ze dan de deur dicht gooit. Meer zoiets van.. ik moet je iets vertellen voordat we gaan afspreken."

Of je dat een bezwaar vindt die beslissing is aan jou. Kzou er alleen wel voor zorgen dat je niet gefriendzoned wordt zeg maar. De schouder om op uit te huilen ipv een echte date.

Vrouwen zijn altijd emotioneel in de war:D.
pi_162270697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:42 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Ik zie tig openingen in dat gesprek wat je met haar had hoor:D.
Als het een leuke meid is zou ik het alsnog proberen, ze heeft duidelijk een beetje schaamte/schuldgevoel waar je haar overheen kunt tillen.

Het was ook niet "Ik wil niet meer afspreken en alsof ze dan de deur dicht gooit. Meer zoiets van.. ik moet je iets vertellen voordat we gaan afspreken."

Of je dat een bezwaar vindt die beslissing is aan jou. Kzou er alleen wel voor zorgen dat je niet gefriendzoned wordt zeg maar. De schouder om op uit te huilen ipv een echte date.
Die kans van dat friendzonen is toch wel behoorlijk aanwezig hoor. Als zij zegt dat ze er nog niet klaar voor is dan is haar intentie toch niet om direct een relatie te beginnen met TS.

Laat haar lekker voor wat het is nu en confronteer d'r met dat je geen rebound wil worden van haar
pi_162270733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Die kans van dat friendzonen is toch wel behoorlijk aanwezig hoor. Als zij zegt dat ze er nog niet klaar voor is dan is haar intentie toch niet om direct een relatie te beginnen met TS.

Laat haar lekker voor wat het is nu en confronteer d'r met dat je geen rebound wil worden van haar
Ik zou het niet teveel op logica gooien aangezien ze emotioneel "in de war" is. Hij kan gewoon zeggen dat hij alleen een drankje wilde doen maar wat ik aan het gesprek kan afleiden en het feit dat hij dit topic opent heeft hij zich waarschijnlijk voorgedaan als iemand die op zoek is naar een relatie en niet een gezellige middag.
pi_162270786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:46 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik zou het niet teveel op logica gooien aangezien ze emotioneel "in de war" is. Hij kan gewoon zeggen dat hij alleen een drankje wilde doen maar wat ik aan het gesprek kan afleiden en het feit dat hij dit topic opent heeft hij zich waarschijnlijk voorgedaan als iemand die op zoek is naar een relatie en niet een gezellige middag.
Juist als vrouwen in de war zijn, weten ze niet wat ze doen. Ze willen om de pijn van de vorige relatie te vergeten graag een ander om daarbij met hun verhaal terecht te kunnen. Daarmee bedoel ik dus dat de kans op friendzonen groot is omdat het verhaal wat je daarna vaak krijgt is: ik vind je een leuke jongen en je verdient meer dan dit, maar ik vind het nu te moeilijk om een nieuwe relatie te beginnen na mijn vorige.

Feit dat zij aanhaalt er nog niet klaar voor te zijn, lijkt mij uit op te maken dat hij een relatie wil.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:50:01 #32
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162270809
Aandacht.
pi_162270810
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:46 schreef Kompart het volgende:

[..]

Dat klopt, dat was inderdaad de intentie.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:54:33 #34
455509 OliverNelsonRemix
pi_162270909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Als je het niet probeert weet je het nooit.
Op emotioneel niveau vind ze hem wel aantrekkelijk en hij haar ook. Waarom dan niet proberen?

Je bent pas een rebound als achteraf gebleken is dat de relatie niet lekker liep, onzin om het vooraf die sticker op te plakken.

Maar nogmaals, als TS puur uit is op een relatie, dan is het misschien teveel moeite met te weinig opbrengst. Dat zal hij zelf in moeten schatten.
pi_162270932
Is een reactie zoals deze dan oke? Aangezien ik me normaal gewoon helemaal stil houd is het misschien een idee om de deur open te laten zodat ze evt. Ooit weer kan reageren?

"Mocht je ooit nog zin hebben om wat te gaan doen als je over die relatie heen bent dan hoor ik het wel, ik zou het jammer vinden helemaal geen contact meer te hebben aangezien we wel erg leuke gesprekken hadden"

Of doel ik hier te veel op friendzonen?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:57:02 #36
455509 OliverNelsonRemix
pi_162270945
Dan is ze er al vandoor met een gast die wel moeite in haar wil steken:p.
pi_162270966
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:54 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Als je het niet probeert weet je het nooit.
Op emotioneel niveau vind ze hem wel aantrekkelijk en hij haar ook. Waarom dan niet proberen?

Je bent pas een rebound als achteraf gebleken is dat de relatie niet lekker liep, onzin om het vooraf die sticker op te plakken.

Maar nogmaals, als TS puur uit is op een relatie, dan is het misschien teveel moeite met te weinig opbrengst. Dat zal hij zelf in moeten schatten.
Ik maak niet uit de OP op dat ze elkaar al eerder hebben gezien. Dat is dan dus puur op basis van foto's geweest en whatsapp gesprekken, waarin je jezelf heel anders kan voordoen dan je werkelijk kan zijn en ze dus daarom nu op het moment supreme de boot afhoud en het alleen doet voor de aandacht.

Natuurlijk kan TS het proberen, maar als zij aangeeft er niet klaar voor te zijn en dus nog bij haar vorige relatie zit, dan is de kans op rebound groot.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:04:32 #38
455509 OliverNelsonRemix
pi_162271162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:56 schreef Henryster het volgende:
Is een reactie zoals deze dan oke? Aangezien ik me normaal gewoon helemaal stil houd is het misschien een idee om de deur open te laten zodat ze evt. Ooit weer kan reageren?

"Mocht je ooit nog zin hebben om wat te gaan doen als je over die relatie heen bent dan hoor ik het wel, ik zou het jammer vinden helemaal geen contact meer te hebben aangezien we wel erg leuke gesprekken hadden"

Of doel ik hier te veel op friendzonen?
Nouja, ik had op het moment supreme doorgezet. Dus zou anders proberen om dat moment opnieuw te proberen te creëren. Misschien iets plannen over een maandje waar je samen heen zou kunnen gaan. Nog niets boeken of wat dan ook. Kijken of je weer in dezelfde flow kunt komen. Dan heeft zij ook wat meer tijd gehad om bij te komen zeg maar.

Als ze weer hartjes gaat sturen/fotos van zichzelf in lingerie. Dan gok ik dat het wel goed zal zitten? Er vanuitgaande dat het sowieso al leuk is om die te ontvangen, dus als het niets wordt heb je het in ieder geval niet voor niets gedaan ;).

Als dat niet lukt dan zou ik het laten zitten. Haar grief verwerken moet ze maar bij iemand anders doen..
pi_162271513
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:04 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Nouja, ik had op het moment supreme doorgezet. Dus zou anders proberen om dat moment opnieuw te proberen te creëren. Misschien iets plannen over een maandje waar je samen heen zou kunnen gaan. Nog niets boeken of wat dan ook. Kijken of je weer in dezelfde flow kunt komen. Dan heeft zij ook wat meer tijd gehad om bij te komen zeg maar.

Als ze weer hartjes gaat sturen/fotos van zichzelf in lingerie. Dan gok ik dat het wel goed zal zitten? Er vanuitgaande dat het sowieso al leuk is om die te ontvangen, dus als het niets wordt heb je het in ieder geval niet voor niets gedaan ;).

Als dat niet lukt dan zou ik het laten zitten. Haar grief verwerken moet ze maar bij iemand anders doen..
Waar staat dat ze foto's heeft gestuurd in lingerie? Ze stelt alleen de vraag: wat heb ik aan? Voor hetzelfde geldt is het antwoord een pyjama. :D
pi_162271617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:17 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waar staat dat ze foto's heeft gestuurd in lingerie? Ze stelt alleen de vraag: wat heb ik aan? Voor hetzelfde geldt is het antwoord een pyjama. :D
Haha dat was het antwoord niet hoor 😅 het was wel wat erotischer 😉
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:20:59 #41
455509 OliverNelsonRemix
pi_162271618
Hij moet door toch? Het moet spannender worden, anders wordt die date sowieso niets:D.
pi_162271643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Hij moet door toch? Het moet spannender worden, anders wordt die date sowieso niets:D.
Jij spreekt alleen met dames af als ze zeggen: ik heb op dit moment twee vingers in mijn poes denkende aan jou?
pi_162271656
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef Henryster het volgende:

[..]

Haha dat was het antwoord niet hoor 😅 het was wel wat erotischer 😉
Ja tuurlijk, dat begrijp ik ook wel en was ook als grapje bedoeld. Maar wat OliverNelsonRemix zegt, het constant blijven aandringen op een minder directe manier om weer wat te forceren gaat je wss alleen maar teleurstellen. Die aandacht wilt ze toch graag, dus wie zegt dat jij de enige bent waar ze dat naar gestuurd heeft?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:23:27 #44
455509 OliverNelsonRemix
pi_162271661
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:22 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jij spreekt alleen met dames af als ze zeggen: ik heb op dit moment twee vingers in mijn poes denkende aan jou?
Als ze dat binnen een week stuurt hoeft het van mij niet. Als je daar in een maand naartoe kunt werken, dan voel ik daar wel wat voor ja.
Liefst wel op een romantischer of erotischere wijze.
Ik kan niet van mezelf afblijven als ik aan je denk.. ofzo:p
pi_162271702
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:23 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Als ze dat binnen een week stuurt hoeft het van mij niet. Als je daar in een maand naartoe kunt werken, dan voel ik daar wel wat voor ja.
Liefst wel op een romantischer of erotischere wijze.
Ik kan niet van mezelf afblijven als ik aan je denk.. ofzo:p
En dan is de eerste keer dus gericht op seks, iets wat regelrecht in lijn is met het zijn van een rebound.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:26:02 #46
455509 OliverNelsonRemix
pi_162271718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En dan is de eerste keer dus gericht op seks, iets wat regelrecht in lijn is met het zijn van een rebound.
Die snap ik niet.
pi_162271797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:26 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Die snap ik niet.
Je hebt elkaar nog never in het echt gezien en dat wijf komt met: ik kan niet van me afblijven als ik aan je denk.. waar de fuck is dat dan op gebaseerd? Dat die chick van TS met dat soort teksten aankomt laat maar weer eens inzien dat ze de seks en aandacht mist uit de vorige relatie. En TS hapt openlijk toe. Ik ga er ook niet meer verder op in, dit zijn duidelijk signalen van een rebound.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:32:07 #48
455509 OliverNelsonRemix
pi_162271850
Ik vind dat het niet erg is dat ze daar (ook) naar op zoek is.
Wil je dan iemand die zich langdurig heeft neergelegd bij het feit dat ze geen seks heeft?
Tuurlijk mist ze seks en aandacht, wie niet?:O.

Maargoed, wat vind TS nu? Want ik ga die inschatting niet maken, dat moet hij zelf doen:p.
pi_162272346
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:32 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Ik vind dat het niet erg is dat ze daar (ook) naar op zoek is.
Wil je dan iemand die zich langdurig heeft neergelegd bij het feit dat ze geen seks heeft?
Tuurlijk mist ze seks en aandacht, wie niet?:O.

Maargoed, wat vind TS nu? Want ik ga die inschatting niet maken, dat moet hij zelf doen:p.
Letterlijke antwoord:
[17-5 16:11] Ik: Hej, misschien is het een idee om over een tijdje een keer wat te gaan doen, over een maand ofzo. Dan heb je die relatie wat rust gegeven en is het niet zo gehaast. Als je daar dan nog zin aan hebt natuurlijk. Helemaal geen contact zou ik ook jammer vinden aangezien we wel leuke gesprekken hadden.
[17-5 16:33] Zij: Aaah jaa. Wauw gelukkig. We hebben idd super leuke gesprekken en je bent na mijn indruk tot nu toe zo'n leuke jonge. Was bang dat je nu boos zou zijn en me niet meer wou spreken 😳🙈🙈🙈
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:52:05 #50
455509 OliverNelsonRemix
pi_162272382
Okee, super:D.

Even tussen ons (niet naar haar sturen dus): Was je boos?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')