Hoezo?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
Volgende keer zal wel de laatste zijn...
http://www.nu.nl/achterkl(...)echt-vermissing.html
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef sacha het volgende:
belachelijk, moet hem tussen de sex afs vandaan slepen
Windows 10 zekerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:51 schreef sacha het volgende:
ik zei sex ads maar dat snapt mijn foon niet
Vooruit ga maar lekker dromen ...quote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef sacha het volgende:
zo, mag ik nu eindelijk naar bed of hebben jullie nog iets leuks te melden?
modden gaat kiele kiele maar whateverquote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je noet aan al te ingewikkelde dingen beginnen .. Maar goed ...
Truste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wat geneuk op Utopia (ah weggedraait) en een serie op TVquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had baardaap hier, jij nog iets aan het kijken?
Doen we, maar we moeten de hele dag nog door.quote:
Insgelijks Mo... Ik doe geen PP acties .. ik draai geeneensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen we, maar we moeten de hele dag nog door.
Mocht je toch nog gaan slapen dan wens ik je een welverdiende rust toe.
Ik ook niet, ik slaap altijd wel minstens een paar uurtjes, ik ga niks overslaan, ben al blij als ik überhaupt in slaap val.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Insgelijks Mo... Ik doe geen PP acties .. ik draai geeneens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |