Voor alle onzijdige kindjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger waren ze altijd roze, voordat de grondwet werd aangenomen dat voor meisjes alleen roze dingen mochten en jongens alleen blauwe.
Ik vote nog steeds voor limegroene muisjes
Pfoe mijn ouders nog net geluk dat ik een meisje benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Quoi het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beschuit_met_muisjes
Tot 1990 waren er alleen maar roze met witte muisjes![]()
quote:Tegenwoordig zijn de muisjes roze/wit bij de geboorte van een meisje en blauw/wit bij een jongen, na de introductie van de blauw met witte muisjes in 1994.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:32 schreef Svane het volgende:
Muisjes zijn zo fucking lekker! Maandenlang kraambezoek dus maandenlang muisjes!![]()
![]()
![]()
EN IK WEET NIET WELK GESLACHT DUS HOE MOET IK NU BIJMUISPASSENDE SERVETTEN KOPEN ZOALS MOLO.![]()
Maar dan staat een gestampte muis symbool voor je zojuist op aard belande schepsel!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef elamanilo het volgende:
Ik vind het wel lelijk dat die roze muisjes met luizenkleurstof zijn.. Lekker diervriendelijk![]()
Wij maken daarom zelf gestampte muisjes met anijszaad en poedersuiker. Want in de gestampte van de winkel zit ook die luizenkleurstof..
En anijs is goed voor de borstvoeding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vind je die muisjes niet nog weken naderhand terug tussen de kussens op de bank en in het hoogpolig tapijt en tussen de tanden van je katquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:41 schreef Svane het volgende:
[..]
Maar dan staat een gestampte muis symbool voor je zojuist op aard belande schepsel!![]()
![]()
en dan knarst het niet! Ela hier moeten we eens een hartig woordje over spreken.
Oeh nog iets voor op de to do lijstquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:45 schreef Kyara het volgende:
Tip: koop een pak muisjes, eet alle gekleurde op en voila, neutrale muisjes!
Ik bedoel, jullie hebben verlof...... genoeg tijd om muisjes te sorteren toch?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:44 schreef snoenk het volgende:
Ik ben gek op beschuit met muisjesmet elk kraambezoek heb ik een beschuitje meegedaan.
En molo prachtige servetten![]()
Zijn je billendoekjes ook zo mooi??
En arja, ja we hebben al een prachtige dochteren dan komt er nu nog zo een mooi meisje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee die verpakking is lichtgroen. Oh nooooz ik krijg een dochter, dat kan heul niet.
* Molo gaat morgen ruilenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, ik heb net takenlijstjes gemaakt voor de komende weken en die vrije tijd valt nog best tegen. Ik heb af en toe maar een niks-dag ingepland.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:45 schreef Kyara het volgende:
Tip: koop een pak muisjes, eet alle gekleurde op en voila, neutrale muisjes!
Ik bedoel, jullie hebben verlof...... genoeg tijd om muisjes te sorteren toch?
Dan past de verpakking verdomde goed bij de poepkleur!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Nee die verpakking is lichtgroen. Oh nooooz ik krijg een dochter, dat kan heul niet.
* Molo gaat morgen ruilen
Team gekleurde hagelslagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:49 schreef sproetjes het volgende:
Ik lust geen muisjes![]()
Ik stem voor gekleurde hagelslag ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |