ik val nooit in herhalingquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Problemen zijn er niet om op te lossen hier. Maar om non-stop in herhaling over te zeuren.
Je bent een Fok!ker of je bent het niet....
Het is net een kostuumdrama maar dan 2 uur korterquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dat was dan het einde van deze hartstochtelijke intense doch korte ontmoeting
Dat is soms onfatsoenlijk doe betekent niet gelijk dat ik een hekel aan je hebquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb je uberhaupt respect voor me dan?
Ik heb liever een vrouwquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Die werd je net aangeboden door hetzalallemaalwel maar dat wilde je niet
mannen hebben maar 8 seconden nodig om verliefd te raken dus 2 uur is ook overdreven hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is net een kostuumdrama maar dan 2 uur korter
Bedoel maarquote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met n pityfuck als daardoor de druk van de ketel is
goed zo, ik verdien nl gewoon respectquote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is soms onfatsoenlijk doe betekent niet gelijk dat ik een hekel aan je heb
ik kwam hier binnen en zag ook meteen een probleem dat op te lossen viel maar kwam van een koude kermis thuisquote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je klinkt als een goede aanwinst. Nieuwe problemen zijn altijd beter dan herhalende problemen
Ik heb die druk nooit gevoeld ondanks jarenlange droogstand.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met n pityfuck als daardoor de druk van de ketel is
Echt? Cool.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mannen hebben maar 8 seconden nodig om verliefd te raken dus 2 uur is ook overdreven hoor
ik wel. Ondanks dat ik niet jarenlang droog heb gestaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die druk nooit gevoeld ondanks jarenlange droogstand.
Volgens mij bedoelt hij de algemene 8 seconde-regel waarin je besluitquote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Cool.
Ik een maand of 8
Hoe de fuck werkt dat bij mannen?
Terwijl wij kijken, zien we.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Cool.
Ik een maand of 8
Hoe de fuck werkt dat bij mannen?
Dan ging hij er even lafjes overheen en was je weer gerustgesteld, of hoe werkt dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel. Ondanks dat ik niet jarenlang droog heb gestaan.
Maar goed, dat was vnl in relaties en dan was n pityfuck niet aan de orde.
dat is niet waar.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Terwijl wij kijken, zien we.
Jullie kijken wel maar zien niet.
Een vrouw die mij woorden in de mond legt. Nee, geen verliefdheid en dat binnen 8 seconden.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij de algemene 8 seconde-regel waarin je besluit
1. Zou ik het op kunnen
2. Zou ik het nooit op kunnen
3. Zou ik het op kunnen onder bepaalde omstandigheden.
Niet echt verliefdheid lijkt mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |