Kom je nog dichtbij ook.quote:
maar misschien wel seks!quote:Op maandag 16 mei 2016 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik heel eerlijk zijn dat ik na twee dagen single zijn niet echt direct weer een relatie ambieer.
Dacht dat de meeste vrouwen dat als meisje wel hadden afgeleerd.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind seks n leuk gespreksonderwerp en ik heb vaak niet in de gaten dat ik daarmee mensen verkeerde ideeën geef.
En dan wijst Ado me erop en raak ik in paniek
Graagquote:Op maandag 16 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar misschien wel seks!
Bij wijze van afleiding uiteraard.
Gewoon ermee gooien, dat zal ze lerenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
Apparaten die niet naar behoren werken![]()
![]()
Zo.
dat is ws ook zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat de meeste vrouwen dat als meisje wel hadden afgeleerd.
Ach, als mannen fatsoenlijk waren had ik het misschien ook nog wel zo gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ws ook zo.
Ik dus niet..![]()
Ik ben daarin ook gewoon heel naieF vrees ik
ik vind t gewoon jammer ook dat t toch echt niet blijkt te kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als mannen fatsoenlijk waren had ik het misschien ook nog wel zo gedaan.
quote:
Kom het maar proberenquote:
Ik vind dat ook wel echt bizar hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t gewoon jammer ook dat t toch echt niet blijkt te kunnen.
Niet elke vent dat dat je in zijn broekje wilt omdat je toegeeft hard geneukt te willen worden en aan je haren wil worden getrokken.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t gewoon jammer ook dat t toch echt niet blijkt te kunnen.
Precies. Sommige houden van zachte-knuffelseksquote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet elke vent dat dat je in zijn broekje wilt omdat je toegeeft hard geneukt te willen worden en aan je haren wil worden getrokken.
Ow, mja ik dacht Duits=goedquote:Op maandag 16 mei 2016 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Kom dan met een leuk Duits nummer (het bestaat!), Fax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |