Die is stilquote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van de andere kant bekeken heb je me verrast en dan ook nog eens positief. Vooruitgang dude!
Hoe is het dat Zweedse (ja toch?) surfmeisje?
Dat klonk echt alsof je je kat had neergestoken ofzoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Kat gleed van m'n schoot af. Ik voel gewoon nattigheid op m'n been onder m'n joggingbroek.
Het bloed strooomt sijpelt eruit./liefdagboek
Dynamo of hoe heet die andere ook alweer? Ah the memoriesquote:Op maandag 16 mei 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik ben er een keer geweest in de 013 en ook een keer bij een poppodium in Eindhoven.
Oh oeps.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat klonk echt alsof je je kat had neergestoken ofzo
In de Effenaar was het, even opgezocht.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dynamo of hoe heet die andere ook alweer? Ah the memoriesNou ja, niet van Paganfest. Heb een keer een Fintrollconcert doorstaan, dat was best ok. Maar zo een Korpiklaani ofzo, wat een tam orkestje was dat
Zou je bijna meevragen naar Godspeedquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de Effenaar was het, even opgezocht.
Ben al tijden niet meer naar een metalconcert geweest.
Nou ja, ldr is vast ook niet je ding..quote:
Die eerste vond ik in den beginne nog wel leuk. Daarna werd het minder imho. Arkona heb ik twee jaar terug nog gezien, wel geinig hehe..quote:Op maandag 16 mei 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
In de tijd dat ik vooral naar Eluveitie en Arkona enzo luisterde.
ldr?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, ldr is vast ook niet je ding..
[..]
Die eerste vond ik in den beginne nog wel leuk. Daarna werd het minder imho. Arkona heb ik twee jaar terug nog gezien, wel geinig hehe..
Oh ja, de Effenaarquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de Effenaar was het, even opgezocht.
Ben al tijden niet meer naar een metalconcert geweest.
Nja is ook geen metalquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje uit, die ken ik niet eens.
Owquote:Op maandag 16 mei 2016 23:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Long distance Relationship.
Trusten, Dino.
Beetje mijn ding dusquote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nu alleen nog maar af en toe naar oudemannenmuziek en klassieke optredens eigenlijk.
Combineren die handel, pak een Therionconcertje mee. Beetje klassiek, beetje Vicky Leandros en wat metalquote:Op maandag 16 mei 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nu alleen nog maar af en toe naar oudemannenmuziek en klassieke optredens eigenlijk.
En dan commentaar op mij hebben. Ik hoef alleen mezelf te zijn voor datzelfde resultaat.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou het verreken, wat zullen die kutbakjes kosten, een tientje? Ik ben af en toe een klein kapitaal kwijt aan etentjes, jurkjes en cadeautjes in de uurtjes voor de benen wijd gaan
Dat klopt inderdaad en ik zal kappen met flauwe grapjes, al was die Scoville joke natuurlijk wel weer heel scherpquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, faxiedip... daar wil je je tong niet aan branden
Noem jij tinder zo?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben wel blij met m'n pandapunt reset knop.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad en ik zal kappen met flauwe grapjes, al was die Scoville joke natuurlijk wel weer heel scherp![]()
* Scary_Mary schenkt glaasje roosvicee in
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
En dan commentaar op mij hebben. Ik hoef alleen mezelf te zijn voor datzelfde resultaat.
Zal ik nog een beetje moeite doen voor een gesprek ofzo of is de andere conversatie met een bakje popcorn erbij voldoende vermaak verder?quote:
Popcorn is lekkerderquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zal ik nog een beetje moeite doen voor een gesprek ofzo of is de andere conversatie met een bakje popcorn erbij voldoende vermaak verder?
* Scary_Mary geeft bakje popcornquote:
Geen idee, maar bij dino blijkbaar welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |