Als je wil.quote:
Nog niet. Maar ik synchroniseer sowieso niet met mensen, doe nu om de zoveel maanden.quote:
Op ons echte kantoor zit een communicatie team, alleen maar meiden. En een developersteam alleen maar jongens.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je wil.heb leuke kweekbakjes gezien op de website.
[..]
Nog niet. Maar ik synchroniseer sowieso niet met mensen, doe nu om de zoveel maanden.
Kan jou het verreken, wat zullen die kutbakjes kosten, een tientje? Ik ben af en toe een klein kapitaal kwijt aan etentjes, jurkjes en cadeautjes in de uurtjes voor de benen wijd gaanquote:
Pallets sorteren betaald ook niet zo goed.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
IKEA is geeneens duur, niet zo aanstellen.
T d ?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pallets sorteren betaald ook niet zo goed.
Is dan ook niet echt romantisch en bovendien voor paupersquote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word nooit romantisch meegenomen naar IKEA.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
T d ?
Ik dacht dat jij op kantoor zat.
Is that even possible?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ben toch ook een pauper?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dan ook niet echt romantisch en bovendien voor paupers
Zou je iets willen hebben daar?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje Solstafir wezen luisteren nog. Klonk een stuk beter dan wat ik live hoorde een aantal jaar geledenquote:
Ja, gehaktballetjes.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je iets willen hebben daar?
Of wil je bij Crack op bezoek?
Natuurlijk ben ik geen palletsorteerder, wat denk je wel niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat? Een grapje over mij zou een misser zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |