Het is gewoon zielig, een onderkruipersmentaliteit, het is drammen om bevestiging voor 'us Dutchies' vanuit een of ander enorm minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef franklop het volgende:
ZiggoMogen ze wat aan Hamilton vragen; 'Hoe vond je dat Max het deed'
Soms denk ik dat ik nog nerveuser ben voor een gp dan Max zelf :pquote:Op zondag 15 mei 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een grand prix
Australië 2015 all over againquote:Op zondag 15 mei 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Jup. Nu reclame van Lidlquote:
Je overdrijft een beetje.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is gewoon zielig, een onderkruipersmentaliteit, het is drammen om bevestiging voor 'us Dutchies' vanuit een of ander enorm minderwaardigheidscomplex.![]()
Ja, je mag je chauvinistische voorkeur ook in een interview met de wereldkampioen laten merken en zelfs misschien wel ter sprake brengen, nee, je mag hem niet gebruiken om dingen te laten zeggen die je zelf zou willen zeggen, ook al heb je dat al honderd keer gezegd. Het is dat ze zo'n goed mediatraining hebben gehad, maar als je zo doorgaat krijg je alleen nog maar nietszeggende interviews de rest van het jaar.
Zou wel heel typisch zijn als Max straks Ricciardo uit de race knaltquote:Op zondag 15 mei 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2016 13:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik nog nerveuser ben voor een gp dan Max zelf :p
Tsja ze moeten de massa bedienen dus het is MAxxie Maxiequote:Op zondag 15 mei 2016 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is gewoon zielig, een onderkruipersmentaliteit, het is drammen om bevestiging voor 'us Dutchies' vanuit een of ander enorm minderwaardigheidscomplex.![]()
Ja, je mag je chauvinistische voorkeur ook in een interview met de wereldkampioen laten merken en zelfs misschien wel ter sprake brengen, nee, je mag hem niet gebruiken om dingen te laten zeggen die je zelf zou willen zeggen, ook al heb je dat al honderd keer gezegd. Het is dat ze zo'n goed mediatraining hebben gehad, maar als je zo doorgaat krijg je alleen nog maar nietszeggende interviews de rest van het jaar.
Of die tegen Spanje 2014!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:47 schreef Razor21 het volgende:
Nu dezelfde kriebels als met de voetbalwedstrijd Nederland - Brazilië in 2010
Ik schakel gewoon later in, scheelt een hoop ergernis.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ben een max Verstappen fan.
Maar ik word een beetje moe van die max hype bij ziggo met name door Rob Kampheus.
Of Vettel achterop Ricciardoquote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou wel heel typisch zijn als Max straks Ricciardo uit de race knalt
Nee, en dat lijkt me zeker wel watquote:
ze hebben er sowieso een beetje een handje van, met voetbal ook al is de scheidsrechter uit Nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tsja ze moeten de massa bedienen dus het is MAxxie Maxie
Helemaal eensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef wolferl het volgende:
Maar ik word een beetje moe van die max hype bij ziggo met name door Rob Kampheus.
Niet helemaal in RB-merch op de bank zittenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:50 schreef Bonobo11 het volgende:
MAg ik nog wel m'n Max' toro rosso pet op of jinx ik hem dan?
Ik vind de inzet van ziggp wel goed hoor wordt steeds beter het programma. Alleen Rob kan ik niet uitstaan. Olav mol heb ik niet zo probleem mee zou alleen graag zien dat er iemand naast hem komt zitten. Die van de trainingen (Swinkelman ofzo ?) vind ik ook wel redelijk weet ook een hoop altijd. Zet die bij olav en een andere presentatoor dan wordt het al heel wat.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef wolferl het volgende:
Just do it!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, en dat lijkt me zeker wel wat
Eensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:51 schreef franklop het volgende:
Rob Kampheus moeten ze zo snel mogelijk vanaf
Laten we het hopenquote:
mee eensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb op zich geen hekel aan Kamphues maar iets minder hypen van Max zou ik wel fijn vinden.
En i.p.v. Plooij zouden ze iemand anders neer moeten zetten.
Ik wel!!! weg met Kampkut.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb op zich geen hekel aan Kamphues maar iets minder hypen van Max zou ik wel fijn vinden.
En i.p.v. Plooij zouden ze iemand anders neer moeten zetten.
quote:Op zondag 15 mei 2016 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Dat er 2 vrouwen zijn die zich met Rob Kampkut hebben voortgeplant.
Stockholmsyndroomquote:Op zondag 15 mei 2016 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
anders gebruikt ie zijn handboeien wel weer
rob kom je nooit vanaf
Ruud ter Weijden moet terugquote:Op zondag 15 mei 2016 13:52 schreef Zorro het volgende:
En maak Stapel dan presentator, dan zijn we er toch?
1998 beldequote:Op zondag 15 mei 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max belandt gewoon in de grindbak, niet getreurd
quote:Op zondag 15 mei 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max belandt gewoon in de grindbak, niet getreurd
Of Jurquote:
graag gedaan!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:55 schreef Fir3fly het volgende:
Bedankt voor degene die de streams onderin dat vakje zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |