Je gaat echt niet winnen omdat er een mannetje staat die af en toe zijn handjes omhoog doet achter de vocalist. Nummer produceren, prima, maar zelf thuisblijven.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeien.![]()
Als je wil winnen kost het geld.
Dan niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je gaat echt niet winnen omdat er een mannetje staat die af en toe zijn handjes omhoog doet achter de vocalist. Nummer produceren, prima, maar zelf thuisblijven.
Dat moet je ook nooit doen want dat is terecht afgeslacht. Stuur het origineelquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij stuurde Engeland vorig jaar of 2 jaar geleden nog een Caro-rip off
Zeer treffende omschrijving!quote:
Het kwam toevallig nog langs bij 1 van de ESCTips-podcasts, zo'n liedje als Malta en Azerbeidzjan hadden, kost ongeveer 25.000 euro om door een Zweeds team te laten produceren. Dat zijn wel vrij zielloze nummers, maar kan genoeg zijn om iets zonder winstkans als O'G3ENE naar de finale te loodsen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:56 schreef Dave het volgende:
Misschien een jaar overslaan, het geld opsparen, zodat we over 2 jaar iets met dubbel budget kunnen.
Ik had het over Nederhop. Geen dronken gebral. Fakkelbrigade, The Opposites, Sef, Typhoon, Flinke Namen, dat soort spul, ik hou daar van. Sinds ca. 6 jaar komt er een gigantische stroom goede muziek uit die hoek.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Als we Ronnie Flex gaan sturen dan bereiken we een nieuw dieptepunt
Kom ik weer...quote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou zo graag zoiets moois als Chandelier van Sia sturen.![]()
Gelukkig vind je zo'n nummer heel makkelijk, laat staan iemand die het kan zingen
quote:De vraag is al meerdere keren voorgelegd. Humberto Tan probeerde het vrijdag nog maar eens toen hij leadzangeres Sharon den Adel aan tafel had in RTL Late Night. ‘Ik weet dat heel veel mensen dat leuk zouden vinden, maar ik zie ons daar nou niet zo gauw staan, eerlijk gezegd’, reageerde Sharon.
Een harde ‘nee’ kwam er niet uit. Sharon vindt dat Anouk met haar deelname vorig jaar de coolheidsfactor van het Songfestival wel heeft verhoogd. Humberto probeerde haar daarop nogmaals over te halen, maar zonder succes. Sharon lachte het weg: ‘Ik laat het even inzinken. Ik neem het mee naar huis.’
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)r-songfestival-video
Zelfde artikel:quote:In de discussies over onze inzending voor het Eurovisie Songfestival komt ieder jaar ook Within Temptation ter sprake. De groep is gigantisch populair en wordt door veel fans gezien als ideale act voor het Songfestival. AvroTros, de omroep verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending, vraagt de band echter niet.
Op de vraag of Within Temptation is gepolst door omroep AvroTros antwoordde Sharon ontkennend: ‘Nee, we zijn niet gepolst. Zo zie je maar dat de publieke opinie toch heel anders is dan degene die intern de verzoeken verstuurt.’
http://nlpop.blog.nl/fest(...)rovisie-songfestival
godsamme AvroTros, vraag ze dan gewoon eensquote:Hetzelfde geldt voor Armin van Buuren. Hij zei eerder dat hij onder de juiste voorwaarden een nummer zou willen produceren dat dan door een zanger of zangeres op het Songfestival vertolkt zou worden. Het is niet bekend of Armin weleens door AvroTros is benaderd om zo’n samenwerking te bespreken.
AvroTros schuift liever Jan Smit naar vorenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:38 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht altijd dat Sharon den Adel aangegeven had dat ze écht niet wil en ook best negatief was, maar dat is helemaal niet zo.
[..]
[..]
Zelfde artikel:
[..]
godsamme AvroTros, vraag ze dan gewoon eens(al is het alleen maar zodat ze na kunnen denken over bijvoorbeeld het jaar daarop)
Even snel doorheen gespoeld, zonde dat hij geen losse stukken solo heeft!quote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kom ik weer...![]()
Waylon en Marlijn deden toch een mooie poging
Dat zou ik voor een jaartje afwisseling heel tof vinden. Maar ik weet niet of Nederland daar klaar voor is.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik had het over Nederhop. Geen dronken gebral. Fakkelbrigade, The Opposites, Sef, Typhoon, Flinke Namen, dat soort spul, ik hou daar van. Sinds ca. 6 jaar komt er een gigantische stroom goede muziek uit die hoek.
Die is voor commentaar nodig.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AvroTros schuift liever Jan Smit naar voren
Ik verwacht dat half Europa volgend jaar met een zwaar lied aan komt kakken, dus dan vallen we weer niet op. Ik zou haar wel graag een keer op het ESF willen zien, maar ik denk dat het volgend jaar niet het moment is.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde vanmiddag Kovac weer op de radio, lijkt me toch echt een super-inzending. Haar achternaam helpt ook wel om wat stemmen te scoren bij het Oostblok. Maar zelf heeft ze ooit gezegd niet naar het ESF te willen dus het blijft voorlopig bij dromen.
Lijkt me heerlijk, zo'n aanpak, maar... Bij Melodifestivalen werkt het want daar leeft het echt. Ik denk dat de meesten hier denken 'oh weer zo'n flut-talentenjacht', het ESF wordt er hier nog niet serieus genoeg genomen. De vraag is: vertrouwen 'we' het Nederlands Avrotros kijkend en stemmend volk erop een goede keuze te maken? Ik heb daar zelf m'n twijfels over.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al tot vervelens toe geschreven op dit forum, maar ik zeg het graag nog een keer, want mijn mening is onveranderd. Ik vind dat we gewoon weer terug moeten naar een groots opgezet Nationaal Songfestival met meerdere voorrondes en een finale.
Jaar in, jaar uit sturen wij artiesten die alleen maar naar het Songfestival willen als ze vrij spel krijgen en geen competitie hoeven aan te gaan met anderen. Dat terwijl ze dat uiteindelijk met hun liedje wél moeten op het Songfestival.
Het succes van die aanpak is wisselend. Tegenover Anouk, Common Linnets en Douwe Bob staan ook een stel onthutsend zwakke, slecht presterende inzendingen zoals Hind, Sieneke en Trijntje.
Maar goed... de realiteit is dat Avrotros gewoon weer gaat bekokstoven wie er naar het Songfestival gaat en met welk liedje. Het publiek heeft daar niks over te zeggen. We kunnen alleen maar hopen op een goede bevlieging.
Dat lied an sich had nog best een succes kunnen worden, maar we wisten toen al dat we als 1e het podium op moestenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:09 schreef female81 het volgende:
Een dergelijk debacle hadden we in 2001. Het arme kind werd internationaal bijna laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |