Of Vettel achterop Ricciardoquote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou wel heel typisch zijn als Max straks Ricciardo uit de race knalt
Nee, en dat lijkt me zeker wel watquote:
ze hebben er sowieso een beetje een handje van, met voetbal ook al is de scheidsrechter uit Nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tsja ze moeten de massa bedienen dus het is MAxxie Maxie
Helemaal eensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ben een max Verstappen fan.
Maar ik word een beetje moe van die max hype bij ziggo met name door Rob Kampheus.
Niet helemaal in RB-merch op de bank zittenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:50 schreef Bonobo11 het volgende:
MAg ik nog wel m'n Max' toro rosso pet op of jinx ik hem dan?
Ik vind de inzet van ziggp wel goed hoor wordt steeds beter het programma. Alleen Rob kan ik niet uitstaan. Olav mol heb ik niet zo probleem mee zou alleen graag zien dat er iemand naast hem komt zitten. Die van de trainingen (Swinkelman ofzo ?) vind ik ook wel redelijk weet ook een hoop altijd. Zet die bij olav en een andere presentatoor dan wordt het al heel wat.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:48 schreef wolferl het volgende:
Ik ben een max Verstappen fan.
Maar ik word een beetje moe van die max hype bij ziggo met name door Rob Kampheus.
Just do it!quote:Op zondag 15 mei 2016 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, en dat lijkt me zeker wel wat
Eensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:51 schreef franklop het volgende:
Rob Kampheus moeten ze zo snel mogelijk vanaf
Laten we het hopenquote:
mee eensquote:Op zondag 15 mei 2016 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb op zich geen hekel aan Kamphues maar iets minder hypen van Max zou ik wel fijn vinden.
En i.p.v. Plooij zouden ze iemand anders neer moeten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |