Hij had een dubbele nationaliteit. Sinds zijn achttiende is hij alleen Nederlander.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat zijn huis in monaco niet is om te wonen maar om andere redenen.
Ik snap ook niet wat een voor de wet belgische man met een nederlanders racelicentie moet, voor de is en blijft hij belg.
De belgische staat accepteerd al jaren geen vernietiging van de belgische nationaliteit meer zonder langdurige logge gang bij de rechter, onzin dus.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had een dubbele nationaliteit. Sinds zijn achttiende is hij alleen Nederlander.
Sowieso tof rijtje stats na vandaag:quote:Op zondag 15 mei 2016 22:35 schreef wdn het volgende:
Dit is trouwens de eerste win voor Red Bull zonder Vettel in het team
Amateurs die normaal de poesjes van de buren filmenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:38 schreef nils7 het volgende:
Hoe krijgt Hart van Nederland zoveel verslaggevers overal?
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:43 schreef nils7 het volgende:
https://www.facebook.com/toppersIC/videos/1376121119071722/
Helemaal afkijken, kreeg hierbij wel kippenvel
Toch ruim 60.000 man die gaan juichenquote:
Vandoorne is een Belg, focus je daar maar op.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:31 schreef Merode32 het volgende:
Wie en waarom is er bepaald dat er voor max het wilhelmus werdt gespeeld? De jongen is woonachtig in belgie,hij heeft de belgische narionaliteit, hij is in geboren in belgie, dus de brabaconne zou je zeggen.
Snap ik dus ook niet, waarom gingen al in ronde 9-12 pitten als je er 20 ronde's op zou kunnen rijden terwijl je 66 ronde's moet en een 2 stopper de winnende strategie is?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot lap 20 op je eerste setje gebruikte softs is redelijk ambitieus denk ik?
Ricciardo hield rekening met Vettel's strategie en Max met die van Kimi.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:39 schreef beantherio het volgende:
Ik zit de race momenteel te herbekijken en het is achteraf gezien wel een beetje jammer dat RB Ricciardo zo laat heeft binnengehaald voor die laatste stop. Hij verloor daarvoor namelijk al minstens 5 a 6 rondjes tijd op Verstappen en Vettel. Als ze hem vlak na Vettel hadden binnengehaald had ie minstens op het podium gestaan en misschien zelfs wel 2e. Zonde.
Dat is wel erg gaaf zeg.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
Mensen die niet live bij het podium aanwezig waren om max toe te juichen![]()
Man man man. Wat was dat kicken! Mn 2e keer bij een GP aanwezig en dan dit. Heerlijk
Stoffel deed leuke dingen als reserverijder, maar iedereen in dit topic ligt allang in zijn kist op de dag dat hij als rijder aan de slag mag in de f1.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandoorne is een Belg, focus je daar maar op.
[..]
Snap ik dus ook niet, waarom gingen al in ronde 9-12 pitten als je er 20 ronde's op zou kunnen rijden terwijl je 66 ronde's moet en een 2 stopper de winnende strategie is?
[..]
Ricciardo hield rekening met Vettel's strategie en Max met die van Kimi.
Misschien dachten ze wel dat Vettel nog een keer binnen zou komen na die stop in ronde 37 en dan zou Ricciardo na zijn laatste stop in ronde 43 gewoon doorrijden tot aan de finsh.
Heel mooi moment vond ik. Emotie was goed te horenquote:
Rutte wel.quote:
Daarom ben ik zo'n fan van die man. Laat hem lekker foutjes maken, ik kan zo van zijn stem genietenquote:
Had je genoeg bier en nootjes in huis?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef Geralt het volgende:
Wat een dag was dit. Ik zit nog steeds te genieten hier
Idemquote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef Geralt het volgende:
Wat een dag was dit. Ik zit nog steeds te genieten hier
Ik heb nu een eitje in de pan liggen. Hardgekookt. Met een boterham erbij. Er waren genoeg nootjes en bier, maar dat is er altijd, dus dat was goedquote:
Vet! Welke? Foto's! Maak een topic!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, om de overwinning te vieren vandaag maar een motor gekocht.
Motorloosbloempje weer motorbloempjequote:Op zondag 15 mei 2016 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, om de overwinning te vieren vandaag maar een motor gekocht.
Pauw kijk ik niet. Is Max bij die neger morgen ja?quote:
Mark Rutte wel.quote:
Geen idee. Maar deze twee programma's zullen er misschien wel weer aandacht aangeven.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pauw kijk ik niet. Is Max bij die neger morgen ja?
ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Nober het volgende:
Goed nieuws. Omdat Max gewonnen heeft is het morgen nationale feestdag. Jullie zijn dus allemaal vrij.
Zou wel een leuke videoboodschap zijn van de koning.
Daar moet je maar blij mee zijnquote:
Dat zie je verkeerd. Bij de race staat alles weer op 0.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:23 schreef Merode32 het volgende:
Prachtige overwinning maar die kreeg hij wel cadeau door het gedoe van mercedes, ben benieuwd of hij ook zelfstandig, zonder hulp van crashes, kan winnen? In een wedstrijd met mercedes met ferrari.
Voor nu een mooie stap de goede richting uit.
Nauwelijks 7 uur geleden stond er toch echt een rood wit blauw vlaggetje achter zijn naam bij de uitslag van de race, en 6 uur en 3 kwartier geleden klonk toch echt het Wilhelmus.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Edit nauwelijks een half jaar geleden heeft hij als belg woonachtig in belgie een belgisch rijbewijs behaalt, zegt genoeg.
Whehehequote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Nober het volgende:
Goed nieuws. Omdat Max gewonnen heeft is het morgen nationale feestdag. Jullie zijn dus allemaal vrij.
Zou wel een leuke videoboodschap zijn van de koning.
MAD? Jelly?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De belgische staat accepteerd al jaren geen vernietiging van de belgische nationaliteit meer zonder langdurige logge gang bij de rechter, onzin dus.
In 227 dagen ga je dat niet redden.
Edit nauwelijks een half jaar geleden heeft hij als belg woonachtig in belgie een belgisch rijbewijs behaalt, zegt genoeg.
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het gewoon nog steeds niet bevatten. Max heeft gewoon gewonnen
Hier hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Nee dat zegt dat er met meerdere maten wordt gemeten en dat wij (ex) belgen weer genaaid worden.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nauwelijks 7 uur geleden stond er toch echt een rood wit blauw vlaggetje achter zijn naam bij de uitslag van de race, en 6 uur en 3 kwartier geleden klonk toch echt het Wilhelmus.
Zegt genoeg toch?
Toen de Mercedessen zichzelf opruimde werd die kans wel reëel natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Dacht dat hij al een tijdje in Monaco woont.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De belgische staat accepteerd al jaren geen vernietiging van de belgische nationaliteit meer zonder langdurige logge gang bij de rechter, onzin dus.
Jullie wilden niet bij Nederland maar bij de Walen. Daar kunnen wij ook niks aandoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat zegt dat er met meerdere maten wordt gemeten en dat wij (ex) belgen weer genaaid worden.
Er is alleen een YT waar het Spaans nagesyct wordt.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:56 schreef Kikopuz het volgende:
Pweaseee, een linkje naar de post-race press conference pwetty pwease?!
Edit: post-wace pwess confewence*
Maar toch moest hij het wel gaan doen. En lange tijd leek p3 het hoogst haalbare, wat ook al geweldig zou zijn geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen de Mercedessen zichzelf opruimde werd die kans wel reëel natuurlijk.
Fixedquote:Op zondag 15 mei 2016 22:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Toch ruim 60.000 man mongolen die gaan juichen
Graag. Jij regelt de financiering?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef nils7 het volgende:
We moeten gewoon met meer de race gaan kijken bij Franske.
Wie gaan er mee met Monaco?
Ga elders lopen janken.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat zegt dat er met meerdere maten wordt gemeten en dat wij (ex) belgen weer genaaid worden.
Jij denkt toch niet serieus dat hij daar woont? Hij heeft nog niet eens verblijfsvergunning en zodra hij die wel heeft gaat hij daar praktisch ook niet wonen!!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dacht dat hij al een tijdje in Monaco woont.
Voor mij ligt limburg aan de andere kant van nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 22:57 schreef nils7 het volgende:
We moeten gewoon met meer de race gaan kijken bij Franske.
Wie gaan er mee met Monaco?
Bij z'n opa he niet echt in Monaco hejquote:
Verblijfsvergunning? Hij is uit Syrië komen aanlopen?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet serieus dat hij daar woont? Hij heeft nog niet eens verblijfsvergunning en zodra hij die wel heeft gaat hij daar praktisch ook niet wonen!!
Twee weken geleden vloog hij met Britney mee naar Monaco.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet serieus dat hij daar woont? Hij heeft nog niet eens verblijfsvergunning en zodra hij die wel heeft gaat hij daar praktisch ook niet wonen!!
quote:
Haal ik het gemiddelde behoorlijk omlaag met 50Kquote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fokkers verdienen toch minimaal ¤60.000,- p.j.
Monaco heeft een systeem van verblijfsvergunningen, ook voor eu burgers.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Verblijfsvergunning? Hij is uit Syrië komen aanlopen?
Max is geen droplulquote:Op zondag 15 mei 2016 23:04 schreef s4407 het volgende:
[..]
Monaco heeft een systeem van verblijfsvergunningen, ook voor eu burgers.
Niet elke droplul mag zomaar langdurig in monaco wonen, daarom is het land ook zo rijk.
Je hebt het nieuws weten te ontlopen? Dat verdient een applausquote:Op zondag 15 mei 2016 23:03 schreef C_elf het volgende:
Elke race weer hetzelfde verhaal als ik moet werken: een hele dag geen nieuws proberen te volgen en Facebook negeren, om dan 's avonds rustig de wedstrijd te bekijken. En wauw, wat een verrassing!
Verdiende overwinning van Verstappen hoor. En als Belg stiekem een klein beetje trotsEr staat die jongen een mooie toekomst te wachten. Ik ben nu vooral benieuwd hoe hij gaat presteren met dezelfde strategie als Ricciardo (want ik gunde het hem eigenlijk net wat meer. Al erg lang fan
).
Even twee quotes:quote:
Zoals we vandaag zagen wordt Ricciardo dan verslagen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:03 schreef C_elf het volgende:
Ik ben nu vooral benieuwd hoe hij gaat presteren met dezelfde strategie als Ricciardo
Volgens mij woont ie er al, gezien dat ie met Nico mee vliegt.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Even twee quotes:
1. Volgens L1 heeft Max een crib gevonden in de wijk Fontvieille, dicht bij de helihaven en het stadion van AS Monaco. Nu is het nog wachten op een verblijfsvergunning en dan kan Max een boedelbak achter zijn Clio RS koppelen, en zijn spuletjes overbrengen.
2.Het is niet bekend of vader Jos (die vroeger zelf 7 jaar in Monaco was ingeschreven) meegaat in zijn kielzog,
De nadruk op het woord ingeschreven zegt heel even over de praktische woonsituatie van vader jos in die tijd, bij max zal het niet anders zijn.
In België is er uiteraard niet veel aandacht aan besteed. En het feit dat ik geen gsm mag binnen brengen op mijn werk, helpt daar wel bijquote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws weten te ontlopen? Dat verdient een applaus
En jij denkt dat dat werkt? Als je er niet daadwerkelijk woont dan staat de belastingdienst van het land waar je wel woont vanzelf voor de deur hoor.. Als je van de belastingregels gebruik wil maken moet je er ook wel regelmatig zijn..quote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Even twee quotes:
1. Volgens L1 heeft Max een crib gevonden in de wijk Fontvieille, dicht bij de helihaven en het stadion van AS Monaco. Nu is het nog wachten op een verblijfsvergunning en dan kan Max een boedelbak achter zijn Clio RS koppelen, en zijn spuletjes overbrengen.
2.Het is niet bekend of vader Jos (die vroeger zelf 7 jaar in Monaco was ingeschreven) meegaat in zijn kielzog,
De nadruk op het woord ingeschreven zegt heel even over de praktische woonsituatie van vader jos in die tijd, bij max zal het niet anders zijn.
Wil je mij niet meer quoten alsjeblieft, ik ga niet met jou in discussie. Ten eerste omdat ik hierover niets beweerd heb. Ten tweede omdat jij een verschrikkelijk vermoeiend persoon bentquote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Even twee quotes:
Ik heb de essentie niet voor niks dik en zwart gemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie er al, gezien dat ie met Nico mee vliegt.
'Verslagen' zou ik het niet meteen noemen. Ging gewoon lekker mooi op, toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals we vandaag zagen wordt Ricciardo dan verslagen.
Nee hoor daar is heel slecht achter te komen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:09 schreef MT10 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat werkt? Als je er niet daadwerkelijk woont dan staat de belastingdienst van het land waar je wel woont vanzelf voor de deur hoor.. Als je van de belastingregels gebruik wil maken moet je er ook wel regelmatig zijn..
Het is gewoon een Nederbelg, net als vele anderen.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend dat appartementen vol lopen (letterlijk) met water zodat mensen konden bewijzen dat ze daar 6 maanden woonden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is heel slecht achter te komen.
Iemand ingeschreven in monaco mag zonder problemen zich 6 maanden per jaar in de europese unie bevinden zonder zich in te schrijven in het betreffende land(in dit geval belgie). Tel daar zijn racereisjes bij op en je bent rond.
versta niet echt oosterijksquote:Op zondag 15 mei 2016 23:10 schreef Nober het volgende:
Deen legt even haarfijn uit hoe geweldig dit is als mechanieker bij Red Bull.
Daar is vrij gemakkelijk achter te komen hoor. Als je maar genoeg geld hebt gaan ze je gewoon in de gaten houden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is heel slecht achter te komen.
Iemand ingeschreven in monaco mag zonder problemen zich 6 maanden per jaar in de europese unie bevinden zonder zich in te schrijven in het betreffende land(in dit geval belgie). Tel daar zijn racereisjes bij op en je bent rond.
Ik weet dat daar inderdaad heel veel trucjes voor bestaan, om de 6 maanden regeling te omzeilen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend dat appartementen vol lopen (letterlijk) met water zodat mensen konden bewijzen dat ze daar 6 maanden woonden.
Jij leest niet, je mag 6 maanden per jaar ongestraft, zonder enig gevolg voor je belastingen je begeven in de EU.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:16 schreef MT10 het volgende:
[..]
Daar is vrij gemakkelijk achter te komen hoor. Als je maar genoeg geld hebt gaan ze je gewoon in de gaten houden.
En je mag tijdelijk in het buitenland zitten, maar binnen de internationale belastingverdragen kijken ze daadwerkelijk naar waar je sociale leven zich afspeelt en waar je praktisch woont.
Niet echt, Ricciardo was gewoon niet snel genoeg. Vandaar dat ze hem voor Verstappen weghaalden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:12 schreef C_elf het volgende:
[..]
'Verslagen' zou ik het niet meteen noemen. Ging gewoon lekker mooi op, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |