Precies! In het begin heb je nog wat sympathie voor Ciro, totdat....quote:Op maandag 23 mei 2016 09:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, echt geweldig. Donderdagavond begonnen, nu nog twee afleveringen te gaan. Keihard, maar laat ook de zwakke plekken zien. Goed acteerwerk, meer dan voldoende actie en prima dialogen. Je hebt gewoon voor bijna niemand sympathie, echt goed gedaan. Hopelijk volgt seizoen 2 snel.
Haha, die aflevering heb ik gisteren gezien. Verschrikkelijk. Maar dat is ook wel de charme van deze serie.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies! In het begin heb je nog wat sympathie voor Ciro, totdat....
150Mbps op Ziggo en 180Mbps op 4G van Vodafonequote:Op donderdag 19 mei 2016 07:19 schreef Aether het volgende:
Now Available Globally: Fast.com, a New Tool to Check Your Internet Speed
Today we are launching fast.com, a simple-to-use website to help you see how fast your Internet connection is, whether on mobile or broadband, anywhere in the world. And like the Netflix service, it’s ad free with a streamlined design that is quick and easy to understand.
Ik heb de mail gister gehad. Ze hebben ons toch nog een jaartje langer gematst dan de rest, siert ze ook wel weer. Ze hadden ons ook meteen kunnen naaien.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:31 schreef KingRadler het volgende:
leuk heb ook bericht gekregen dat ik 2 euro meer moet gaan betalen voor netflix.
ben er vanaf het begin erop.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dramaworld (seizoen 1) – 2016 12
♫ Engels & Koreaans / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Bizar, Comedy, Drama, Romantisch
Een fan van een Koreaanse tv-serie wordt getransporteerd naar een magische wereld waarin ze het verhaal van haar favoriete serie kan veranderen als 'facilitator'.
Elektriciteit – 2014 12 1:36 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Gebaseerd op boek
Na de dood van haar moeder gaat Lily, die lijdt aan epilepsie, op zoek naar haar jongere broer en herbeleeft ze herinneringen aan haar traumatische verleden.
Remember the Titans – 2000 AL 1:53 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Denzel Washington speelt de coach van een nieuw geïntegreerd footballteam en daar verzette menigeen zich tegen in 1971 in Virginia.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
ik heb hem nog niet gehadquote:Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb de mail gister gehad. Ze hebben ons toch nog een jaartje langer gematst dan de rest, siert ze ook wel weer. Ze hadden ons ook meteen kunnen naaien.
Ik heb geen mail gehad, heb het middelste pakket van 8,99. Die gaat naar 9,99 in augustus.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb de mail gister gehad. Ze hebben ons toch nog een jaartje langer gematst dan de rest, siert ze ook wel weer. Ze hadden ons ook meteen kunnen naaien.
voor het eerst sinds La Piovra weer een goede serie over de maffia, het is blijkbaar niet zo makkelijk om daar een goede serie te maken. Ben er wel blij mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zie dat Gomorra er ook op staat. Voor wie deze serie nog niet gezien heeft, echt een aanrader. Heb deze vorig jaar al ergens anders op gezien.
Een van de weinige maffiaseries waarin de maffia niet geromantiseerd wordt. Keihard.
ikkreeg een notificatie, ook goedquote:
Hmm, vreemd. Ik vind dat Marveltitels (Avengers/Ant-Man) en Disney-titels (Big Hero 6/Inside Out) überhaupt er al wel snel opstonden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:15 schreef Chrizs het volgende:
September gaat de deal pas in met Disney http://www.theverge.com/2(...)-exclusive-september
Benieuwd of Star Wars op Netflix komtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Ik vind dat Marveltitels (Avengers/Ant-Man) en Disney-titels (Big Hero 6/Inside Out) überhaupt er al wel snel opstonden.
Of is het dat exclusiviteit pas vanaf september is? Dat ze nu ook op Hulu/HBO etc staan?
Ongetwijfeld:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:25 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Benieuwd of Star Wars op Netflix komt
quote:"From September onwards, Netflix will become the exclusive US pay TV home of the latest films from Disney, Marvel, Lucasfilm, and Pixar," said Ted Sarandos, the company's content boss.
Jaa inderdaad. Kan me niet voorstellen dat dat nog sneller gaat worden eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Ik vind dat Marveltitels (Avengers/Ant-Man) en Disney-titels (Big Hero 6/Inside Out) überhaupt er al wel snel opstonden.
Of is het dat exclusiviteit pas vanaf september is? Dat ze nu ook op Hulu/HBO etc staan?
Lijkt dat het alleen voor de VS geldt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:15 schreef Chrizs het volgende:
September gaat de deal pas in met Disney http://www.theverge.com/2(...)-exclusive-september
Omdat in Nederland de deal al sinds 2014 loopt: https://technology.ihs.co(...)s-in-the-netherlandsquote:
jammer, de films kan ik wel dromen dus dat boeit me niet maar de Star Wars tekenfilmseries wil ik nog wel eens proberen. Volgens mij is daarvan zelfs een seizoen exclusief op de Amerikaanse netflix van verschenenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze in Nederland geen deal met Lucasfilms.
Romanzo Criminale niet gezien? (niet op netflix overigens )quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
voor het eerst sinds La Piovra weer een goede serie over de maffia, het is blijkbaar niet zo makkelijk om daar een goede serie te maken. Ben er wel blij mee.
serie #2 is elders al bezig..
De originele trilogie ging sowieso niet lukken, las dat de rechten van a New Hope voor eeuwig bij FOX liggen en de andere tot 2020.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
jammer, de films kan ik wel dromen dus dat boeit me niet maar de Star Wars tekenfilmseries wil ik nog wel eens proberen. Volgens mij is daarvan zelfs een seizoen exclusief op de Amerikaanse netflix van verschenen
Hmmmm, nee, bedankt! Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
Romanzo Criminale niet gezien? (niet op netflix overigens )
Romanzo criminale - De serie (TV Series 2008–2010) - IMDb
naar aanleiding van die disney films die er na een maand af zijn gehaald : het kan zo zijn dat deze deal in NL ook wijzigd, en dat ze dus vroegtijdig zijn weggehaald om te overleggen over het soort contract dat ze hebben...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Omdat in Nederland de deal al sinds 2014 loopt: https://technology.ihs.co(...)s-in-the-netherlands
In Amerika lagen de rechten nog bij Starz. Star Wars lijkt daar ook nog naar Starz te gaan.
Die deal is trouwens al in 2012 gesloten: http://money.cnn.com/2012/12/04/technology/netflix-disney/
Ook de reden dat ze later Epix hebben laten vallen, daarvoor heb je geen Hunger Game films meer oa.
Zo te zien hebben ze in Nederland geen deal met Lucasfilms.
Prima serie vind ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Ik begin nu aan aan Peaky Blinders. Schijnt wel erg gaaf te zijn. Wat vinden jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |