abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juni 2016 @ 08:56:20 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163053907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

De afspraak is volgens mij dat je geen ellenlange videos post om je punt duidelijjk te maken.
Deze even als eerste, die afspraak kwam nadat iemand 6 uur durende youtube epistels neerplempte en van mensen ging eisen dat ze die gingen kijken voor ze mee deden met de discussie. Uiteraard schaadt de overdaad maar youtube is nou eenmaal ook een bron van 'informatie'. Het liefst een korte beschrijving maar die kan je meestal ook wel halen uit de titel of beschrijving van de youtube zelf. Ik herken me wel een beetje in wat THEFXR zegt dat men anders een mening gaat hebben over iets wat ze niet gekeken hebben op basis van de geposte beschrijving. Dus uiteraard weer een middenweg, het is niet de bedoeling dat men gaat posten enkel in linkjes en youtubes en het is ook niet de bedoeling om een stellige opinie te hebben over iets wat je niet gelezen of gekeken hebt. Maar dit zijn gewoon standaard dingen zeg maar, kan men ook zelf wel verzinnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163054012
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:56 schreef jogy het volgende:

[..]
Maar dit zijn gewoon standaard dingen zeg maar, kan men ook zelf wel verzinnen.
En maar gaan lopen janken zodra er om een samenvatting gevraagd word? Wat vind je daar van? want dat is het punt van thefxr; hij werd boos nadat men vroeg om een samenvatting.
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:35:58 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163054500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En maar gaan lopen janken zodra er om een samenvatting gevraagd word? Wat vind je daar van? want dat is het punt van thefxr; hij werd boos nadat men vroeg om een samenvatting.
Vragen staat vrij, weigeren ook. Het is in ieder geval geen harde regel dat er altijd een beschrijving gegeven MOET worden en dat wordt door sommigen wel zo gebracht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163054526
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Vragen staat vrij, weigeren ook. Het is in ieder geval geen harde regel dat er altijd een beschrijving gegeven MOET worden en dat wordt door sommigen wel zo gebracht.
Dat is niet zo gek, als de mod dat een tijd terug zelf zo hebben gebracht door te stellen dat men bij video's langer dan pakweg 5 minuten een beschrijving verwacht werd.

Maar ik snap dat je weer lekker aan het schipperen bent om iedereen maar tevreden te houden.
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:53:47 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163054728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, maar BNW is ook niet, de Queen heeft weinig tijd dus moeten andere posters voor haar maar een samenvatting gaan schrijven, alsof ik een personal assistent ben.
Men zeurt om een samenvatting zodat ze niet naar de info hoeven te kijken en vooral zelf geen mening te vormen want stel je voor.. die samenvatting is alleen maar bedoeld zodat men meteen kan beginnen met afbranden. Persoonlijk vind ik links en info-vids best prettig. Ik kijk best veel wat aangedragen wordt, ik baseer liever mijn eigen conclusies op al het materiaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163054751
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ik baseer liever mijn eigen conclusies op al het materiaal.
Waarom zouden we dan nog reageren op je? Stel nou dat ik bijv. alle video's ga kijken, erop reageer dat het niet klopt. Totaal onzinnig, want jij hebt je eigen conclusies (ongeacht of deze goed of fout zijn) al gemaakt.

Nóg een reden om jouw filmpjes niet te kijken in elk geval.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 09:58:41 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_163054800
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de toevoeging aan deze TT niet kan. BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding
In de herhaling dan maar. Is waarschijnlijk overheen gelezen.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:17:56 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163055145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En maar gaan lopen janken zodra er om een samenvatting gevraagd word? Wat vind je daar van? want dat is het punt van thefxr; hij werd boos nadat men vroeg om een samenvatting.
VB, Het punt van mij is dat als jouw vriendenkring naar de film gaat en jij valt uit door ziekte en dan op basis van de trailer toch vol mee denkt te gaan discussiėren de volgende week over de hele film. Dat pikken ze ook niet van je.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:19:21 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163055176
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Men zeurt om een samenvatting zodat ze niet naar de info hoeven te kijken en vooral zelf geen mening te vormen want stel je voor.. die samenvatting is alleen maar bedoeld zodat men meteen kan beginnen met afbranden. Persoonlijk vind ik links en info-vids best prettig. Ik kijk best veel wat aangedragen wordt, ik baseer liever mijn eigen conclusies op al het materiaal.
juist, maar sommige hebben weinig tijd en een leven,maar toch willen meedoen in BNW met de Franse slag.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:45:13 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163055684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek, als de mod dat een tijd terug zelf zo hebben gebracht door te stellen dat men bij video's langer dan pakweg 5 minuten een beschrijving verwacht werd.

Maar ik snap dat je weer lekker aan het schipperen bent om iedereen maar tevreden te houden.
De toenmalige reden voor die uitspraak is onderhand al een tijdje verdwenen en ik zie dat probleem nu dus niet terug. BNW is ook een groot deel een verzamelpunt van externe informatie naast een discussieplatform voor de eigen mening.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:46:11 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163055709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In de herhaling dan maar. Is waarschijnlijk overheen gelezen.
Is door Dance al aangepast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163055947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

VB, Het punt van mij is dat als jouw vriendenkring naar de film gaat en jij valt uit door ziekte en dan op basis van de trailer toch vol mee denkt te gaan discussiėren de volgende week over de hele film. Dat pikken ze ook niet van je.
En wie doet dat dan? Concreet graag. Nog niet 1 keer heb ik dat zien gebeuren. Het enige wat ik heb gezien is dat jij gaat huilen zodra men om een samenvatting vroeg.
  donderdag 16 juni 2016 @ 11:07:59 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163056158
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is aan de moderators welke tijd acceptabel is. Zoals Scrummie al aanhaalt, volgens mij is dat beperkt tot 5 minuten.
Verder slaan linkdumps discussies ook dood.
quote:
Bijv jij post een video om je punt te maken, ik reageer daarop met een video, daarop reageer jij weer met een video, etc.
Een derde zit dan alleen reacties met een link, meer niet.
En die gaat geen uren spenderen aan het bekijken van al die videos.
En waarom zou iemand wel uren besteden van zijn eigen tijd aan mensen die zelf geen moeite willen doen of niet serieus zijn ?
De tijd die mensen besteden aan klagen over andere mensen is 100 keer langer dan die zogenaamd lange zit voor een video van 6 min , 20 min of een uur .
De koekoek dat iemand anders verantwoordelijk is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163056344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

En waarom zou iemand wel uren besteden van zijn eigen tijd aan mensen die zelf geen moeite willen doen of niet serieus zijn ?
De tijd die mensen besteden aan klagen over andere mensen is 100 keer langer dan die zogenaamd lange zit voor een video van 6 min , 20 min of een uur .
De koekoek dat iemand anders verantwoordelijk is .
Hoe concludeer jij dat die mensen geen moeite willen doen of niet serieus zijn?
pi_163056370
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:45 schreef jogy het volgende:

[..]

De toenmalige reden voor die uitspraak is onderhand al een tijdje verdwenen en ik zie dat probleem nu dus niet terug. BNW is ook een groot deel een verzamelpunt van externe informatie naast een discussieplatform voor de eigen mening.
Hoezo is die reden verdwenen? Wat was die toenmalige reden?

Dat andere is het punt niet. We hadden duidelijkheid, 5 minuten = samenvatting. Nu is het weer 1 en al vaagheid.
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:28:45 #241
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163057794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En wie doet dat dan? Concreet graag. Nog niet 1 keer heb ik dat zien gebeuren. Het enige wat ik heb gezien is dat jij gaat huilen zodra men om een samenvatting vroeg.
ik ga geen namen noemen, die mensen weten zelf wel wanneer ze dat doen. wat is dat toch met dat huilen, is dat een trend ofzo?
De enige die ik zie janken, zijn luiaards, die geen clip of website willen bekijken,maar wel volledig aan de discussie mee willen doen, wannabee's noem ik ze maar.
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:31:43 #242
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163057834
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Deze even als eerste, die afspraak kwam nadat iemand 6 uur durende youtube epistels neerplempte en van mensen ging eisen dat ze die gingen kijken voor ze mee deden met de discussie. Uiteraard schaadt de overdaad maar youtube is nou eenmaal ook een bron van 'informatie'. Het liefst een korte beschrijving maar die kan je meestal ook wel halen uit de titel of beschrijving van de youtube zelf. Ik herken me wel een beetje in wat THEFXR zegt dat men anders een mening gaat hebben over iets wat ze niet gekeken hebben op basis van de geposte beschrijving. Dus uiteraard weer een middenweg, het is niet de bedoeling dat men gaat posten enkel in linkjes en youtubes en het is ook niet de bedoeling om een stellige opinie te hebben over iets wat je niet gelezen of gekeken hebt. Maar dit zijn gewoon standaard dingen zeg maar, kan men ook zelf wel verzinnen.
ik ben het met je eens dat mensen dat ook zelf kunnen verzinnen, maar er zijn er nu dus een paar die doen of ze de clip volledig hebben bekeken en dan gaan meepraten.
onvolwassenheid zou ook een woord kunnen zijn.
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:33:58 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163057869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe concludeer jij dat die mensen geen moeite willen doen of niet serieus zijn?
omdat ze een samenvatting willen hebben en de clips niet willen bekijken, waarom vorm je gewoon niet je eigen samenvatting, maar ga je dan weer van een ander uit?
verlies je zoveel euro's als je een clip gaat bekijken?
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:37:15 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163057928
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 02:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vraag is eerder waarom personen als jij meteen beginnen te huilen als ze van repliek bediend worden.
als jij graag steeds de discussie offtopic wil trekken, met je persoonlijke aanvallen, je zegt het maar en ik wordt erg persoonlijk, ik sta iig niet voor de gevolgen in! >:)
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:37:16 #245
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163057930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik ben het met je eens dat mensen dat ook zelf kunnen verzinnen, maar er zijn er nu dus een paar die doen of ze de clip volledig hebben bekeken en dan gaan meepraten.
onvolwassenheid zou ook een woord kunnen zijn.
Die mensen hoeven de clips ook niet te kijken, ze willen namelijk enkel bewijzen dat jij ongelijk hebt. Niet dat zij gelijk hebben.
wooblabalurg
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:40:01 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163057977
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die mensen hoeven de clips ook niet te kijken, ze willen namelijk enkel bewijzen dat jij ongelijk hebt. Niet dat zij gelijk hebben.
dan mogen ze lekker ergens anders gaan discussiėren.
pi_163058479
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die mensen hoeven de clips ook niet te kijken, ze willen namelijk enkel bewijzen dat jij ongelijk hebt. Niet dat zij gelijk hebben.
Wat is hier mis mee?
pi_163058486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan mogen ze lekker ergens anders gaan discussiėren.
Dat bepaal jij niet.
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:09:23 #249
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163058506
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet.
ik ga echt niet discussiėren met mensen die niet over dezelfde info beschikken, kinderssss.
pi_163058671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik ga echt niet discussiėren met mensen die niet over dezelfde info beschikken, kinderssss.
Dus verplicht jij mensen tot het kijken van de filmpjes die jij plaatst. Lijkt me niet de bedoeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')