Ja precies! Dat ga ik eens even doen zondag! 👍quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef Kaas- het volgende:
Wat een kutwijven Henry. Beter spreek je in het vervolg gewoon af met een maat om te gaan bieren en darten. Die zegt nooit vlak vantevoren af.
Misschien ga je het dan zelf (ongemerkt) erg snel en oppervlakkig aan, en zet je teveel in op kwantiteit?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Henryster het volgende:
Ik heb dus nou in de afgelopen 2 weken drie "bijna-dates" gehad met vrouwen
Maar zelf heb ik niet het idee dat ik dat doe.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien ga je het dan zelf (ongemerkt) erg snel en oppervlakkig aan, en zet je teveel in op kwantiteit?
ik zeg ook niet honderden vrouwen, maar kennelijk wel binnen 2 weken drie vrouwen waarmee je een serieuze relatie leek te willen aangaan (of iig die indruk wekte als ze alledrie aangeven 'er nog niet aan toe te zijn')...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:32 schreef Henryster het volgende:
[..]
Maar zelf heb ik niet het idee dat ik dat doe.
Ik ben totaal niet van honderden vrouwen daten ed. en heb alle tijd.
gelijk neuken ook hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Steef121 het volgende:
Je had niet mee moeten gaan in haar getwijfel in het begin man. Ze zei: "Ik ben er niet klaar voor denk ik". Daar had je meteen moeten doorpakken en iets moeten zeggen van: "Hey we gaan maar ergens "onschuldig" een kopje koffie drinken". Nou weten we allemaal dat het nooit bij een onschuldig kopje koffie doen blijft, maar dat terzijde. Even de druk van de ketel halen en niet benadrukken dat het een date is. Ik denk dat je haar had kunnen neuken.
Dat maak jij ervan.quote:
Vrouwen willen een klootzakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:15 schreef Chai het volgende:
Te lief betekent meestal saaie slapjanus.
Je eigen wensen zo erg ondergeschikt maken aan die van haar is geen karaktereigenschap, maar een keuze.
Wat zeg je als laatste, ik denk dat je haar had kunnen neuken, nouja dan vat ik dat zo op idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:44 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Ik zeg alleen als TS zijn kaarten anders gespeeld had, hij met dit meisje wel een date eruit had kunnen slepen.
Als hij vervolgens weer zijn kaarten goed speelde op die date, denk ik dat het wel daarna toe zou kunnen komen, maar dit zou een date daarop net zo goed pas kunnen.
Nouja niet perse, maar het is wel dat klootzakken dat vertrouwen hebben en er achter aan gaan wat ze willen. Dus een pro-actieve houding en vrij duidelijk laten merken wat ze willen. En het op een manier aanpakken wat blijkbaar interessant is, dusja..quote:
Ik snap echt precies wat je bedoeld hoor. Maar op de een of andere manier wil het me gewoon niet lukken om dat te laten zien denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:09 schreef Steef121 het volgende:
Vrouwen vallen niet op klootzakken, maar op mannen die duidelijk weten wat ze willen en haar niet op een of ander voetstuk plaatsen.
Nu ik er zo over denk... Ik denk dat het klootzak 'zijn' (of iig gevonden worden) rechtstreeks voorvloeit uit die zelfzekerheid. Als je (uit ervaring) weet dat je voor de vrouw waar je nu mee praat of chat met zekerheid met relatief gemak 100 andere vrouwen geïnteresseerd voor je krijgt, dan word je vanzelf onverschillig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nouja niet perse, maar het is wel dat klootzakken dat vertrouwen hebben en er achter aan gaan wat ze willen. Dus een pro-actieve houding en vrij duidelijk laten merken wat ze willen. En het op een manier aanpakken wat blijkbaar interessant is, dusja..
Ja, precies het is ook de mentaliteit/additude van. Als jij niet wilt, prima, ik kom niet te tekort en voor je 100 honderden anderen (bij wijze van). En ook zo van ze weten hoe ze in de markt liggen, en daar handelen ze naar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nu ik er zo over denk... Ik denk dat het klootzak 'zijn' (of iig gevonden worden) rechtstreeks voorvloeit uit die zelfzekerheid. Als je (uit ervaring) weet dat je voor de vrouw waar je nu mee praat of chat met zekerheid met relatief gemak 100 andere vrouwen geïnteresseerd voor je krijgt, dan word je vanzelf onverschillig.
En een man die eigenlijk niet zo heel veel om de vrouw in kwestie geeft wordt al snel een klootzak gevonden.
Aan de ene kant is het belachelijk dat je een klootzak bent alleen omdat je wereld niet vergaat als zij 'nee' zegt. Aan de andere kant is vrouwen neuken zonder dat de vrouwen in kwestie al te belangrijk voor je zijn niet echt 'aardig'. Je geeft de vrouwen iig niet de mentale commitment die de meeste vrouwen zoeken.
En precies dat maakt ze woest aantrekkelijk voor vrouwen. Waarmee je toch eigenlijk wel kunt stellen dat vrouwen op klootzakken vallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:39 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, precies het is ook de mentaliteit/additude van. Als jij niet wilt, prima, ik kom niet te tekort en voor je 100 honderden anderen (bij wijze van). En ook zo van ze weten hoe ze in de markt liggen, en daar handelen ze naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Puntenjager op 24-05-2016 05:12:22 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Hahah ja precies, er zit een verschil tussen zelfverzekerd mannelijk en wat jij zeiquote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En precies dat maakt ze woest aantrekkelijk voor vrouwen. Waarmee je toch eigenlijk wel kunt stellen dat vrouwen op klootzakken vallen.
Alleen een klootzak is niet gelijk een criminele sociopaat die jou slaat en alles.
Equal 'weight' is wel prettig in relatie, ja. En met alleen sex eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hahah ja precies, er zit een verschil tussen zelfverzekerd mannelijk en wat jij zei![]()
Het is logisch dat een vrouw sneller voor iemand gaat die duidelijk laat weten wat hij wilt, hoe hij dat wilt, en dat op een manier doet dat een vrouw denkt, ok dit is geen watje en ik loop over hem heen. Beetje sparrenEn daarbij interessant blijft en charme heeft dat lukt. En zelf charmant is als persoon.
Ik zeg altijd, soort zoekt soort, maar je zoekt herkenning, in bepaalde vlakken. Maarja ligt aan ieder persoon zelf waar die voor gaat en vice versa natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Equal 'weight' is wel prettig in relatie, ja. En met alleen sex eigenlijk ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |