Jullie vinden dit wél grappig?quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Met 40-45 cm zag mijn leven er inderdaad wel wat beter uit.
Nee dat is niet grappig, zou je de volgende keer een TR willen zetten? Ik zie niet alles direct.quote:
Ik had een TR gezet gisterquote:Op zaterdag 15 april 2017 11:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee dat is niet grappig, zou je de volgende keer een TR willen zetten? Ik zie niet alles direct.
Oh hij gaf geen TR aan namelijk, is daar wat fout in gegaan maar heb het idd verwijderdquote:
Hem hem gegastslotteddd.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:56 schreef Elvi het volgende:
Ik was te ongeduldig met een topic openen, kan deze dicht: LIF / Vintage- en vintage look kleding #2
De andere mag open blijven
Verwijderd, maar zet volgende keer een TR, dan zie ik het sneller.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:41 schreef SecretPret het volgende:
Maffehenkie zit te ouwhoeren in mijn buikvet topic.
LIF / Make-up tips Topic #63quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:14 schreef vera166 het volgende:
Ben ik blind? Ik kan sinds een tijdje het make-up topic niet meer vinden..... Wil wel een nieuwe openen maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Ik had het topic opgeschoond maar was later toch van plan hem te sluiten maar mijn computer werkte even niet mee. Hij is nu dichtquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
LIF / Rauwe sperziebonen gegeten
Waarom zijn hier reacties weg en is het topic nog open, alsof deze TS ooit serieus is geweest....
quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik had het topic opgeschoond maar was later toch van plan hem te sluiten maar mijn computer werkte even niet mee. Hij is nu dicht
Hoezo luister je naar iemand die mij haat. sperziebonen zijn serieus giftig en ik had er echt een paar gegeten. modereer gewoon naar je eigen inzichtenquote:Op maandag 16 oktober 2017 21:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik had het topic opgeschoond maar was later toch van plan hem te sluiten maar mijn computer werkte even niet mee. Hij is nu dicht
Dat doe ik ook, het kwam als een onzin topic over. Excuus als je het idd wel serieus bedoelde. Dan gooi ik hem weer open.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoezo luister je naar iemand die mij haat. sperziebonen zijn serieus giftig en ik had er echt een paar gegeten. modereer gewoon naar je eigen inzichten
en dan blijft dit open: LIF / kanker. wat een naiviteit
daarom staat dat topic in onzin.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Kan je TS wel serieus nemen als er ook dit topic wordt geopend?
ONZ / Condoleer me in dit topic
Ik niet.
Omdat het geen topic voor LIF is? Je hebt teveel gegeten, ja das pech maar waarom een topic er over?quote:
Dan nog, dat is geen geldige reden. Het feit dat ik me niet goed voel en me afvraag waarom dat zo is en of het aan de ingredienten ligt wordt even genegeerd?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Omdat het geen topic voor LIF is? Je hebt teveel gegeten, ja das pech maar waarom een topic er over?
Dat kwam niet over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dan nog, dat is geen geldige reden. Het feit dat ik me niet goed voel en me afvraag waarom dat zo is en of het aan de ingredienten ligt wordt even genegeerd?
En was het te moeilijk om het te verplaatsen?
Ik snap het even niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |