SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Om één of andere reden denk ik bij het lezen van zulke dingen meteen:quote:
Doe mij zo'n provider.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:15 schreef Rauw. het volgende:
Mijn provider heeft geweldige spareribs maar ik eet net zo lief mn zoete aardappel groenteschotel met chorizo uit de oven.
Alleen vandaag was ik al hongerig en laat thuis van m'n 3 workouts en de geplande maaltijd duurt ongeveer een uur en 20 minuten.
Whut? Doet ie t nog?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Spareribs, meh.
Goed dagje hier! Interessant vooral, toen mijn man door het plafond viel.
O: drie plakjes Fries roggebrood, twee met kaas en een met smeerkaas
T: snaaigroente, vrieslollie
L: anderhalf banaanpannekoekje
T: klein bakje biologisch hazelnootijs
D: couscous met groenten en gehakt
T: twee vrieslollies
Jezus! Wat een geluk!quote:Op maandag 16 mei 2016 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ja, gelukkig alleen wat flinke krassen. Hij landde op het bed.
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk maar:
K&W / bleiblei en stormqueen: de verandakronieken (deel 9)
Oh jemig hé! Hij heeft wel geluk gehad.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk maar:
Nou, dat dusquote:Op maandag 16 mei 2016 22:43 schreef Elvi het volgende:
Mazzel van dat bedje zult ook wel geschrokken zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk maar:
Nice!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:22 schreef DonnaRush het volgende:
Wow SQ, heftig.
Gisterenochtend en vanochtend onder de 75. Hopelijk vanavond ook nog bij m`n coach!
Ik heb `s avonds hetzelfde gewicht als `s ochtends, tenzij ik vocht vast houd, maar die kans acht ik met dit weer (en op dit punt in m`n cyclus) vrij klein.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nice!
Lijkt mij niet dat je vanavond nog hetzelfde weegt, tenzij je met 2 truien en een vuilniszak aan gaat hardlopen of in een winterjas in de sauna gaat zitten vanmiddag.
Drink je dan niet veel te weinig?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb `s avonds hetzelfde gewicht als `s ochtends, tenzij ik vocht vast houd, maar die kans acht ik met dit weer (en op dit punt in m`n cyclus) vrij klein.
Maaltijdvervangers he, die wegen niet zoveel
die vervangen 2l water toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb `s avonds hetzelfde gewicht als `s ochtends, tenzij ik vocht vast houd, maar die kans acht ik met dit weer (en op dit punt in m`n cyclus) vrij klein.
Maaltijdvervangers he, die wegen niet zoveel
Hmm ik vind het dan toch vreemd dat je 's avonds net zoveel weegt als 's ochtends. Een beetje van het vocht vasthouden is normaal en ook de bedoeling volgens mij. Maar goed, misschien ga jij met een volle blaas slapen of zoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:29 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Minimaal 3 liter, door de week meestal 3,5. Zit ook de hele dag op de plee.
Minstens 3. Nope, maar die komen er schijnbaar 'allemaal' weer uit. Ik ben nog maar een enkele keer `s avonds zwaarder geweest dan in de ochtend. Onder andere tijdens m`n menstruatie en toen het vorige week wat warmer was. Voor de rest ben ik `s avonds net zo zwaar als `s ochtends.quote:
Haha nee. Over dag ben ik wel zwaarder hoor door het vocht, maar `s avonds is dat er schijnbaar weer uit. Ik weet het ook niet, maar vind het wel prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ik vind het dan toch vreemd dat je 's avonds net zoveel weegt als 's ochtends. Een beetje van het vocht vasthouden is normaal en ook de bedoeling volgens mij. Maar goed, misschien ga jij met een volle blaas slapen of zo
Ah bijzonder, na veel fysieke inspanning kan ik het mij enigszins inbeelden (al houden juist spieren dan meestal wat vocht vast). Maar ik denk dat er bij mij wel tussen de 1-2kg tussen 's morgens en 's avonds zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:31 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Minstens 3. Nope, maar die komen er schijnbaar 'allemaal' weer uit. Ik ben nog maar een enkele keer `s avonds zwaarder geweest dan in de ochtend. Onder andere tijdens m`n menstruatie en toen het vorige week wat warmer was. Voor de rest ben ik `s avonds net zo zwaar als `s ochtends.
Snap ik!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, thanks. Ik kan er vrij slecht mee omgaan
Minstensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er bij mij wel tussen de 1-2kg tussen 's morgens en 's avonds zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |