Als je wil.quote:
Nog niet. Maar ik synchroniseer sowieso niet met mensen, doe nu om de zoveel maanden.quote:
Op ons echte kantoor zit een communicatie team, alleen maar meiden. En een developersteam alleen maar jongens.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je wil.heb leuke kweekbakjes gezien op de website.
[..]
Nog niet. Maar ik synchroniseer sowieso niet met mensen, doe nu om de zoveel maanden.
Kan jou het verreken, wat zullen die kutbakjes kosten, een tientje? Ik ben af en toe een klein kapitaal kwijt aan etentjes, jurkjes en cadeautjes in de uurtjes voor de benen wijd gaanquote:
Pallets sorteren betaald ook niet zo goed.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
IKEA is geeneens duur, niet zo aanstellen.
T d ?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pallets sorteren betaald ook niet zo goed.
Is dan ook niet echt romantisch en bovendien voor paupersquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word nooit romantisch meegenomen naar IKEA.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
T d ?
Ik dacht dat jij op kantoor zat.
Is that even possible?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ben toch ook een pauper?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dan ook niet echt romantisch en bovendien voor paupers
Zou je iets willen hebben daar?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje Solstafir wezen luisteren nog. Klonk een stuk beter dan wat ik live hoorde een aantal jaar geledenquote:
Ja, gehaktballetjes.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je iets willen hebben daar?
Of wil je bij Crack op bezoek?
Natuurlijk ben ik geen palletsorteerder, wat denk je wel niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat? Een grapje over mij zou een misser zijn geweest.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gehaktballetjes.
Je weet toch dat ik alleen voedsel belangrijk vind.
Die chocoladekoekjes uit de IKEA winkel zijn goed te doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gehaktballetjes.
Helemaal naar Delft voor wat eten.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gehaktballetjes.
Nou, wat lul je dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geen palletsorteerder, wat denk je wel niet.
De dine and maybe the wine lukt misschien ook nog wel, maar die fucking gore sfeergeurwaxinelichtjes zullen vast geen goede response opleveren. Binnen no time brandalarm, de look van een verlepte panda (tenzij waterproof mascara en dito eyeliner natuurlijk) en vast een malse schadeclaim. Daarnaast, waarom zou je je gratis laten filmen?quote:
Live in Haarlem of thuis voor je beeldbuis (ja scherm rijmt niet)?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje Solstafir wezen luisteren nog. Klonk een stuk beter dan wat ik live hoorde een aantal jaar geleden't Is meer naar de potsmetal/rock kant gegaan
Oke, dan blijven we wel thuis minecraften.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal naar Delft voor wat eten.
Als we samen gaan wonen kunnen we wel samen gaan toch.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, dan blijven we wel thuis minecraften.
Thuis. Haarlem is me iets te ver.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Live in Haarlem of thuis voor je beeldbuis (ja scherm rijmt niet)?
Minecraft mods programmeren.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, dan blijven we wel thuis minecraften.
Is wel nodig ja, een bed dat ons gewicht kan dragen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we samen gaan wonen kunnen we wel samen gaan toch.
Beetje shoppen voor nieuw bed, kussentjes en boekenkast.
Ik heb modded wel geprobeerd maar vind het maar afdoen aan de charme en bijna altijd slecht voor de balans.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Minecraft mods programmeren.Modded Minecraft spelen is sowieso lachen, automatisatie enzo.
En die de G-krachten aankanquote:Op maandag 16 mei 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel nodig ja, een bed dat ons gewicht kan dragen.
Het is ook asociaal, die stoel hoeft helemaal niet naar achter om te kunnen slapen, je kan je hoofd ook op de stoel voor je leggen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Het is overigens maar een heel klein stukje dat die stoel naar achter kan, maar ik vond het op een vlucht van 2 uur gewoon asociaal. Maar ze vroeg elke keer hulp aan der vriend om die stoel naar achter te zetten, dus ik wist precies wanneer m'n knie weer omhoog moest.
Begrijpelijk vanuit your neck of the woods ja, maar wel leuk dat je nu wat milder gestemd bentquote:
Je zou eens moeten kijken naar RotaryCraft/ElectriCraft/ReactorCraft. Drie mods die natuurkundige concepten uit de echte wereld verwerken in Minecraft. Machines worden aangedreven door middel van rotatie (met koppel en hoeksnelheid), reactors die real life reactors vereenvoudigd nabootsen, etc. Mijn favoriete mods.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb modded wel geprobeerd maar vind het maar afdoen aan de charme en bijna altijd slecht voor de balans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |