Hoezo?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
Volgende keer zal wel de laatste zijn...
http://www.nu.nl/achterkl(...)echt-vermissing.html
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef sacha het volgende:
belachelijk, moet hem tussen de sex afs vandaan slepen
Windows 10 zekerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:51 schreef sacha het volgende:
ik zei sex ads maar dat snapt mijn foon niet
Vooruit ga maar lekker dromen ...quote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef sacha het volgende:
zo, mag ik nu eindelijk naar bed of hebben jullie nog iets leuks te melden?
modden gaat kiele kiele maar whateverquote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je noet aan al te ingewikkelde dingen beginnen .. Maar goed ...
Truste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wat geneuk op Utopia (ah weggedraait) en een serie op TVquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had baardaap hier, jij nog iets aan het kijken?
Doen we, maar we moeten de hele dag nog door.quote:
Insgelijks Mo... Ik doe geen PP acties .. ik draai geeneensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen we, maar we moeten de hele dag nog door.
Mocht je toch nog gaan slapen dan wens ik je een welverdiende rust toe.
Ik ook niet, ik slaap altijd wel minstens een paar uurtjes, ik ga niks overslaan, ben al blij als ik überhaupt in slaap val.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Insgelijks Mo... Ik doe geen PP acties .. ik draai geeneens
Ik val meestal direct in slaap... Maar ja om deze tijd gaat dat vaak wat makkelijkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik slaap altijd wel minstens een paar uurtjes, ik ga niks overslaan, ben al blij als ik überhaupt in slaap val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste.
Hier had ik bijna op gereageerd vannacht, maar dan klopte het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Was je nog wakker dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier had ik bijna op gereageerd vannacht, maar dan klopte het niet meer
ik was bijna thuis toen, maar voor die paar minuten liet ik het nog even dood hierquote:
Niet om wat, maar ook een idioot onderwerp voor een lied voor het ESF.quote:Rusland weet niet of het volgend jaar meedoet aan het Eurovisie Songfestival in de Oekraīense hoofdstad Kiev. Het Kremlin is boos over de winst van zangeres Jamala. Ze zong over Stalin.
Ha ha ha ESF en muziek. Wake up.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet om wat, maar ook een idioot onderwerp voor een lied voor het ESF.
Daarbij heeft Oekraīne alleen maar gewonnen uit politieke overwegingen, dat heeft toch allemaal niks met muziek te maken.
Mijn punt was niet de muziek an sich, mijn punt was, dat, nu 'muziek' weer als een politiek dingetje wordt gebruikt, het had net zo goed over sport kunnen gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
Op Fok is het een apart topic het zelfs een apart sub-forum, dus het heeft niets met muziek te maken
Het kan toch niet zo zijn dat als je voor een bepaald elftal bent omdat ze domweg goed spelen of bepaalde muziek goed vind, je daarmee direct een politiek statement zou maken?quote:
Nee hoor, maar ik volg het niet meer. Volgend jaar nieuwe kansenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet ik nu verplicht met dit onderwerp naar het ESF subgeval of mag ik in deze SC toch de 'afko' ESF gewoon gebruiken?
Wat een genot.quote:
En gisteren nog bij de trap geweest, erbij, niet erop, want er was een wachttijd van ruim een uur voordat je naar boven mocht. Dat ding bleek een uur eerder geopend te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een genot.
En nu kan ik natuurlijk met een gerust hart bofkont tegen je zeggen.
mag ik de hele dag in de tuin spelenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een genot.
En nu kan ik natuurlijk met een gerust hart bofkont tegen je zeggen.
Stairway To Heaven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gisteren nog bij de trap geweest, erbij, niet erop, want er was een wachttijd van ruim een uur voordat je naar boven mocht. Dat ding bleek een uur eerder geopend te zijn.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je naar Limburg wou... Maar ziet er niet slecht uit.. Vreemd dat het al een half jaar te koop staatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:46 schreef Soury het volgende:
Ik ben een beetje verliefd, maar een jaar te vroeg Leuk
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stairway To Heaven.Ik wil daar nog maar even mee wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Limburg Drenthe whatever. Ja leuk he? Eigenlijk mijn droom en het kan. Maar ik wil nog een jaar wachten. Hypotheek afgelost en levensverzekering keert uit. Nog een jaar in leven blijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Limburg wou... Maar ziet er niet slecht uit.. Vreemd dat het al een half jaar te koop staat
Ja, je kunt het beter eerst bij een beetje snuffelen houden voor je definitief gaat.quote:
Dat is zeker een leuk huis, hoeft ook weinig aan te gebeuren. Maar vergis je niet in de lap grond die je moet onderhoudenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:46 schreef Soury het volgende:
Een zwembad is ook best duur.Het is wel tof.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker een leuk huis, hoeft ook weinig aan te gebeuren. Maar vergis je niet in de lap grond die je moet onderhouden
Laat je Sas af en toe langskomen op de woensdagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker een leuk huis, hoeft ook weinig aan te gebeuren. Maar vergis je niet in de lap grond die je moet onderhouden
Oh, ben je nog op vakantie in je nieuwe huisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb over een anderhalve week een weekje Frankrijk in de planning staan, maar ik blijf liever thuis
Gewoon niet verwarmen en af en toe een fles Glorix er inquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zwembad is ook best duur.Het is wel tof.
Het ziet er inderdaad gaaf uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zwembad is ook best duur.Het is wel tof.
Eigenlijk wel ja, als het hier een beetje weer is blijf ik liever thuis vakantie vieren. De boot ligt voor de deur en er zijn genoeg leuke dingen te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, ben je nog op vakantie in je nieuwe huis
Kan ze er ook in plassenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet verwarmen en af en toe een fles Glorix er in
Dan zit er ook twee bulletjes in de planning die mogen piesenquote:
Dat is inderdaad wel een fijne plek voor honden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit er ook twee bulletjes in de planning die mogen piesen
Maar je hebt al betaald voor het huisje in Frankrijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, als het hier een beetje weer is blijf ik liever thuis vakantie vieren. De boot ligt voor de deur en er zijn genoeg leuke dingen te doen.
En kippenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een fijne plek voor honden.
Oh ja maar wel eitjesquote:
Nee, dat huisje is van vrienden, daar kunnen we zonder kosten gebruik van maken, dus dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt al betaald voor het huisje in Frankrijk?
Dan hebben jullie een goede koop gedaan met jullie huisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat huisje is van vrienden, daar kunnen we zonder kosten gebruik van maken, dus dat is het probleem niet.
Raar is het wel, normaal vind ik het heerlijk om er naartoe te gaan, maar ik heb nog geen zin om te slepen met mijn zooi terwijl ik het hier ook fijn heb.
wat goedkoopquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:46 schreef Soury het volgende:
dan ga ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb over een anderhalve week een weekje Frankrijk in de planning staan, maar ik blijf liever thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |