Hij had een dubbele nationaliteit. Sinds zijn achttiende is hij alleen Nederlander.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat zijn huis in monaco niet is om te wonen maar om andere redenen.
Ik snap ook niet wat een voor de wet belgische man met een nederlanders racelicentie moet, voor de is en blijft hij belg.
De belgische staat accepteerd al jaren geen vernietiging van de belgische nationaliteit meer zonder langdurige logge gang bij de rechter, onzin dus.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had een dubbele nationaliteit. Sinds zijn achttiende is hij alleen Nederlander.
Sowieso tof rijtje stats na vandaag:quote:Op zondag 15 mei 2016 22:35 schreef wdn het volgende:
Dit is trouwens de eerste win voor Red Bull zonder Vettel in het team
Amateurs die normaal de poesjes van de buren filmenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:38 schreef nils7 het volgende:
Hoe krijgt Hart van Nederland zoveel verslaggevers overal?
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:43 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/toppersIC/videos/1376121119071722/
Helemaal afkijken, kreeg hierbij wel kippenvel
Toch ruim 60.000 man die gaan juichenquote:
Vandoorne is een Belg, focus je daar maar op.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:31 schreef Merode32 het volgende:
Wie en waarom is er bepaald dat er voor max het wilhelmus werdt gespeeld? De jongen is woonachtig in belgie,hij heeft de belgische narionaliteit, hij is in geboren in belgie, dus de brabaconne zou je zeggen.
Snap ik dus ook niet, waarom gingen al in ronde 9-12 pitten als je er 20 ronde's op zou kunnen rijden terwijl je 66 ronde's moet en een 2 stopper de winnende strategie is?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot lap 20 op je eerste setje gebruikte softs is redelijk ambitieus denk ik?
Ricciardo hield rekening met Vettel's strategie en Max met die van Kimi.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:39 schreef beantherio het volgende:
Ik zit de race momenteel te herbekijken en het is achteraf gezien wel een beetje jammer dat RB Ricciardo zo laat heeft binnengehaald voor die laatste stop. Hij verloor daarvoor namelijk al minstens 5 a 6 rondjes tijd op Verstappen en Vettel. Als ze hem vlak na Vettel hadden binnengehaald had ie minstens op het podium gestaan en misschien zelfs wel 2e. Zonde.
Dat is wel erg gaaf zeg.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
Mensen die niet live bij het podium aanwezig waren om max toe te juichen![]()
Man man man. Wat was dat kicken! Mn 2e keer bij een GP aanwezig en dan dit. Heerlijk
Stoffel deed leuke dingen als reserverijder, maar iedereen in dit topic ligt allang in zijn kist op de dag dat hij als rijder aan de slag mag in de f1.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandoorne is een Belg, focus je daar maar op.
[..]
Snap ik dus ook niet, waarom gingen al in ronde 9-12 pitten als je er 20 ronde's op zou kunnen rijden terwijl je 66 ronde's moet en een 2 stopper de winnende strategie is?
[..]
Ricciardo hield rekening met Vettel's strategie en Max met die van Kimi.
Misschien dachten ze wel dat Vettel nog een keer binnen zou komen na die stop in ronde 37 en dan zou Ricciardo na zijn laatste stop in ronde 43 gewoon doorrijden tot aan de finsh.
Heel mooi moment vond ik. Emotie was goed te horenquote:
Rutte wel.quote:
Daarom ben ik zo'n fan van die man. Laat hem lekker foutjes maken, ik kan zo van zijn stem genietenquote:
Had je genoeg bier en nootjes in huis?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef Geralt het volgende:
Wat een dag was dit. Ik zit nog steeds te genieten hier
Idemquote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef Geralt het volgende:
Wat een dag was dit. Ik zit nog steeds te genieten hier
Ik heb nu een eitje in de pan liggen. Hardgekookt. Met een boterham erbij. Er waren genoeg nootjes en bier, maar dat is er altijd, dus dat was goedquote:
Vet! Welke? Foto's! Maak een topic!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, om de overwinning te vieren vandaag maar een motor gekocht.
Motorloosbloempje weer motorbloempjequote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, om de overwinning te vieren vandaag maar een motor gekocht.
Pauw kijk ik niet. Is Max bij die neger morgen ja?quote:
Mark Rutte wel.quote:
Geen idee. Maar deze twee programma's zullen er misschien wel weer aandacht aangeven.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pauw kijk ik niet. Is Max bij die neger morgen ja?
ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Nober het volgende:
Goed nieuws. Omdat Max gewonnen heeft is het morgen nationale feestdag. Jullie zijn dus allemaal vrij.
Zou wel een leuke videoboodschap zijn van de koning.
Daar moet je maar blij mee zijnquote:
Dat zie je verkeerd. Bij de race staat alles weer op 0.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:23 schreef Merode32 het volgende:
Prachtige overwinning maar die kreeg hij wel cadeau door het gedoe van mercedes, ben benieuwd of hij ook zelfstandig, zonder hulp van crashes, kan winnen? In een wedstrijd met mercedes met ferrari.
Voor nu een mooie stap de goede richting uit.
Nauwelijks 7 uur geleden stond er toch echt een rood wit blauw vlaggetje achter zijn naam bij de uitslag van de race, en 6 uur en 3 kwartier geleden klonk toch echt het Wilhelmus.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Edit nauwelijks een half jaar geleden heeft hij als belg woonachtig in belgie een belgisch rijbewijs behaalt, zegt genoeg.
Whehehequote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Nober het volgende:
Goed nieuws. Omdat Max gewonnen heeft is het morgen nationale feestdag. Jullie zijn dus allemaal vrij.
Zou wel een leuke videoboodschap zijn van de koning.
MAD? Jelly?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De belgische staat accepteerd al jaren geen vernietiging van de belgische nationaliteit meer zonder langdurige logge gang bij de rechter, onzin dus.
In 227 dagen ga je dat niet redden.
Edit nauwelijks een half jaar geleden heeft hij als belg woonachtig in belgie een belgisch rijbewijs behaalt, zegt genoeg.
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het gewoon nog steeds niet bevatten. Max heeft gewoon gewonnen
Hier hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Nee dat zegt dat er met meerdere maten wordt gemeten en dat wij (ex) belgen weer genaaid worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nauwelijks 7 uur geleden stond er toch echt een rood wit blauw vlaggetje achter zijn naam bij de uitslag van de race, en 6 uur en 3 kwartier geleden klonk toch echt het Wilhelmus.
Zegt genoeg toch?
Toen de Mercedessen zichzelf opruimde werd die kans wel reëel natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Dacht dat hij al een tijdje in Monaco woont.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De belgische staat accepteerd al jaren geen vernietiging van de belgische nationaliteit meer zonder langdurige logge gang bij de rechter, onzin dus.
Jullie wilden niet bij Nederland maar bij de Walen. Daar kunnen wij ook niks aandoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat zegt dat er met meerdere maten wordt gemeten en dat wij (ex) belgen weer genaaid worden.
Er is alleen een YT waar het Spaans nagesyct wordt.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:56 schreef Kikopuz het volgende:
Pweaseee, een linkje naar de post-race press conference pwetty pwease?!
Edit: post-wace pwess confewence*
Maar toch moest hij het wel gaan doen. En lange tijd leek p3 het hoogst haalbare, wat ook al geweldig zou zijn geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen de Mercedessen zichzelf opruimde werd die kans wel reëel natuurlijk.
Fixedquote:Op zondag 15 mei 2016 22:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Toch ruim 60.000 man mongolen die gaan juichen
Graag. Jij regelt de financiering?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef nils7 het volgende:
We moeten gewoon met meer de race gaan kijken bij Franske.
Wie gaan er mee met Monaco?
Ga elders lopen janken.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat zegt dat er met meerdere maten wordt gemeten en dat wij (ex) belgen weer genaaid worden.
Jij denkt toch niet serieus dat hij daar woont? Hij heeft nog niet eens verblijfsvergunning en zodra hij die wel heeft gaat hij daar praktisch ook niet wonen!!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dacht dat hij al een tijdje in Monaco woont.
Voor mij ligt limburg aan de andere kant van nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef nils7 het volgende:
We moeten gewoon met meer de race gaan kijken bij Franske.
Wie gaan er mee met Monaco?
Bij z'n opa he niet echt in Monaco hejquote:
Verblijfsvergunning? Hij is uit Syrië komen aanlopen?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet serieus dat hij daar woont? Hij heeft nog niet eens verblijfsvergunning en zodra hij die wel heeft gaat hij daar praktisch ook niet wonen!!
Twee weken geleden vloog hij met Britney mee naar Monaco.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet serieus dat hij daar woont? Hij heeft nog niet eens verblijfsvergunning en zodra hij die wel heeft gaat hij daar praktisch ook niet wonen!!
quote:
Haal ik het gemiddelde behoorlijk omlaag met 50Kquote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fokkers verdienen toch minimaal ¤60.000,- p.j.
Monaco heeft een systeem van verblijfsvergunningen, ook voor eu burgers.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Verblijfsvergunning? Hij is uit Syrië komen aanlopen?
Max is geen droplulquote:Op zondag 15 mei 2016 23:04 schreef s4407 het volgende:
[..]
Monaco heeft een systeem van verblijfsvergunningen, ook voor eu burgers.
Niet elke droplul mag zomaar langdurig in monaco wonen, daarom is het land ook zo rijk.
Je hebt het nieuws weten te ontlopen? Dat verdient een applausquote:Op zondag 15 mei 2016 23:03 schreef C_elf het volgende:
Elke race weer hetzelfde verhaal als ik moet werken: een hele dag geen nieuws proberen te volgen en Facebook negeren, om dan 's avonds rustig de wedstrijd te bekijken. En wauw, wat een verrassing!
Verdiende overwinning van Verstappen hoor. En als Belg stiekem een klein beetje trotsEr staat die jongen een mooie toekomst te wachten. Ik ben nu vooral benieuwd hoe hij gaat presteren met dezelfde strategie als Ricciardo (want ik gunde het hem eigenlijk net wat meer. Al erg lang fan
).
Even twee quotes:quote:
Zoals we vandaag zagen wordt Ricciardo dan verslagen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:03 schreef C_elf het volgende:
Ik ben nu vooral benieuwd hoe hij gaat presteren met dezelfde strategie als Ricciardo
Volgens mij woont ie er al, gezien dat ie met Nico mee vliegt.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Even twee quotes:
1. Volgens L1 heeft Max een crib gevonden in de wijk Fontvieille, dicht bij de helihaven en het stadion van AS Monaco. Nu is het nog wachten op een verblijfsvergunning en dan kan Max een boedelbak achter zijn Clio RS koppelen, en zijn spuletjes overbrengen.
2.Het is niet bekend of vader Jos (die vroeger zelf 7 jaar in Monaco was ingeschreven) meegaat in zijn kielzog,
De nadruk op het woord ingeschreven zegt heel even over de praktische woonsituatie van vader jos in die tijd, bij max zal het niet anders zijn.
In België is er uiteraard niet veel aandacht aan besteed. En het feit dat ik geen gsm mag binnen brengen op mijn werk, helpt daar wel bijquote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws weten te ontlopen? Dat verdient een applaus
En jij denkt dat dat werkt? Als je er niet daadwerkelijk woont dan staat de belastingdienst van het land waar je wel woont vanzelf voor de deur hoor.. Als je van de belastingregels gebruik wil maken moet je er ook wel regelmatig zijn..quote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Even twee quotes:
1. Volgens L1 heeft Max een crib gevonden in de wijk Fontvieille, dicht bij de helihaven en het stadion van AS Monaco. Nu is het nog wachten op een verblijfsvergunning en dan kan Max een boedelbak achter zijn Clio RS koppelen, en zijn spuletjes overbrengen.
2.Het is niet bekend of vader Jos (die vroeger zelf 7 jaar in Monaco was ingeschreven) meegaat in zijn kielzog,
De nadruk op het woord ingeschreven zegt heel even over de praktische woonsituatie van vader jos in die tijd, bij max zal het niet anders zijn.
Wil je mij niet meer quoten alsjeblieft, ik ga niet met jou in discussie. Ten eerste omdat ik hierover niets beweerd heb. Ten tweede omdat jij een verschrikkelijk vermoeiend persoon bentquote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Even twee quotes:
Ik heb de essentie niet voor niks dik en zwart gemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie er al, gezien dat ie met Nico mee vliegt.
'Verslagen' zou ik het niet meteen noemen. Ging gewoon lekker mooi op, toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals we vandaag zagen wordt Ricciardo dan verslagen.
Nee hoor daar is heel slecht achter te komen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:09 schreef MT10 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat werkt? Als je er niet daadwerkelijk woont dan staat de belastingdienst van het land waar je wel woont vanzelf voor de deur hoor.. Als je van de belastingregels gebruik wil maken moet je er ook wel regelmatig zijn..
Het is gewoon een Nederbelg, net als vele anderen.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend dat appartementen vol lopen (letterlijk) met water zodat mensen konden bewijzen dat ze daar 6 maanden woonden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is heel slecht achter te komen.
Iemand ingeschreven in monaco mag zonder problemen zich 6 maanden per jaar in de europese unie bevinden zonder zich in te schrijven in het betreffende land(in dit geval belgie). Tel daar zijn racereisjes bij op en je bent rond.
versta niet echt oosterijksquote:Op zondag 15 mei 2016 23:10 schreef Nober het volgende:
Deen legt even haarfijn uit hoe geweldig dit is als mechanieker bij Red Bull.
Daar is vrij gemakkelijk achter te komen hoor. Als je maar genoeg geld hebt gaan ze je gewoon in de gaten houden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is heel slecht achter te komen.
Iemand ingeschreven in monaco mag zonder problemen zich 6 maanden per jaar in de europese unie bevinden zonder zich in te schrijven in het betreffende land(in dit geval belgie). Tel daar zijn racereisjes bij op en je bent rond.
Ik weet dat daar inderdaad heel veel trucjes voor bestaan, om de 6 maanden regeling te omzeilen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend dat appartementen vol lopen (letterlijk) met water zodat mensen konden bewijzen dat ze daar 6 maanden woonden.
Jij leest niet, je mag 6 maanden per jaar ongestraft, zonder enig gevolg voor je belastingen je begeven in de EU.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:16 schreef MT10 het volgende:
[..]
Daar is vrij gemakkelijk achter te komen hoor. Als je maar genoeg geld hebt gaan ze je gewoon in de gaten houden.
En je mag tijdelijk in het buitenland zitten, maar binnen de internationale belastingverdragen kijken ze daadwerkelijk naar waar je sociale leven zich afspeelt en waar je praktisch woont.
Niet echt, Ricciardo was gewoon niet snel genoeg. Vandaar dat ze hem voor Verstappen weghaalden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:12 schreef C_elf het volgende:
[..]
'Verslagen' zou ik het niet meteen noemen. Ging gewoon lekker mooi op, toch?
Kippenvelquote:Op zondag 15 mei 2016 23:17 schreef Nober het volgende:
Ook een crash van Doornbos met Kamphues door Coronel, benieuwd wat de stewards zullen doen.
@1:25
Coronel met dat kussenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:17 schreef Nober het volgende:
Ook een crash van Doornbos met Kamphues door Coronel, benieuwd wat de stewards zullen doen.
@1:25
Button blijkt ook een bokkelul te zijn zeg. Dat valt me toch vies van hem tegen zo een reactie.quote:It is very early days and as Jenson Button said on Saturday, you cannot judge an F1 driver on one qualifying session, or one race.
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die mechanic waarschijnlijk ook niet, dus dat is geen probleem
Gratzquote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Topic gaat wat ver. Maar hierblij ei. Honda XL650V Transalp.
oostenrijks lijkt best veel op deens.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je al door dat 't geen Oostenrijks was wat die meneer lulde?
Mja, het is natuurlijk wel zo.. Malledonna heeft een race gewonnen, maar absoluut geen kampioen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Button blijkt ook een bokkelul te zijn zeg. Dat valt me toch vies van hem tegen zo een reactie.
gratzquote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stuur aan de verkeerde kantquote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach laat ook maar.. Totaal niet relevant dat je maar 6 maanden in Monaco hoeft te zijn in Verstappen zijn geval. (Omdat hij over de wereld reist) Die 6 maanden regel bestaat in elk land, het idee ervan is dat als je tot max. 6 maanden in een ander land zit je meer dan de helft van het jaar in het land zit waar je belasting betaalt.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij leest niet, je mag 6 maanden per jaar ongestraft, zonder enig gevolg voor je belastingen je begeven in de EU.
channel 4 volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2016 23:27 schreef Fer het volgende:
Hoor nu wel Coulthard en een Aussie, is dat soms BBC?
on saturdays....quote:Op zondag 15 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Button blijkt ook een bokkelul te zijn zeg. Dat valt me toch vies van hem tegen zo een reactie.
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef Fer het volgende:
Jammer dat ik de Sky uitzending nergens kan downloaden. Die wilde ik nu wel nog een keer zien.
Dan maar de ESPN versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Hij zit gewoon niet op de hype train, en dat is natuurlijk prima. Ik vind dit ge-wel-dit, zat te shaken toen hij de lijn over ging en te gillen toen de Mercs zich in elkaar boorden, maar met de realisatie dat dit het natuurlijk nog niet is. HIj heeft superveel laten zien vandaag, wat een consistentie en koel hoofd houden, man man man, maar als de Mercs weer meedraaien is hij met de huidige stand van zaken nog niet verzekerd van een podium elk weekendquote:Op zondag 15 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een idiootquote:Op zondag 15 mei 2016 23:27 schreef twiFight het volgende:
Haha kijk net de Sky post race waar Ricciardo Vettel nog even een veeg uit de pan geeft.
De doorgaans meest sympathieke rijder van het veld laat zich wel kennen dit weekend. Als Kimi zelfs al kan lachen vandaag bij de podiumceremonie...quote:Op zondag 15 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Full race van 16 minuten? Dacht echt dat het langer duurde live, tijd vliegt dan blijkbaar toch voorbij.quote:
Linkje?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:27 schreef twiFight het volgende:
Haha kijk net de Sky post race waar Ricciardo Vettel nog even een veeg uit de pan geeft.
Waar slaat dat "typical" op?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:27 schreef twiFight het volgende:
Jij begrijpt dus weinig van van het fiscale stelsel zie ik, waarschijnlijk heb je niet niet genoeg om je hierin te verdiepenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:27 schreef MT10 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar.. Totaal niet relevant dat je maar 6 maanden in Monaco hoeft te zijn in Verstappen zijn geval. (Omdat hij over de wereld reist) Die 6 maanden regel bestaat in elk land, het idee ervan is dat als je tot max. 6 maanden in een ander land zit je meer dan de helft van het jaar in het land zit waar je belasting betaalt.
Bovendien gaat het niet alleen om wat Monaco vind maar ook om wat België vind. En zolang je in praktijk gewoon nog in België vertoefd vinden zij nog steeds dat je een fiscale inwoner bent.
Maar goed, dit is het laatste wat ik erover zeg want we zijn wel erg off-topic aan het gaan.
quote:
twitter:Mobil1TheGrid twitterde op zondag 15-05-2016 om 16:31:43"@Max33Verstappen did a fantastic job. It's great to see #F1 is in a good place." – @JensonButton. #SpanishGP https://t.co/PNf8xjUQWU reageer retweet
In de algehele F1 historie wel maar voor de Nederlandse autosport is dit wel hét moment hoor. Of dit was het hoogtepunt, of dit is de opbouw naar veel en veel meer.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zit gewoon niet op de hype train, en dat is natuurlijk prima. Ik vind dit ge-wel-dit, zat te shaken toen hij de lijn over ging en te gillen toen de Mercs zich in elkaar boorden, maar met de realisatie dat dit het natuurlijk nog niet is. HIj heeft superveel laten zien vandaag, wat een consistentie en koel hoofd houden, man man man, maar als de Mercs weer meedraaien is hij met de huidige stand van zaken nog niet verzekerd van een podium elk weekendDus we zullen moeten zien hoe dat zich gaat ontwikkelen als er geen geluk meespeelt
sky?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef SnowOokami het volgende:
Deze gaat op m'n NAS en komt er niet meer van af:
F1 2016 Spain Grand Prix Race 1080p HDTV DD2.0 x264NEW
![]()
![]()
Ik kan het me zo voorstellen.quote:And his proud father Jos, who was twice on the podium with Benetton as Michael Schumacher's team-mate in 1994 and raced against Raikkonen later in his career, declared it the best day of his life.
Oh, ik vond het een geweldig moment! Verdiend, juichen, feesten, álles, wát een mooie dag voor de Nederlandse sport! Máár dit was 1 raceoverwinning, los van alle records, moet het daar niet bij blijven, en dat moet Max nu gaan bewijzenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
In de algehele F1 historie wel maar voor de Nederlandse autosport is dit wel hét moment hoor. Of dit was het hoogtepunt, of dit is de opbouw naar veel en veel meer.
GeertGodtwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 15-05-2016 om 15:55:36GEFELICITEERD!!#MaxVerstappen #F1 https://t.co/8DR1uxxb8F reageer retweet
Ik weet niet wat toegestaan is op fok maar op kat.cr vind ik de meeste F1 dingen wel terug.quote:
Dat Vettel moppert dat mensen hem te agressief inhalen. Maar dat is racen en de coureurs doen weinig verkeerd.quote:
Mooi! Waar is de foto van je motor?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik vond het een geweldig moment! Verdiend, juichen, feesten, álles, wát een mooie dag voor de Nederlandse sport! Máár dit was 1 raceoverwinning, los van alle records, moet het daar niet bij blijven, en dat moet Max nu gaan bewijzen
Je kan het hem echt niet kwalijk nemenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:36 schreef BeamofLight het volgende:
Het enige, echt het enige kutte is:
We gaan dit natuurlijk wekelijks terugkijken en dan horen we iets van yeeaaaaahooooo ueaaaahheeeeeyyy ????
Olav echt????
als het goed is ga je dit niet wekelijks terugkijkenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:36 schreef BeamofLight het volgende:
We gaan dit natuurlijk wekelijks terugkijken en dan horen we iets van yeeaaaaahooooo ueaaaahheeeeeyyy ????
Olav echt????
Oh goeie.. even wat uitzendingen downloaden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef Fer het volgende:
Jammer dat ik de Sky uitzending nergens kan downloaden. Die wilde ik nu wel nog een keer zien.
Dan maar de ESPN versie.
Olav die gewoon van vreugde niet meer wist wat ie moest zeggen. Goudquote:Op zondag 15 mei 2016 23:36 schreef BeamofLight het volgende:
Olav echt????
Weinig verkeerd? Kom op man die divebombs van Ricciardo slaan toch nergens opquote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef twiFight het volgende:
Dat Vettel moppert dat mensen hem te agressief inhalen. Maar dat is racen en de coureurs doen weinig verkeerd.
Oh ja dat was toen de veel snellere Mercedes coureurs elkaar van de baan reden waardoor er ineens geen Mercedes zou gaan winnen, dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:37 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
KloptMaar uiteindelijk wordt er altijd op dit moment teruggekeken. "Oh, dat was de enige overwinning van een Nederlander" of "Op dat moment, Spanje 2016, toen werd duidelijk dat Max echt kampioensmateriaal was";)
Kan me goed voorstellen dat hij na de duwtjes van Kvyat hij dit soort acties wel een beetje beu is.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weinig verkeerd? Kom op man die divebombs van Ricciardo slaan toch nergens op. Logisch dat Vettel daar een keer zat van wordt.
Ik heb er deze race maar een gezien maar uiteindelijk bepalen wij dat niet, maar de stewards, en die hebben er geen straffen voor uitgedeeld. Uiteraard wel aan kvyat vorige race, maar dat waren m.i. geen inhaalpogingen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weinig verkeerd? Kom op man die divebombs van Ricciardo slaan toch nergens op. Logisch dat Vettel daar een keer zat van wordt.
www.nzbserver.com/?page=g(...)gDLA4VwzAAg@spot.netquote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef Fer het volgende:
Dan maar de ESPN versie.
Dat klopt, op de een of andere manier komt Ricciardo er steeds meer mee weg. Maar ook vandaag, als Vettel niet snel gereageerd had was hij er gewoon afgekegeld.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik heb er deze race maar een gezien maar uiteindelijk bepalen wij dat niet, maar de stewards, en die hebben er geen straffen voor uitgedeeld.
TR bij der Danny gemachtquote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef SnowOokami het volgende:
Ik heb deze; Formula.1.2016x05.Spain.Race.SkyF1HD.1080p50
Kan hem eventueel delen (zolang hij/zij me niet bij de FOM aangeeft)
ja maar hopen dat lewis/rosberg elke x winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat we het saai gaan vinden dat Max alweer gewonnen heeft? Het is te hopen dat er nog veel jong talent aankomt anders zou de F1 de komende 16 jaar best eens heel saai kunnen worden.
Ja want het was ook in rond 1 al direct duidelijk was dat Max zou winnen. Of wacht, hij had net zo goed alsnog vierde kunnen worden achter de Ferrari's en Ricciardo. Maar nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh ja dat was toen de veel snellere Mercedes coureurs elkaar van de baan reden waardoor er ineens geen Mercedes zou gaan winnen, dat waren nog eens tijden.
Kon alleen een 720p vindenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef SnowOokami het volgende:
Ik heb deze; Formula.1.2016x05.Spain.Race.SkyF1HD.1080p50
Kan hem eventueel delen (zolang hij/zij me niet bij de FOM aangeeft)
RBR in deze vorm misschien nog net niet, maar de kwalificaties bewees Max al hoe dicht hij bij Mercedes zat. En volgens mij is het feit dat het zijn debuut was in een RBR auto ook wel iets waard. Ik meende dat Olav Mol zei dat Max de pitsstop nu nog een beetje voorzichtig en veilig tegemoet rijdt wat heel normaal is. En de vraag blijft natuurlijk of Max zich nog verder kan ontwikkelen binnen het team. Logischerwijs lijkt mij dat wel, als je maar drie dagen in de RBR bolide hebt gezeten. En dan zijn er nog de extra pk's die er bij komen. Het is smullen geblazen En voorlopig pakken ze hem Barcelona niet meer af, waar het allemaal begon.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de RB dit seizoen de Mercedessen structureel kunnen bedreigen. Het is dat Mercedes vanaf de eerste ronde niet meer meedeed en Ferrari het ogenschijnlijk heeft laten liggen. Het is echt niet zo dat ze nu ineens net zo snel zijn als Ferrari, laat staan Mercedes (Ferrari moet wel uitkijken denk ik, die zijn makkelijker bij te halen).
Vettel ziet er vooral trots uitquote:Op zondag 15 mei 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettels gezicht![]()
"Hier stond ik in 2009"
Nou ja, de pitstrategie was volgens mij een reactie op die van Ferrari. Aanpassen en gaan. Anders hadden ze Max dezelfde als Ricci gegeven gok ik zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:48 schreef twiFight het volgende:
Ik denk wel, niks ten nadele van Max, dat Ricciardo zijn kansen een beetje vergooid zijn door zijn team strategy (en uiteindelijk ook klapband natuurlijk). Vooral achteraf sloeg die pitstrategie nergens op. Ik was wel verbaasd dat Max op eigen kracht de Ferraris kon verslaan.
ehhh nee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettels gezicht![]()
"Hier stond ik in 2009"
Die andere strategie was gekozen, omdat Max sneller was. Kansen spreiden, kwartje viel uiteindelijk Max zijn kant op.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:48 schreef twiFight het volgende:
Ik denk wel, niks ten nadele van Max, dat Ricciardo zijn kansen een beetje vergooid zijn door zijn team strategy (en uiteindelijk ook klapband natuurlijk). Vooral achteraf sloeg die pitstrategie nergens op. Ik was wel verbaasd dat Max op eigen kracht de Ferraris kon verslaan.
Ja, Verstappen had het er na de kwalificatie ook al over dat Ricciardo voor de laatste run iets had veranderd aan de auto en mede daardoor zo'n snelle tijd neer kon zetten. Verstappen kende die "truc" niet omdat bij Toro Rosso zo'n verandering niet zoveel verschil maakte..quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
RBR in deze vorm misschien nog net niet, maar de kwalificaties bewees Max al hoe dicht hij bij Mercedes zat. En volgens mij is het feit dat het zijn debuut was in een RBR auto ook wel iets waard. Ik meende dat Olav Mol zei dat Max de pitsstop nu nog een beetje voorzichtig en veilig tegemoet rijdt wat heel normaal is. En de vraag blijft natuurlijk of Max zich nog verder kan ontwikkelen binnen het team. Logischerwijs lijkt mij dat wel, als je maar drie dagen in de RBR bolide hebt gezeten. En dan zijn er nog de extra pk's die er bij komen. Het is smullen geblazen En voorlopig pakken ze hem Barcelona niet meer af, waar het allemaal begon.
Heeft die pit strategie ook niet iets te maken met de auto's in een positie zetten,dat ze niet elkaar in de weg staan. Wat bij Torro Rosso nogal eens voorkwam.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, de pitstrategie was volgens mij een reactie op die van Ferrari. Aanpassen en gaan. Anders hadden ze Max dezelfde als Ricci gegeven gok ik zo.
Afhankelijk van het circuit is de slagvolgorde Mercedes gevolgd door Ferrari/RBR/(Williams). Dus een bedreiging vooralsnog niet. Met de motor-upgrade in Canada zou het verschil kunnen maken tov Ferrari, maar Mercedes verslaan op pure race pace zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
RBR in deze vorm misschien nog net niet, maar de kwalificaties bewees Max al hoe dicht hij bij Mercedes zat.
mja, vooraf was de verwachting dat een 3stops strategie het beste zou zijn.... vandaar ook dat de twee 'leiders' (Vettel/Ricciardo) voor die strategie gingen, dat Verstappen (en Raikkonen) de 2stops strategie konden laten werken had niemand echt verwacht volgens mij.....quote:Op zondag 15 mei 2016 23:48 schreef twiFight het volgende:
Zolang de Mercedessen heel blijven, gaat het iig dit seizoen niet weer gebeuren. Vandaag zat echt alles mee. Normaal gesproken gaan de twee RB's en Ferrari's om de derde plaats strijden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat we het saai gaan vinden dat Max alweer gewonnen heeft? Het is te hopen dat er nog veel jong talent aankomt anders zou de F1 de komende 16 jaar best eens heel saai kunnen worden.
prima lik mijn reetquote:Op zondag 15 mei 2016 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Even om de hosanna een beetje te bederven: Max heeft dit weekend bij de control elektronica (CE) zijn vierde element ingezet van vijf beschikbare die bij de auto hoort. Dit zou kunnen betekenen dat hij later dit jaar mogelijk een gridpenalty op kan lopen als er een zesde element ingezet wordt.
http://www.fia.com/file/41666/download
hoe werkt dat met overstappen? Zijn die eerste 3 er door Kvyat ingestopt? Of tellen ze vanaf de Toro Rosso van Max door naar zijn nieuwe RB?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Even om de hosanna een beetje te bederven: Max heeft dit weekend bij de control elektronica (CE) zijn vierde element ingezet van vijf beschikbare die bij de auto hoort. Dit zou kunnen betekenen dat hij later dit jaar mogelijk een gridpenalty op kan lopen als er een zesde element ingezet wordt.
http://www.fia.com/file/41666/download
Inderdaad. De resterende podiumplaats pakken is -als het bij Mercedes voor de wind gaat- het maximaal haalbare met de huidige RBR.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang de Mercedessen heel blijven, gaat het iig dit seizoen niet weer gebeuren. Vandaag zat echt alles mee. Normaal gesproken gaan de twee RB's en Ferraris om de derde plaats strijden.
Het is vnl. raar dat Ricciardo zo laat na Vettel pas naar binnen ging. Hij geeft daarbij zelf aan dat hij onnodig mensen heeft moeten inhalen daardoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, de pitstrategie was volgens mij een reactie op die van Ferrari. Aanpassen en gaan. Anders hadden ze Max dezelfde als Ricci gegeven gok ik zo.
die van Kvyat tellen mee. en Kvyat neemt bij Toro Rosso op zijn beurt de aantallen van Max overquote:Op zondag 15 mei 2016 23:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hoe werkt dat met overstappen? Zijn die eerste 3 er door Kvyat ingestopt? Of tellen ze vanaf de Toro Rosso van Max door naar zijn nieuwe RB?
Alles wat bij de wagen hoort blijft bij de wagen en vice versa.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hoe werkt dat met overstappen? Zijn die eerste 3 er door Kvyat ingestopt? Of tellen ze vanaf de Toro Rosso van Max door naar zijn nieuwe RB?
Dit seizoen nog niet idd, maar daarna hebben we nog een seizoen of 16 van Max voor de boeg.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang de Mercedessen heel blijven, gaat het iig dit seizoen niet weer gebeuren. Vandaag zat echt alles mee. Normaal gesproken gaan de twee RB's en Ferrari's om de derde plaats strijden.
Maar ja wie had überhaupt gedacht dat Max Verstappen al zo snel stappen zou maken. Begin van de race was ik blij dat hij zich staande kon houden met een top 6 positie met Bottas en Massa achter zich. Met de kwalificatie bleek dat ineens een 3e plaats erin zat. En tijdens de race kon je alleen nog maar dromen van een podiumplaats toen Hamilton en Rosberg elkaar eraf joegen, terwijl niemand (op Tom Coronel na) had verwacht dat Max Verstappen zou winnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Afhankelijk van het circuit is de slagvolgorde Mercedes gevolgd door Ferrari/RBR/(Williams). Dus een bedreiging vooralsnog niet. Met de motor-upgrade in Canada zou het verschil kunnen maken tov Ferrari, maar Mercedes verslaan op pure race pace zie ik niet zo snel gebeuren.
Komop, die paar man die dit topic volgen en de race willen opslaan op hun schijf, dat moeten de mods maar even door de vingers zien vandaag. Ik weet zeker dat Wimlex de race zelf ook al gedownload heeft. En Rutte ook en die natnek van Brein waarschijnlijk ookquote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef twiFight het volgende:
Aangezien de nzb link ook niet weggehaald is door mods, hier de torrent link naar Sky 1080p:
https://kat.cr/formula-1-(...)80p50-t12603568.html
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Komop, die paar man die dit topic volgen en de race willen opslaan op hun schijf, dat moeten de mods maar even door de vingers zien vandaag. Ik weet zeker dat Wimlex de race zelf ook al gedownload heeft. En Rutte ook en die natnek van Brein waarschijnlijk ook
Dus vandaag gewoon even net doen of je het niet gezien hebt als mod zijnde. Moet kunnen voor deze ene keer toch. Er is tenslotte geschiedenis geschreven vandaag door onze Max
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Er zijn tegenwoordig toch van die Dreambox kastjes die alles van Ziggo decodeert? Kun je hier gewoon bij een winkel doenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Komop, die paar man die dit topic volgen en de race willen opslaan op hun schijf, dat moeten de mods maar even door de vingers zien vandaag. Ik weet zeker dat Wimlex de race zelf ook al gedownload heeft. En Rutte ook en die natnek van Brein waarschijnlijk ook
Dus vandaag gewoon even net doen of je het niet gezien hebt als mod zijnde. Moet kunnen voor deze ene keer toch. Er is tenslotte geschiedenis geschreven vandaag door onze Max
Het is dit raceweekend een mix van talent, juiste moment juiste plaats/strategie en een portie geluk. In een reguliere race zonder gekkigheden zou dit niet gebeurd zijn. Desalniettemin een mooie race om op terug te kijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar ja wie had überhaupt gedacht dat Max Verstappen al zo snel stappen zou maken. Begin van de race was ik blij dat hij zich staande kon houden met een top 6 positie met Bottas en Massa achter zich. Met de kwalificatie bleek dat ineens een 3e plaats erin zat. En tijdens de race kon je alleen nog maar dromen van een podiumplaats toen Hamilton en Rosberg elkaar eraf joegen, terwijl niemand (op Tom Coronel na) had verwacht dat Max Verstappen zou winnen.
Dat "iets" was de voorvleugelquote:Op zondag 15 mei 2016 23:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, Verstappen had het er na de kwalificatie ook al over dat Ricciardo voor de laatste run iets had veranderd aan de auto en mede daardoor zo'n snelle tijd neer kon zetten. Verstappen kende die "truc" niet omdat bij Toro Rosso zo'n verandering niet zoveel verschil maakte..
Dat soort dingen gaat hij ook nog leren
Ja want het was toen ook meteen zeker dat Max zou gaan winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh ja dat was toen de veel snellere Mercedes coureurs elkaar van de baan reden waardoor er ineens geen Mercedes zou gaan winnen, dat waren nog eens tijden.
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 23:52 schreef aapnoodmies het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)motor-voor-red-bull/
misschien in monaco al n nieuwe motor. podiumpje!
Mooi he die eerste paar secondes. In de armen van je pa die ongetwijfeld voor Max ook zijn allerbeste vriend is.quote:
We moeten het maar afwachten, maar hoe dan ook dit heerlijke weekend pakken ze ons niet meer af. En stil hoop ik dat Max ons blijft verbazenquote:Op maandag 16 mei 2016 00:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is dit raceweekend een mix van talent, juiste moment juiste plaats/strategie en een portie geluk. In een reguliere race zonder gekkigheden zou dit niet gebeurd zijn. Desalniettemin een mooie race om op terug te kijken.
niemand kan in de toekomst kijken. in monaco kan ie zomaar de snelste zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:06 schreef BeamofLight het volgende:
Dee race zat gewoo ALLES helemaal mee, vanaf t begin en vooral tot t eind. Toevallig maxgod zijn eerste. Volgende races is 3-4-5-6 t maximaal haalbare. Iedereen eens toch?
Nope. Dat zou je namelijk verwachten maar Max zal blijven verbazen. Hij gaat nog zeker één overwinning pakken dit seizoen.quote:
Kwalificatie is daar belangrijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:07 schreef La_Moustache het volgende:
Wat zijn de kansen voor Max in Monaco? Het is daar toch meer technisch ipv pure snelheid ofniet?
Ik ben nog een leek op F1 gebied dus vandaar
ja denkte echt? Waarom dit optimisme ? Ik hoop t hoor maar 2 mercedessen eraf is dan een vereiste toch ?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Dat zou je namelijk verwachten maar Max zal blijven verbazen. Hij gaat nog zeker één overwinning pakken dit seizoen.
q3 = p4 at highestquote:Op maandag 16 mei 2016 00:07 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
niemand kan in de toekomst kijken. in monaco kan ie zomaar de snelste zijn.
Mercedes gaat ook nog wel eens een grid-penalty pakken vanwege verbruik van motoronderdelen of uitvallen in de race.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja denkte echt? Waarom dit optimisme ? Ik hoop t hoor maar 2 mercedessen eraf is dan een vereiste toch ?
30 PK erbij zal wel wonderen doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja denkte echt? Waarom dit optimisme ? Ik hoop t hoor maar 2 mercedessen eraf is dan een vereiste toch ?
en idd een HAM + 10 zal ook helpenquote:Op maandag 16 mei 2016 00:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
30 PK erbij zal wel wonderen doen.
Misschien niet elke GP maar de bochtige (zoals Singapore, Hungaroring, Austin en Suzuka er na en vergeet Canada zelf niet) zijn zeker kanshebbers.
Ik begreep dat ie geen straf zou krijgenquote:Op maandag 16 mei 2016 00:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en idd een HAM + 10 zal ook helpen
wat een paupercommentsquote:Op maandag 16 mei 2016 00:21 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)llen-we-nooit-weten/
Het trekt soms kanspareltjes aanquote:
Max stond onder druk van Vettel, Ricciardo vond het wel prima allemaal.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:27 schreef Geralt het volgende:
http://www.ziggosporttota(...)-max-verstappen.html
Ricardo hield Max op en ze hadden gezegd dat ie door moest kachelen en dat deed ie niet dus hebben ze Ricardo op een agressievere strategie gezet.
Althans dat is wat Max hier zegt. Serieus? In je eerste weekend in die auto?![]()
laat gaan. Ik dacht ook dat ze Max gingen offeren met een 3-stop tot aan ronde 45 ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:27 schreef skysherrif het volgende:
wie poste ook alweer tijdens de race een lijstje met wat sowieso de einduitslag ging zijn (beste4) en waar hij max op de laatste plek zette, die wil ik wel even bij deze herinneren aan zijn onkunde en gebrek aan maxvertrouwen
Tot een paar ronden voor het einde was ik er heilig van overtuigd dat zowel Ricardo als Vettel er nog overheen zouden komen met hun 3 stopper en dat hij Kimi af moest houden voor P3. Ook toen ik zag dat ze dat zeker niet meer gingen inhalen in die paar rondes. Ik geloofde het gewoon niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max stond onder druk van Vettel, Ricciardo vond het wel prima allemaal.
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:33 schreef j95 het volgende:
Iemand hier een goed linkje naar een torrent van de gp? Van skysports?
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef twiFight het volgende:
Aangezien de nzb link ook niet weggehaald is door mods, hier de torrent link naar Sky 1080p:
https://kat.cr/formula-1-(...)80p50-t12603568.html
Blij dat ik morgen vrij benquote:Op maandag 16 mei 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
15 mei 2016
Een dag die ik me nog lang; heel lang zal heugen.
Echt fantastisch. Kan het nog steeds niet helemaal geloven. Fenomenaal.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
15 mei 2016
Een dag die ik me nog lang; heel lang zal heugen.
Ik ookquote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 16 mei 2016 00:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Echt fantastisch. Kan het nog steeds niet helemaal geloven. Fenomenaal.
quote:
quote:
Samen met Hongarije '94 natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 00:44 schreef Nattekat het volgende:
De Grand Prix van Spanje, 15 mei 2016. Ik zal u voor altijd koesteren
Ik heb sowieso 2 weken vrij.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
Al jullie bofkonten met vrije dagen!
Twijfel tussen Hamilton en Rosberg.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:46 schreef nils7 het volgende:
Mol noemt het in de herhaling nog eens...
f1.com/vote !
Austin was ook zo mooiquote:Op maandag 16 mei 2016 00:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
Nog 4 rondjes en dan heb ik de complete race voor de 2e keer bekeken. Wat een topper die Max, briljant!![]()
![]()
Heb er net m'n 2e race op zitten maar 't blijft superquote:Op maandag 16 mei 2016 00:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
Nog 4 rondjes en dan heb ik de complete race voor de 2e keer bekeken. Wat een topper die Max, briljant!![]()
![]()
Ik kijk morgen wel ffquote:Op maandag 16 mei 2016 00:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
![]()
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton, want die kegelde Rosberg er uit
ach dat is waar, laat gaanquote:Op maandag 16 mei 2016 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
laat gaan. Ik dacht ook dat ze Max gingen offeren met een 3-stop tot aan ronde 45 ofzo.
fir3fly maar daar heb ik hem, de kenner , al 6x aan herinnerdquote:Op maandag 16 mei 2016 00:27 schreef skysherrif het volgende:
wie poste ook alweer tijdens de race een lijstje met wat sowieso de einduitslag ging zijn (beste4) en waar hij max op de laatste plek zette, die wil ik wel even bij deze herinneren aan zijn onkunde en gebrek aan maxvertrouwen
fir3fly ja, maar toen had iedereen meteen al zo iets van, hou je mondquote:Op maandag 16 mei 2016 00:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
fir3fly maar daar heb ik hem, de kenner , al 6x aan herinnerd
Volgens mij heb jij teveel gezopenquote:Op maandag 16 mei 2016 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
Volgens
Ik denkt Geralt echt dat die ander Ricardo heet
Ik maakte dezelfde fout als Ferrari. Zij waren er net als ik van overtuigd dat Verstappen en Raikkonen niet de race op die banden uit zouden kunnen rijden. Dan had Vettel gewonnen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
fir3fly ja, maar toen had iedereen meteen al zo iets van, hou je mond
Denk alsjeblieft vaker zoals de Ferraries denken, kunnen we ook vaker samen juichenquote:Op maandag 16 mei 2016 01:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik maakte dezelfde fout als Ferrari. Zij waren er net als ik van overtuigd dat Verstappen en Raikkonen niet de race op die banden uit zouden kunnen rijden. Dan had Vettel gewonnen.
Zoals al eerder gezegd, ik ben erg blij dat ik er deze keer naast zat.
ze hadden heuse party modus!quote:Op maandag 16 mei 2016 01:04 schreef twiFight het volgende:
Leuk om te zien (in de post race) dat RBR hun race win after-party ook weer aan de gang heeft in de pit box, met luide muziek en flashy lampjes.
Allemaal mooi hoor. Maar hij racet voor NL. Dat heeft hij zelf bepaald. Die keuze had hij. De reden heeft Jos ooit verteld. De Belgische racebond heeft Max nl nooit gesteund en de NLse wel. Dus nu niet komen zeuren.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze hadden heuse party modus!
Up up down down left right left right ababab, of wat was het?
Geweldig man als je het al zo lang volgt. Ik ben er pas sinds hij bij Torro Rosso rijdt, keek ook nooit F1, maar ben helemaal hyped nu.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:26 schreef Fir3fly het volgende:
Toch wel raar. Drie jaar geleden keek ik nog naar kartresultaten. En ik dacht, 'komt wel goed met die Max'.
Same. Geen volger sinds het begin, maar wel meer volger dan gemiddeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Geweldig man als je het al zo lang volgt. Ik ben er pas sinds hij bij Torro Rosso rijdt, keek ook nooit F1, maar ben helemaal hyped nu.
voornamelijk energie maatschappijen , providers en kabelaarsquote:
Nee markting bedrijven zijn momenteel bezig powerpoint presentaties te maken. Die zijn allemaal gek aan het worden omdat ze misschien een nieuwe Schumacher hebben, misschien een Vettel en als het echt mee zit een nieuwe Senna. Er is geen bedrijf wat hem niet wil hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:48 schreef MrSweets het volgende:
[..]
voornamelijk energie maatschappijen , providers en kabelaars
zodat ze de "O-verstappen"grap kunnen maken
Ja hoor, in het gras parkeer jij een auto gewoon even in de muur met 200kmph, jij welquote:Op maandag 16 mei 2016 02:51 schreef MrSweets het volgende:
Die mercedes crash was echt lol, imo puur de fout van Hamilton, er was duidelijk te weinig ruimte.
Komt die op het gras had die hem gewoon in de muur moeten parkeren dan kon rosberg iig nog door maar nee ook daar was die niet slim genoeg voor.
quote:If Max has inherited the racing talents of both his parents a new F1 driver for the year 2020 has been born today.
Gewoon een racing incident. Goed van Rosberg dat hij eindelijk eens niet de deur openhield zoals de afgelopen 3x. En als je op het gras komt dan ben je alleen nog maar passagier hoor, ogen dicht en hopen dat het goed gaat, meer valt er eigenlijk niet te doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:51 schreef MrSweets het volgende:
Die mercedes crash was echt lol, imo puur de fout van Hamilton, er was duidelijk te weinig ruimte.
Komt die op het gras had die hem gewoon in de muur moeten parkeren dan kon rosberg iig nog door maar nee ook daar was die niet slim genoeg voor.
Ik ben het wel met de britse tv eens. Hamilton zat er naast terwijl Rosberg de deur aan het dicht doen was. Rosberg heeft zich niet gedragen naar het enorme tempoverschil tussen beiden op dat moment. Doet Rosberg de deur goed dicht dan gaat met dit tempoverschil Hamilton alsnog buitenom, maar dat kon niet omdat hij er al naast zit.quote:Op maandag 16 mei 2016 06:42 schreef DeeBee het volgende:
Tussen alle hosanna over Max door (heel begrijpelijk dat die er is), vind ik dat denk wel het moment van de dag ja.
Voor Rosberg kon dit wel eens de 'championship winning'-move zijn gek genoeg. Meerdere keren liet hij zich de kaas van het brood eten, toen Hamilton vergelijkbare stunts uithaalde de vorige seizoenen (zoals dat ene plaatje al perfect liet zien) en nu zei hij gewoon: 'no fucking way, Lewis!'
En het was niet eens een ontzettend lompe move, want ik vind dat Lewis veel te agressief was op die plek. Hoe ze het na afloop op Rosberg probeerden af te wentelen op de Britse TV en websites was gewoon ontzettend chanant...
Hij zat ernaast toen hij met z'n auto al op het gras reed ja... En daarnaast, sinds wanneer moet de voorganger zich gedragen naar het snelheidsverschil? Dat vind ik echt onzettende nonsense.quote:Op maandag 16 mei 2016 07:06 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de britse tv eens. Hamilton zat er naast terwijl Rosberg de deur aan het dicht doen was. Rosberg heeft zich niet gedragen naar het enorme tempoverschil tussen beiden op dat moment. Doet Rosberg de deur goed dicht dan gaat met dit tempoverschil Hamilton alsnog buitenom, maar dat kon niet omdat hij er al naast zit.
Zoals ik het zag, was Rosberg al onderweg naar rechts voordat Hamilton zijn inhaalactie inzette. Als Rosberg ruimte zou laten, dan zou ik dat echt een zwaktebod hebben gevonden, zo van, ga er maar langs Lewis.quote:Op maandag 16 mei 2016 07:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij zat ernaast toen hij met z'n auto al op het gras reed ja... En daarnaast, sinds wanneer moet de voorganger zich gedragen naar het snelheidsverschil? Dat vind ik echt onzettende nonsense.
Rosberg laat eindelijk eens ballen zien en de Britten huilen als wolven, terwijl ze voor het gemak even alle voorgaande incidenten vergeten waar Hamilton zo reed. Iets met een koekje en eigen deeg enzo, wat het allemaal vrij genottelijk maakt.
Heerlijk F1 weekend, vanavond de hele race nog maar even in de herhaling kijken.
Hamilton had hier de ballen niet, laat hij hem staan dan raakt Rosberg zijn voorband met z'n sidepod. Dan heb je een andere discussie en is Rosberg de Duitser die onrechtmatig zijn wereldtitel verdedigd, zoals we er meer kennen.quote:Op maandag 16 mei 2016 07:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij zat ernaast toen hij met z'n auto al op het gras reed ja... En daarnaast, sinds wanneer moet de voorganger zich gedragen naar het snelheidsverschil? Dat vind ik echt onzettende nonsense.
Rosberg laat eindelijk eens ballen zien en de Britten huilen als wolven, terwijl ze voor het gemak even alle voorgaande incidenten vergeten waar Hamilton zo reed. Iets met een koekje en eigen deeg enzo, wat het allemaal vrij genottelijk maakt.
Heerlijk F1 weekend, vanavond de hele race nog maar even in de herhaling kijken.
eens.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik het zag, was Rosberg al onderweg naar rechts voordat Hamilton zijn inhaalactie inzette. Als Rosberg ruimte zou laten, dan zou ik dat echt een zwaktebod hebben gevonden, zo van, ga er maar langs Lewis.
Tis een race-incident, waar beide (geen) schuld treft. Van mij mag dit vaker gebeuren, want de race ligt zonder de Mercedessen helemaal open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |