Dan vragen ze vast of m'n dochter op zichzelf gaat wonen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak vrij en neem Frau mee naar de Ikea
Zuur dit, want ik heb helemaal geen tijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak vrij en neem Frau mee naar de Ikea
Lijk je zo oud?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan vragen ze vast of m'n dochter op zichzelf gaat wonen.
Dan spijbel je gewoon een keertjequote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zuur dit, want ik heb helemaal geen tijd.
Maar draaiende objecten in minecraft vind ik zo niet passen in het concept. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 23:08 schreef netchip het volgende:
[..]
Je zou eens moeten kijken naar RotaryCraft/ElectriCraft/ReactorCraft. Drie mods die natuurkundige concepten uit de echte wereld verwerken in Minecraft. Machines worden aangedreven door middel van rotatie (met koppel en hoeksnelheid), reactors die real life reactors vereenvoudigd nabootsen, etc. Mijn favoriete mods.
Beetje schijt aan hebben en nog altijd beter als dat ze vragen of je met je oma op stap bentquote:Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan vragen ze vast of m'n dochter op zichzelf gaat wonen.
En er dan zelf invallen en doodgaanquote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar draaiende objecten in minecraft vind ik zo niet passen in het concept. :$
Ik blijf wel gewoon lekker wat mobfarmpjes neerzetten en kasteeltjes bouwen.
Aangezien ik niet iedere week een ander neuk ben ik vroeg oud blijkbaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zuur dit, want ik heb helemaal geen tijd.
[..]
Lijk je zo oud?
Dat heb ik al te lang niet gedaan, moet ik eigenlijk weer eens gaan doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar draaiende objecten in minecraft vind ik zo niet passen in het concept. :$
Ik blijf wel gewoon lekker wat mobfarmpjes neerzetten en kasteeltjes bouwen.
Dat was een tragisch ongeluk.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En er dan zelf invallen en doodgaan
Voor elke dag zonder wip een rimpel erbij?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aangezien ik niet iedere week een ander neuk ben ik vroeg oud blijkbaar.
Na je eerste maand vind je dat ook gewoon schools hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:10 schreef netchip het volgende:
Morgen naar school.Kan niet wachten tot ik naar de uni ga, dat schoolse ben ik al helemaal zat.
Elk pandapunt is 10 jaar erbij.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor elke dag zonder wip een rimpel erbij?
Ik had er geen hekel aan ofzo hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Begrijpelijk vanuit your neck of the woods ja, maar wel leuk dat je nu wat milder gestemd bent
Je hebt toch wel iets meer vrijheid en verantwoordelijkheid, en dat vind ik fijn. Ook vond ik het fijn dat die docenten daar je volwassener behandelen (ik heb een paar colleges voor vwo'ers gevolgd).quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na je eerste maand vind je dat ook gewoon schools hoor.
Maar dan kan je tenminste nog zeggen dat je naar de uuuuuni gaat. Klinkt beter dan school.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na je eerste maand vind je dat ook gewoon schools hoor.
Ik zou je verwachtingen bijstellen om grote teleurstelling te voorkomen. School blijft school helaas.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:15 schreef netchip het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets meer vrijheid en verantwoordelijkheid, en dat vind ik fijn. Ook vond ik het fijn dat die docenten daar je volwassener behandelen (ik heb een paar colleges voor vwo'ers gevolgd).
Que?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben wel blij met m'n pandapunt reset knop.
Pandapunten?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben wel blij met m'n pandapunt reset knop.
Dat was al duidelijk aangezien je het geen mainstream kutband had genoemd voor zover ik heb gelezenquote:
Nou ja je kunt em in ieder geval even ergens in uitschudden, is voor sommige mensen belangrijkquote:
Houdt de geest objectief.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt em in ieder geval even ergens in uitschudden, is voor sommige mensen belangrijk
Je bent meer dan alleen je penis toch. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie ben ik om haar er van te onthouden.
Dan belt ze gewoon iemand anders, ik ken best veel vrouwen die zo aan hun trekken komen tegenwoordig, drukke carrière, vriendinnenclubje naar tevredenheid maar geen zin in het gedoe van een relatie en al helemaal niet in een kerel die ze zegt wat ze moeten doen maar toch de boel af en toe laten doorsmerenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie ben ik om haar er van te onthouden.
Was dat die folkmetal package in de Melkweg of..?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Solstafir, volgens mij heb ik die nog eens gezien op Paganfest ofzo.
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk aangezien je het geen mainstream kutband had genoemd voor zover ik heb gelezen
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Kat gleed van m'n schoot af. Ik voel gewoon nattigheid op m'n been onder m'n joggingbroek.
Het bloed strooomt sijpelt eruit./liefdagboek
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben vies.
Nee ja sorry. Is maar een klein sneetje.
Dat klinkt ook viezigquote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben vies.
Je maakt het er niet beter op zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben vies.
Van de andere kant bekeken heb je me verrast en dan ook nog eens positief. Vooruitgang dude!quote:
Nee ik ben er een keer geweest in de 013 en ook een keer bij een poppodium in Eindhoven.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was dat die folkmetal package in de Melkweg of..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |