De toppers treden vaker op deze week.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Optreden van de Toppers vanavond?Wat een dilemma voor de homo's van Nederland
Oh. Ik hoop dat hij dit ziet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft een weddenschap verloren en is helaas een maand lang niet online
Ik hoop dat de buurlanden ze niet teveel punten geven anders kan het lastig worden voor Douwe.quote:
Maraca kan gewoon terugspoelen in de livestream en een screenshot maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik meeleven maar desondanks toch bijzonder teleurgesteld.
Nee hoor, ze zijn er morgen ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Optreden van de Toppers vanavond?Wat een dilemma voor de homo's van Nederland
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Als Douwe wint bespuit ik mijn doos ook met glitterspray!
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen die-hard Zlata fan dus. Tegenvaller.
Nee want dan wordt het gewoon in een willekeurig land in Europa georganiseerdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Echt hey, stel je voor dat ze wint en we volgend jaar met dat aids tijdverschil de finale moeten kijken.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Als Australië wint dan gaan we naar Australië
GENOT
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef iBenny het volgende:
ff he... Het verschil tussen Australie en Nederland. We denken nog steeds kans te maken op de winst?
Hartstikkene prima.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foppe gaat daar werken als zangcoach
donder op met je lijstjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef raptorix het volgende:
Mijn tussenstand:
-Frankrijk
-Belgie
-Australie
-Nederland
-Zweden
-Polen
-Hongarije
-Bulgarije
-Duitsland
-Italie
-Tjechie
-Albanie
-Israel
Frankrijk als eerste? wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef raptorix het volgende:
Mijn tussenstand:
-Frankrijk
-Belgie
-Australie
-Nederland
-Zweden
-Polen
-Hongarije
-Bulgarije
-Duitsland
-Italie
-Tjechie
-Albanie
-Israel
heel europa straks naar Australie omdat ze het ESF hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef iBenny het volgende:
ff he... Het verschil tussen Australie en Nederland. We denken nog steeds kans te maken op de winst?
Ik loop al achterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maraca kan gewoon terugspoelen in de livestream en een screenshot maken.
Ik kijk het op de TV.
Geile goedenavondquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Straks alquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:04 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Amerika volgend jaar ook meedoet.
Dachten we dat ook niet van de common linnets?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk naar Duitslandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel europa straks naar Australie omdat ze het ESF hebben gewonnen.
ja idd...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze kan goed zingen... maar vreselijk saai lied.
twitter:Harm__Edens twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 22:03:56En dan nu op het Eurovisie songfestival; Peru, Mongolië en Swaziland. #esf16 #Eurovision reageer retweet
Is niet anders dan de gemiddelde powerballad van Byeonce, dus als je daar niet van houdt vind je dit ook niet leukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens heb ik nou een slechte smaak of jullie, ik vind dit liedje echt niks aan. Zo saai, niet speciaal.
gebarentaal verschilt per land, ik ben al trots op mezelf dat ik het handalfabet kan, maar dat verschilt zelfs per landquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:07 schreef E.T. het volgende:
http://tvthek.orf.at/live(...)Finale-Sign/12719778
aanrader! livestream met doventolk!![]()
Hij heeft mijn grap gejatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:Harm__Edens twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 22:03:56En dan nu op het Eurovisie songfestival; Peru, Mongolië en Swaziland. #esf16 #Eurovision reageer retweet
Europa. Zo begint het dusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Wat een gezeik elke keer over welke landen wel en niet in europe liggen
Dat is Georgie maar dit staat op 2.quote:
Ik hou inderdaad niet van Beyonce.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Is niet anders dan de gemiddelde powerballad van Byeonce, dus als je daar niet van houdt vind je dit ook niet leuk
quote:
Wat vind je van Armenië?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Georgie maar dit staat op 2.
waarom niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, wat is dit. Dit hoort niet op ESF.
Oh ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Georgie maar dit staat op 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |