Gedeeltelijk mee eens. Van Mol kan ik het hebben. Maar in de studio wil ik wel professioneel gedrag. Helaas willen "wij" dat niet. Zie succes VI.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Die man heeft een gigantische passie voor de F1, net zoals vele fans. De politiek correcte Ronald van Dam werd helemaal uitgespuugd door de fans, met een hele goede reden.
Idd die Kamphues voorop.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Van Mol kan ik het hebben. Maar in de studio wil ik wel professioneel gedrag. Helaas willen "wij" dat niet. Zie succes VI.
Heeft er niks mee te maken. Dit is pure emotie, prachtig dat hij het niet voor zich houdt.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Van Mol kan ik het hebben. Maar in de studio wil ik wel professioneel gedrag. Helaas willen "wij" dat niet. Zie succes VI.
Het is ook niet echt mijn ding, maar ik vond het ergens wel heel erg mooi tegelijk. Emotie, en we staan sowieso al bekend als de 'sweary Dutch'quote:Op maandag 16 mei 2016 17:52 schreef potjecreme het volgende:
je mag niet zeggen dat de laatste kreten van Mol stom waren?
Omdat jij dat vindt, haal je maar reacties weg van andersdenkenden?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Dit is pure emotie, prachtig dat hij het niet voor zich houdt.
Kamphues heeft het zelf ook niet eens door. Zei gisteren dat men wel kritiek kan hebben op hun enthousiasme, maar dat als een Rus de race op deze manier had gewonnen ze ook gewoon zo op de bank hadden gesprongenquote:
Gaat een beetje om de toon waarop. De rest staat er nog gewoon.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Omdat jij dat vindt, haal je maar reacties weg van andersdenkenden?
Je punt is al duidelijk. Nu blijf je drammen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Timmertje Timmertje wat ga je fucking doen
Hij staat, hij fucking staat
Dennis fucking Berkaaaaamp
Waar haaaaaaalt hij dit fucking vandaan?
Eh nee, hij moet vereerd zijn dat hij met Max op het podium mag staan.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef potjecreme het volgende:
Nog even over zure Kimi. Ook dat is prachtig toch. Teleurgesteld dat hij niet heeft gewonnen. Moet hij dat maar inslikken omdat Max heeft gewonnen? Lijkt mij juist een groot compliment dat teleurstelling overheerste. Dan wordt je tenminste serieus genomen.
Dat ging niet helemaal goed.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Meike26 het volgende:
[Tweet]https://twitter.com/ZiggoSport/status/732238575056523264?s=09[/]
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Meike26 het volgende:
[Tweet]https://twitter.com/ZiggoSport/status/732238575056523264?s=09[/]
twitter:ZiggoSport twitterde op maandag 16-05-2016 om 17:57:35Onze geweldige @Olav_Mol is aanbeland in de studio en vertelt over zijn bizarre dag met @Max33Verstappen #Peptalkhttps://t.co/pMGDFBHP6G reageer retweet
Die heb ik mobiel gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2016 18:04 schreef Meike26 het volgende:
Nee knip en plak op tablet gaat echt fucking moeilijk joh..
Ricciardoquote:Op maandag 16 mei 2016 18:20 schreef franklop het volgende:
wel grappig, 10 verschillende winnaars in de afgelopen 10 jaar in Barcelona
Volgend jaar Sergio Perez ofzo
Wow wat een typfoutenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.silverstone.co(...)tent=2016-05-16_1702
Waarin opvalt de Olav de crash van de Mercedessen nu wel op tijd door heeft. Goede edit! Volgens mij zat hij in de live uitzending iets van zijn scherm te lezen.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef franklop het volgende:
op ziggo sport racing is er een herhaling bezig
Ik keek alleen en was blij dat ik niet de enige was met tranen in mijn ogen. Ik stoor me vaak genoeg aan Mol en zijn missers, maar dit was prachtig. Dertig jaar passie kwam tot een hoogtepunt. Misschien moet je de jaren dat Jos actief was hebben meegemaakt. Bij mij speelt dat wel mee heb ik het idee.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Meike26 het volgende:
https://twitter.com/ZiggoSport/status/732238575056523264?s=09
Soort van exsuses voor zijn woordgebruik, maar al wat ik heb gezegd, het komt vanuit zijn tenen zo zijn strot uit.
Nee, hij had het direct door. Ik juichte te hard om dat mee te krijgen alleenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarin opvalt de Olav de crash van de Mercedessen nu wel op tijd door heeft. Goede edit! Volgens mij zat hij in de live uitzending iets van zijn scherm te lezen.
Jammer dat hij vaak laat is of dingen mist maar met zijn passie en zijn emoties is niks mis.
Ricciardo.quote:
Die emotie maakt het voor mij wel leuker om te zien inderdaad en dat is ook een beetje goodwill die hij opgebouwd heeft door de jaren heen. Olav hoort gewoon bij F1 voor mij, foutjes vergeef ik hem zolang het niet de spuigaten uit loopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarin opvalt de Olav de crash van de Mercedessen nu wel op tijd door heeft. Goede edit! Volgens mij zat hij in de live uitzending iets van zijn scherm te lezen.
Jammer dat hij vaak laat is of dingen mist maar met zijn passie en zijn emoties is niks mis.
Voor mij ook nog steeds onwerkelijk gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef wdn het volgende:
5de keer gezien nu
5x keer kippevel dus ergens geloof ik het nog steeds niet![]()
![]()
Oh dank je!quote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef superniger het volgende:
Guido van der Garde nu bij RTL Boulevard.
Giedoquote:Op maandag 16 mei 2016 18:38 schreef superniger het volgende:
Guido van der Garde nu bij RTL Boulevard.
zit weer met tranen in mijn ogenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Voor mij ook nog steeds onwerkelijk gevoel.
ik ga zo samen met huisgenoot alles van Sky terugkijken. Hij heeft 7 dagen 12 uurs diensten gedraaid en heeft alles moeten missen. En het stukje Olav is ook nog wel te vinden voor hemquote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die emotie maakt het voor mij wel leuker om te zien inderdaad en dat is ook een beetje goodwill die hij opgebouwd heeft door de jaren heen. Olav hoort gewoon bij F1 voor mij, foutjes vergeef ik hem zolang het niet de spuigaten uit loopt.
Overigens is het dan ook lekker om na een race nog even naar de nabeschouwing van Sky te kijken.
betaalzenderquote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef wdn het volgende:
"Meer dan een miljoen hebben gekeken" volgens RTL
Vind ik nog weinig eigenlijk
Niet iedereen heeft ziggo (sport)quote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef wdn het volgende:
"Meer dan een miljoen hebben gekeken" volgens RTL
Vind ik nog weinig eigenlijk
Oh jaquote:
weet je het zeker? Ik weet nog dat ik me afvroeg wrom Olav het niet zag nog. Hier ook juichen en meteen het besef dat er wel iets moois zou kunnen gebeuren. met de daarbij behorende hartkloppingen trouwens.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij had het direct door. Ik juichte te hard om dat mee te krijgen alleen
hij was inderdaad vrij traag, echt traagquote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
weet je het zeker? Ik weet nog dat ik me afvroeg wrom Olav het niet zag nog. Hier ook juichen en meteen het besef dat er wel iets moois zou kunnen gebeuren. met de daarbij behorende hartkloppingen trouwens.
Ja ik zat echt te kijken en was echt aan het denken...quote:
19:50 pep tog?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe ziet de avond er uit?
Kwart over tien peptalk en dan om elf uur overschakelen naar Pauw?
19.50 peptalkquote:Op maandag 16 mei 2016 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Oud werknemers vinden nooit zo graag aftrek daar.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)andse-tv-avond.dhtmlquote:Op maandag 16 mei 2016 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een onzin dat gehaat op de publieke omroep. Men deed hetzelfde toen een Waterreus, Ronald de Boer e.d. bij de PO commentaar zat te geven - een RTL zou dat veel beter doen zei men. En dat geklaag was terecht. Nu zitten ze bij SBS6 en hoor je niemand meer. Dat is onterecht want ze blijven even slecht, en het is niet gratis.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een drukte
Maar PO
Ik zit dan aan Peptalk, ook met opa Verstappen
Olav Mol is zo politiek correct als het maar zijn kan. Vergis je niet in zijn domme en onnodige tierelantijnen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Die man heeft een gigantische passie voor de F1, net zoals vele fans. De politiek correcte Ronald van Dam werd helemaal uitgespuugd door de fans, met een hele goede reden.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef franklop het volgende:
iemand ergens een beeld dat Vettel Max feliciteerde in het parc fermee?
Dank! Bedoelde overigens ook bewegend hahaquote:
Nee, RBR postte die een uurtje ofzo geleden op hun FBpaginaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb jij alle foto's van gisteren op je hdd staan?
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef franklop het volgende:
iemand ergens een beeld dat Vettel Max feliciteerde in het parc fermee?
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef franklop het volgende:
Wat moeten we toch zonder de vrouwen in dit topic
Momentje, mijn video is over 40 minuten gedownloadquote:Op maandag 16 mei 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dank! Bedoelde overigens ook bewegend haha
hier na anderhave minuutquote:Op maandag 16 mei 2016 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Momentje, mijn video is over 40 minuten gedownload
Herhaling gekeken.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
weet je het zeker? Ik weet nog dat ik me afvroeg wrom Olav het niet zag nog. Hier ook juichen en meteen het besef dat er wel iets moois zou kunnen gebeuren. met de daarbij behorende hartkloppingen trouwens.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hijs slecht ik weet het
Omdat het kan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Owacht, hij begint met blaten zodra ze elkaar raken
Waarom dat editten
hangt echt van de schade af. De auto wordt helemaal gestript en nagelopen op schade. Alles wat beschadigd is wordt vervangen. Dat kan zelfs het chassis zelf zijn wanneer dat nodig blijkt te zijn, maar meestal proberen ze een beschadigd chassis eerst te repareren als dat beschadigd is.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:11 schreef aapnoodmies het volgende:
wordt zo'n mercedes helemaal opnieuw gebouwd na de crash of gaat men verder met het restant?
I deserved thatquote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de nieuwe motor toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Max mag woensdag lekker test rijden in de Red Bull op Circuit de Barcelona-Catalunya. Lekker verder aan de auto wennen op het circuit waar je drie dagen eerder je eerste GP hebt gewonnen. Kan me ergere dingen voorstellen
Volgens mij loopt het live commentaar achter... zou een hoop verklaren iig.quote:
Ja, op andere momenten was het vrij duidelijk dat het commentaar 2 seconden achterloopt met het beeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het live commentaar achter... zou een hoop verklaren iig.
Helemaal kut dat ik geen Ziggo hebquote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Straks om 19:50 zijn Max en Olav live in het programma 'peptalk' op het ziggo kanaal.
Ja dat idee had ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het live commentaar achter... zou een hoop verklaren iig.
Er is geen straatfeest in het origineel.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef franklop het volgende:
Ik irriteer me alleen aan Mol zijn commentaar als Max het rechte stukoprijdt;
Jo he, jo ho ....
En dan nog een losse 'straatfeest' tussendoor
De gratis F1 uitzendingen zijn dan ook telkens weer de dealbreaker als er weer zo'n kabelaanbieder aan de deur staat met een "geweldige aanbieding"quote:
welquote:Op maandag 16 mei 2016 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen straatfeest in het origineel.
Voor de 20e keerquote:
welquote:Op maandag 16 mei 2016 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen straatfeest in het origineel.
zo ongeveer jaquote:
Zal ook wel zo blijven denk ik,quote:
Ik had hem ook gemist gisterenquote:
nou weet ze het welquote:
Zo rollen ze hier.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Omdat jij dat vindt, haal je maar reacties weg van andersdenkenden?
je bent een transgender gewordenquote:
Hij danquote:
Ja echt welquote:
Had je vorige week rtl late night moeten zienquote:Op maandag 16 mei 2016 20:01 schreef wdn het volgende:
Sorry maar een coureur denkt nooit aan pech met een auto
Mijn handen jeuken ook als ik dat stukje terugkijk van ziggoquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef franklop het volgende:
Ik irriteer me alleen aan Mol zijn commentaar als Max het rechte stukoprijdt;
Jo he, jo ho ....
En dan nog een losse 'straatfeest' tussendoor
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Had je vorige week rtl late night moeten zien
Ja. Zometeen ook nog dat backstage-filmpje en dan zijn we compleet.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Gaan ze nou laten zien hoe het in de studio was?
Doornbos valt wel mee.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Die 3 gasten: Kamphuis, Doornbos en Coronel![]()
Die zijn zo vol van zichzelf
Hij kent alleen belgisch volksliedquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:11 schreef trein2000 het volgende:
Geen ziggo hier, ja totaal maar die zenden pas morgen uit. Iemand stream/download?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
volgens mij is het ook select te zienquote:Op maandag 16 mei 2016 20:11 schreef trein2000 het volgende:
Geen ziggo hier, ja totaal maar die zenden pas morgen uit. Iemand stream/download?
die moet vanavond ook nog langs andere programmasquote:
Ja dat klopt!quote:
Google is kapot zie ik?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
komt er ook familie van Max bij RTL of Pauw?
Opa neem ik aanquote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
zusjequote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)andse-tv-avond.dhtmlquote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo zeiken. Dit is sneller dan google, meteen 10 reactiesquote:
Twitter/Facebookquote:Op maandag 16 mei 2016 20:20 schreef caspervc het volgende:
Euh hoe weten jullie dat dit soort dingen op Ziggo zijn? Ik zie het nergens in de gids enzo...
Logicaquote:Op maandag 16 mei 2016 20:20 schreef caspervc het volgende:
Euh hoe weten jullie dat dit soort dingen op Ziggo zijn? Ik zie het nergens in de gids enzo...
Is op het open kanaal van Ziggo.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:20 schreef caspervc het volgende:
De gids? Is het weer 1998?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:20 schreef caspervc het volgende:
"Ja, weet ik veel. Gewoon netjes rijden"quote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef wdn het volgende:
Coronel: dat is wat je een natuurtalent noemt.
Ja. Een natuurtalent weet het vaak zelf ook niet waarom.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Ja, weet ik veel. Gewoon netjes rijden"
Hij stelt vragen van -zijn- nivoquote:
Is een gevoel, kun je niet uitleggen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Een natuurtalent weet het vaak zelf ook niet waarom.
Gewoon netjes rijden. Dat is het hem. Maar -hoe- je netjes rijd zal hij je niet kunnen vertellen denk ik.
Hij komt van de NOS.quote:
Hij heeft er ook echt 0 verstand van, dat merk je.quote:
Ja bij zulke kutvragen zou ik ook lekker cynisch antwoorden.quote:
quote:
quote:
Ook NOS hequote:Op maandag 16 mei 2016 20:32 schreef aapnoodmies het volgende:
maar de vragen zullen bij pauw niet beter zijn.
ria?quote:
Dit topic danquote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef wolferl het volgende:
Pijnlijk bij peptalk.
Max kucht.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Max krabt even zijn neus.
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Johee Johoooquote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef wolferl het volgende:
Pijnlijk bij peptalk.
Max kucht.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Max krabt even zijn neus.
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
gewoon een buitenlanderquote:Op maandag 16 mei 2016 20:33 schreef KingRadler het volgende:
kunnen ze niet iemand inhuren om daar te zitten die ooit een F1 Gp gewonnen heeft.
oh wacht...
jawel hoor.quote:
Tja, het heeft hem 20 jaar gekost om erachter te komen wat Pen15 betekent, en hij is bang er weer in te trappen.quote:
Ik zou zeggen dat je je 1 dag mag laten gaan en dan dinsdag weer bezig gaat met de volgende racequote:Op maandag 16 mei 2016 20:42 schreef Fer het volgende:
Zou die echt zo hard gefeest hebben, ik bedoel, hij moet ook weer aan de bak vd week.
spotnetquote:Op maandag 16 mei 2016 18:40 schreef Aero het volgende:
Ik woon niet in Ziggoland en volg F1 de laatste jaren via Sky Sports, maar ik zou wel voor deze race het commentaar van Olav willen luisteren.
Is ergens de race met zijn commentaar te verkrijgen?
eerst de test van woensdag nogquote:Op maandag 16 mei 2016 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je je 1 dag mag laten gaan en dan dinsdag weer bezig gaat met de volgende race
Lijkt herhaling/compilatiequote:
commentaar van channel4 is veel leuker. zoek alleen nog de hele wedstrijd van die zenderquote:Op maandag 16 mei 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Toch ergens wel jammer dat je deze beelden de komende 100 jaar nog te zien krijgt met dat johee johoo als commentaar eronder
Ja, wij zaten ook te 'fucking hellen' en te 'godverdommenen' hoor op de bank. jezus christus wat een spanning en ontladingquote:Op maandag 16 mei 2016 20:48 schreef nils7 het volgende:
Wel jammer dat gehaat op Mol.
Vind t prima zoals ie t doet en iemand die al ruim 20 jaar commentaar geeft dit voor t eerst mee maakt...
Ik werd ook helemaal wild joh, hij houdt zich nog netjes in vind ik.
Ik vind het ook prima ja.. Geen reden om naar Sky te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:48 schreef nils7 het volgende:
Vind t prima zoals ie t doet en iemand die al ruim 20 jaar commentaar geeft dit voor t eerst mee maakt...
Commentaar was niks mis mee. Alleen op het laatste stukje een beetje jammer.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:48 schreef nils7 het volgende:
uh oke. Wat een gekquote:
emotiequote:Op maandag 16 mei 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is johee johoo ook voor een uitspraakSeniele vent
Nou ik heb me weer zitten ergeren tijdens de race aan zijn amateurisme soms. Je zag Verstappen weer op mediums wegrijden en aan de late ronde te zien was het dus heel goed mogelijk dat hij voor een 2-stop ging. Het idee kwam niet eens bij hem op(!!!!) en heeft hij echt hele lange tijd geen idee gehad dat dit de situatie was. "Verstappen gaat voor P3 riep hij nog".quote:Op maandag 16 mei 2016 20:48 schreef nils7 het volgende:
Juist?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:55 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou ik heb me weer zitten ergeren tijdens de race aan zijn amateurisme soms. Je zag Verstappen weer op mediums wegrijden en aan de late ronde te zien was het dus heel goed mogelijk dat hij voor een 2-stop ging. Het idee kwam niet eens bij hem op(!!!!) en heeft hij echt hele lange tijd geen idee gehad dat dit de situatie was. "Verstappen gaat voor P3 riep hij nog".
Ik snap gewoon niet dat een ervaren commentator geen idee heeft wat er aan de hand is op dat moment. Het flitste bij mij direct door m'n hoofd dat ze een andere strategie hanteerden dan bij VET en RIC.
Daarnaast had pirelli ook aangegeven dat ze maximaal 30 ronden mee zouden gaanquote:Op maandag 16 mei 2016 20:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Juist?
Max zei het net zelf op Ziggo "het was een gok".... 32 rondjes op Mediums is gewoon absurd in Spanje, dus kan Olav dat echt niet kwalijk nemen dat hij dat zegt.
Ferrari had de gok al eens eerder genomenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ferrari maakte dezelfde fout (ik ook) dus zo erg is het niet.
Zo!quote:Op maandag 16 mei 2016 20:59 schreef franklop het volgende:
Daarnaast had pirelli ook aangegeven dat ze maximaal 30 ronden mee zouden gaan
Ja hallo, Vettel mag niet beter lijken dan Maxquote:Op maandag 16 mei 2016 21:02 schreef F1gamer het volgende:
https://www.autobahn.eu/8(...)n-de-formule-1-ooit/
Zoek de fout
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
ik dacht zelfs minder rondjes dan dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo!Dan hebben ze risico's genomen bij RedBull. Dan hebben ze echt alles of niets gegokt.
Zie m eigenlijk nog wel een podium pakken in Monacoquote:Op maandag 16 mei 2016 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje; met nog één top 4 klassering in Monaco, kan Max zijn puntenaantal van vorig jaar verbreken
Mwah ik ben altijd vrij kritisch op Mol, maar ik twijfelde ook over de strategie van Max. Zelf zegt hij ook dat het een gok was, dus zo gek was dat niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:55 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou ik heb me weer zitten ergeren tijdens de race aan zijn amateurisme soms. Je zag Verstappen weer op mediums wegrijden en aan de late ronde te zien was het dus heel goed mogelijk dat hij voor een 2-stop ging. Het idee kwam niet eens bij hem op(!!!!) en heeft hij echt hele lange tijd geen idee gehad dat dit de situatie was. "Verstappen gaat voor P3 riep hij nog".
Ik snap gewoon niet dat een ervaren commentator geen idee heeft wat er aan de hand is op dat moment. Het flitste bij mij direct door m'n hoofd dat ze een andere strategie hanteerden dan bij VET en RIC.
ik d8 25. ze zeiden 3 stops is t snelstquote:Op maandag 16 mei 2016 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Het Channel4 Commentaar was ook goed!quote:Op maandag 16 mei 2016 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven een grand prix volledig voor de 2e keer gekeken. Nu met Sky commentaar
heb je die hele wedstrijd?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het Channel4 Commentaar was ook goed!
Ik hengelde hem binnen als torrent.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:48 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
commentaar van channel4 is veel leuker. zoek alleen nog de hele wedstrijd van die zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |