als de vlam in de pan slaat en de gaskamers weer worden ingericht, dan zijn het dit keer de moslims die vergast worden dat is 1 ding dat ik zeker weetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De vlam slaat in Europa echt nog wel in de pan. En dan wordt snel en pijnlijk duidelijk dat jouw aardige moslim buren toch meer ophebben met hun thuisland dan met jou.
Knap dat je dit zo zeker weet. Zijn we al aan het bouwen geslagen? Je klinkt nogal bang.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
als de vlam in de pan slaat en de gaskamers weer worden ingericht, dan zijn het dit keer de moslims die vergast worden dat is 1 ding dat ik zeker weet
de balkan oorlog was een nationalistische oorlog waarin de sloven/kroaten/serven/bosniers/macedoniers/albaneze elkaar aan het afmaken warenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Die heeft al in de pan geslagen: zie Balkan oorlogen van de jaren 90.
ja ik ben bang voor wildersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Knap dat je dit zo zeker weet. Zijn we al aan het bouwen geslagen? Je klinkt nogal bang.
Wow, lees je eens in over Bosnië ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
de balkan oorlog was een nationalistische oorlog waarin de sloven/kroaten/serven/bosniers/macedoniers/albaneze elkaar aan het afmaken waren
hoe maak je de brug om ook daar een gemoslim issue van te maken
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wow, lees je eens in over Bosnië ofzoDat was wel degelijk óók moslim gerelateerd geweld.
Voor de rest van hun standpunten stem ik er niet op in elk geval. En iedereen met een half brein doet dat ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"aan moslim gerelateerd geweld" je klinkt echt als een kenner, dude sla wiki lekker open ajb...
gemoslim
gemoslim
gemoslim
zijn er nog andere redenen om op de PVV te stemmen?
zit je het beleid van de Fuhrer nou af te kraken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor de rest van hun standpunten stem ik er niet op in elk geval. En iedereen met een half brein doet dat ook niet.
Ik dacht dat de PVV-ers en andere kritische mensen die vergast gaan worden. Naast de joden natuurlijk, want die zijn sowieso altijd het zondebokje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
als de vlam in de pan slaat en de gaskamers weer worden ingericht, dan zijn het dit keer de moslims die vergast worden dat is 1 ding dat ik zeker weet
ja dat is nou de onzekerheid en angst van hen die anti-PVV zijn, maar wel wijzen met hun vingertje dat het PVV-ers zijn die angstig en onzeker zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Knap dat je dit zo zeker weet. Zijn we al aan het bouwen geslagen? Je klinkt nogal bang.
Ja:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"aan moslim gerelateerd geweld" je klinkt echt als een kenner, dude sla wiki lekker open ajb...
gemoslim
gemoslim
gemoslim
zijn er nog andere redenen om op de PVV te stemmen?
Nee, het gaat om het gemiddelde. En het gemiddelde daalt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Lijkt vooral te focussen op bepaalde islamitische gemeenschappen
Zoals gezegd; die cijfers trekken relatief snel bij.quote:Al zouden we dit patroon doortrekken naar alle islamitische gemeenschappen, dan is het geboortecijfer alsnog veel te hoog. Islamitische gezinnen krijgen dus gemiddeld 1 kind meer dan niet-islamitische gezinnen als ik dat stukje goed lees. Dit is bij lange na niet genoeg om islamisering te stoppen.
Ook niet; want de secularisatie heeft ook invloed op moslims.quote:Daarnaast focus je hiermee alleen op mijn claim dat de kans groot is dat 50%+ van de bevolking islamitisch is aan het einde van deze eeuw. Maar als je dat verwerpt, dan alsnog is het zeer aannemelijk dat het minstens 25%+ is.
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen emigreren omdat het te islamitisch wordt hier. Voor de meeste mensen geldt dat ze om andere motieven vertrekken. En de mensen die hier vertrekken omdat ze niet met vrijheden om kunnen gaan ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Bovendien zegt dit niets over immigratie van moslims. Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat naarmate de islamitische bevolking toeneemt het aantrekkelijker wordt voor andere moslims om zich ook hier te vestigen. Dit zal vooral het geval zijn als islamitische gemeenschappen beter vertegenwoordigd worden in de politiek, zoals we nu bijvoorbeeld zien met de partij Denk.
Het blijven uiteraard prognoses, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat de bevolking voor 25% uit moslims zal bestaan over een x aantal jaren.quote:Een demograaf uit 2007 die wat voorspellingen doet over het aandeel moslims is niet zo indrukwekkend. Hij dacht bijvoorbeeld dat het aandeel Marokkanen van 2007 tot 2050 met ~120000 zou toenemen, maar tussen 2007 en 2013 was het al ~40000 toegenomen. Bovendien geeft hij zelf ook al aan dat het percentage moslims moeilijk te schatten is onder niet-westerse allochtonen. Het CBS heeft het aandeel moslims nooit goed kunnen voorspellen over een periode van 10 jaar, dus waarom zou ik moeten vertrouwen dat het wel kan over een periode van 30+ jaar?
Jij weet duidelijk helemaal niets over deze oorlog, dat is wel duidelijk....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
de balkan oorlog was een nationalistische oorlog waarin de sloven/kroaten/serven/bosniers/macedoniers/albaneze elkaar aan het afmaken waren
hoe maak je de brug om ook daar een gemoslim issue van te maken
Bang voor Wilders....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ik ben bang voor wilders
minderheden delven altijd het onderspit in oorlogen, zeer zeker een verketterde groep, kijk maar naar de joden tijdens de 2e wereldoorlog, daarom verbaast het me dat iemand die lid is van een meerderheid, bang is voor een minderheid, daar snap ik echt niks van...
Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld de Turkse gemeenschap nu nog een groot aandeel heeft in de totale islamitische gemeenschap en Turken sowieso al vrij lage geboortecijfers hebben. Wat dat artikel niet noemt is bijvoorbeeld het groeiende aandeel Somalische gemeenschappen die veel hogere geboortecijfers hebben, waardoor het gemiddelde minder snel zal dalen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het gemiddelde. En het gemiddelde daalt.
Nergens blijkt uit dat die cijfers snel genoeg bijtrekken om een percentage van 25 te voorkomen binnen 100 jaar, laat staan voor het kritieke punt.quote:Zoals gezegd; die cijfers trekken relatief snel bij.
Moskeebezoek interesseert me niet zo veel. Het gaat me vooral om de normen en waarden die uit het geloof voortkomen. En als ik de normen en waarden dan vergelijk die wij hebben geërfd van het christendom met de normen en waarden prevalent in islamitische gemeenschappen dan kies ik voor de eerste set.quote:Ook niet; want de secularisatie heeft ook invloed op moslims.
Ik ken weinig gezinnen die Kanaleneiland of de Schilderswijk als prettige leefomgeving voor hun kroost zouden bestempelen.quote:Ik heb nog nooit gehoord dat mensen emigreren omdat het te islamitisch wordt hier.
Dit punt snap ik niet. Wie kan niet met vrijheden om gaan?quote:Voor de meeste mensen geldt dat ze om andere motieven vertrekken. En de mensen die hier vertrekken omdat ze niet met vrijheden om kunnen gaan ben ik liever kwijt dan rijk.
Nergens heb je aangetoond waarom de huidige (en eventuele minder extreme toekomstige) trend in 100 jaar niet cultiveert tot een onacceptabel hoog percentage islamieten.quote:Het blijven uiteraard prognoses, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat de bevolking voor 25% uit moslims zal bestaan over een x aantal jaren.
ik denk weinig zelfvertrouwen en verkeerd wereld beeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:27 schreef Slayage het volgende:
Daar ben ik nu in geïnteresseerd. Ik ken zelf helemaal niemand die op de PVV stemt en kan mezelf ook geen reden bedenken waarom iemand dat zou doen. Zogezegd verbaast het me! Nu weet ik dat er hier op dit forum genoeg mensen rondlopen die op de PVV stemmen. Let wel, ik wil hier geen PVV-bashtopic van maken (die zijn er al genoeg), ik probeer alleen een paar redenen bijeen te brengen waarom mensen dat doen.
Als jullie me dat zouden willen vertellen, dan dank. Dat mag heel kort. Simpelweg: 'Ik stem op de PVV omdat...'
Zelf stem ik op D66. Dat doe ik, omdat ik een grote waarde hecht aan burgerlijke vrijheden en ik meen dat D66 de partij is die zich daar de laatste jaren het meeste voor heeft ingezet (dit als voorbeeld).
Nou, brand los!
minder moslims was de bedoeling toch of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is echt nergens voor nodig, angstige kiezer.
#watisdezequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk helemaal niets over deze oorlog, dat is wel duidelijk....
in de peilingen een fascistische partij op #1quote:
Ja heb je misquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
minder moslims was de bedoeling toch of heb ik het mis?
Voor de fascisten moet je aan de linkerkant zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
in de peilingen een fascistische partij op #1
ja we zouden allemaal bang moeten zijn. tenzij je onderdeel bent van het Herrenvolk uiteraard
dus geen minder-minder-minder?quote:
ik zie de linker kant geen hele bevolkingsgroepen zwart makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Voor de fascisten moet je aan de linkerkant zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |