Hij moet ook wel lekker of in mijn league zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NG is goede kerel wat wil je nog meer gvd
[..]
Niet.
Is ie dan wel goed gaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
LOL bestel pizza bij de buren (pizzeria). Over 5 minuten is het klaar zegt die
Ik heb alleen zijn rug gezien, lekker geil wel hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet ook wel lekker of in mijn league zijn
Geen idee? Bestel nu voor het eerst daar. Ze zijn net open. Maar die daarvoor er in zat was gewoon prima. Maar die hebben dan ook geen lullige oven zoals wij thuis hebben.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee? Bestel nu voor het eerst daar. Ze zijn net open. Maar die daarvoor er in zat was gewoon prima. Maar die hebben dan ook geen lullige oven zoals wij thuis hebben.
je kan m'n rug op whehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zijn rug gezien, lekker geil wel hoor.![]()
. Nee idk
NG is sws eredivisie. Dat betekent dat elke vrouw vereerd moet zijn om met hem de lakens te delenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zijn rug gezien, lekker geil wel hoor.![]()
. Nee idk
Tuurlijk met jou?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAAGS KWARTIERTJE!!
Alles goed?
haha deze manquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef Drug het volgende:
[..]
NG is sws eredivisie. Dat betekent dat elke vrouw vereerd moet zijn om met hem de lakens te delen
Je vergat een nulletje aan 't beginquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry checkte even mijn bankrekening
NG zit op FOK!.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef Drug het volgende:
[..]
NG is sws eredivisie. Dat betekent dat elke vrouw vereerd moet zijn om met hem de lakens te delen
Bron?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde wel dat NG kalende is, WCH opvolger?
Gaat je niet lukken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom heb ik er ook alweer voor gekozen om Bulgarije naar het wk te leidenwat een pauperteam
hahaha nee sws niet kaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde wel dat NG kalende is, WCH opvolger?
true story. komt door alle zorgen aan m'n hoofdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zei ooit ergens dat hij inhammetjes had
Dat zegt TARDIS ook, maar pfoe, wat heeft die een lekkere kop met haar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zei ooit ergens dat hij inhammetjes had
Dat kloptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen jij de cito toets nog moest maken
Trek nog maar een hijs van die jonko, zorgenkindjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
true story. komt door alle zorgen aan m'n hoofd
Sarcasm..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zegt TARDIS ook, maar pfoe, wat heeft die een lekkere kop met haar.
Denk eerder manlet dan lang.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Drug hoe lang ben jij, je zag eruit als een tweemeterige kerel op die OOTD pix
Graag ook even BMI en oogkleurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
187 jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Het staat tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)93-miljard-euro.html
En dat is alleen nog maar het financiële plaatje... De maatschappelijke ellende die dit met zich mee gaat brengen is niet in geld uit te drukken.
Waarom is dat mens nog niet met pek en veren weggejaagd?
het houdt niet op..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
En dat is alleen nog maar het financiële plaatje... De maatschappelijke ellende die dit met zich mee gaat brengen is niet in geld uit te drukken.
Simpele kaas-ui.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld.
En in de berekening verwacht dat de helft van de vluchtelingen binnen 5 jaar fulltime werktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het staat tussen aanhalingstekens.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Crip het volgende:
mensenscrotumbezitters die korter zijn dan 1.75
Maar Drug kan daar zelf wel even helderheid in brengenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag alleen z'n lichaam (met kleding)
Mensenlevens redden>geldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
Die levens hoeven niet gered te worden? In Turkije zijn ze ook veilig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:25 schreef Drug het volgende:
[..]
Mensenlevens redden>geld
Als je dat niet ziet ben je aardig sociopatisch
Idd. Sws heeft rendementsdenken al zoveel kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:25 schreef Drug het volgende:
[..]
Mensenlevens redden>geld
Als je dat niet ziet ben je aardig sociopatisch
Als ik beetje beach body heb doe ik wel een before afterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waren niet te zien door je overhemd
Ahw ben je nu fattiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:26 schreef Drug het volgende:
[..]
Als ik beetje beach body heb doe ik wel een before after
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lekkere
staat opquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heyhaags
moet je geen primera division kijken
lief dagboek.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:30 schreef Crip het volgende:
oke k ga even doen alsof ik in die bieb ben geweest en schoenen voor de deur plempen terwijl ik al hele dag in bed ben aan t rotten
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:30 schreef Crip het volgende:
oke k ga even doen alsof ik in die bieb ben geweest en schoenen voor de deur plempen terwijl ik al hele dag in bed ben aan t rotten
oke cripjenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:30 schreef Crip het volgende:
Er staat een mooie kwpner op je te wachten hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
ik moet later gewoon zo'n lekkere paardenboy hebben
Bestaan die?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
Afstamming?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er staat een mooie kwpner op je te wachten hoorhiihih
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die zijn homo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
KWPN, maar Fries mag ookquote:
xdxdxdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoiquote:
Haar bijrijdpaard wil anoniem blijven, beetje respect aub.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
Willow doe je nou nog eens een foto plaatsen van jou bijrijdpaard?
Bij springruiters niet.quote:
Ohja, vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
Willow doe je nou nog eens een foto plaatsen van jou bijrijdpaard?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar bijrijdpaard wil anoniem blijven, beetje respect aub.
Springen is ook veel leukerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij springruiters niet.
En diederik van silfhout claimt ook hetero te zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zenuwen voor vanavond?
Hoop echt dat Douwe Bob wint.
cachie is verliefd?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
Beetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
omdat we dat willenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom word ik zo serieus genomen hier
[..]
srs?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar winnen doen we toch niet. Maar echt zenuwen zijn het niet, ik heb er gewoon veel zin in.
Nu niet terugkrabbelen en doen alsof je sarcastisch was he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom word ik zo serieus genomen hier
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slanko's? Nooit van gehoordquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
@cachie&willoow:Awh, wat lieeeef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durfde wel zeg!
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
@cachie&willoow:Awh cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
is goed maar ik heb geen netflixquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Mortaxx, zullen we vanavond Neftlixen en chillen?
Staat vlgns mij nog wel een in fobo, maar zie je alleen zijn hoofd.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Staat vlgns mij nog wel een in fobo, maar zie je alleen zijn hoofd.
Je mocht er toch ook een tijd niet meer in kijken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.Kijk nooit meer in fobo's, ben gewend dat ze leeg zijn.
Ook een vosquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Staat vlgns mij nog wel een in fobo, maar zie je alleen zijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar niet reageren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je mocht er toch ook een tijd niet meer in kijken?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook een vos
Meest recente paard dat ik reed was deze:Ze lijken best wel op elkaar op basis van die twee pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze lijken best wel op elkaar op basis van die twee pics.
[..]
Ook een vos
Meest recente paard dat ik reed was deze:Wel mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
[..]
Ook een vos
Meest recente paard dat ik reed was deze:Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en cachet rijden gewoon hetzelfde paard.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze lijken best wel op elkaar op basis van die twee pics.
Douwe B lijkt ook af en toe een beetje te loensen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:05 schreef Le_Professeur het volgende:
w
[..]
wat is er met mcgrath, heb je een oogje op 'm?
gotverquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Douwe B lijkt ook af en toe een beetje te loensen.
Zou kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil de beste man wel een mooie reportage maken over Chai en Cachet
grow upquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga voor de verandering eens een joint roken vanavond
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga voor de verandering eens een joint roken vanavond
Das best kort?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
De kapper heet 'ik wil mn haar lang groeien' niet echt begrepen en heeft er een Ruby Rose kapsel van gemaakt
Ruby Rose is toch een soort opskeer?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
De kapper heet 'ik wil mn haar lang groeien' niet echt begrepen en heeft er een Ruby Rose kapsel van gemaakt
das fucking kort, was al kort.. nee was eigenlijk redelijk oke lengte alleen beetje lelijk gewoon. Nu kei kort weer, ik zie dat ik het lang wilde. Ze vroeg nog 'je wil het nog achter je oor kunnen toch' - jaquote:
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Goede leefquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
Ik ben bijna thuis. PS4 aan, vaporizer aan, heerlijk
heb ook zieke baardquote:
ik weet niet wrm ik hierdoor moest lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?
Hey cachet. Met mij gaat het goed hoe gaat het met jouquote:
ghehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?
Groeit vanzelf wel weer toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das fucking kort, was al kort.. nee was eigenlijk redelijk oke lengte alleen beetje lelijk gewoon. Nu kei kort weer, ik zie dat ik het lang wilde. Ze vroeg nog 'je wil het nog achter je oor kunnen toch' - ja
Wtf![]()
Ja ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey cachet. Met mij gaat het goed hoe gaat het met jou
okequote:
Dat is het niet, maar gewoon zo had ze het gestyledquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baby darling doll face honey
Jawelllll, maar wilde net weer langer. Had juist mega kort haar, en wilde daarom juist weer naar beetje langer want had er al weer genoeg vanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeit vanzelf wel weer toch?
Kort haar kan best nice staan hoor
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar gewoon zo had ze het gestyled
Tweede is weer even onder kraan en 'normaal' om te kijken hoe het was, kort dus. Niet om achter mn oren te doen
Mag ik jouw lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?![]()
[..]
Tweede is weer even onder kraan en 'normaal' om te kijken hoe het was, kort dus. Niet om achter mn oren te doen
Die tweede pic is idd erg Ruby Rose achtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?
Nou laten groeien duurt voorlopig weer even.![]()
[..]
goed kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ja, lekker goedkoop welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
je kan het wel hebben maar bob lijkt me leuker.
gwn niet naar de kapper gaan voor een lange tijd nu
[..]
Ik denk dat paxcon jou zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Anne Frank huisquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
noem eens leuke dingen om te doen in amsterdam pls.
besides smoken en hookers
wil hele dag opvullen
Escaperoomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
Madame Tussaud.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
sexmuseumquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
Het tassenmuseum vind je denk ik wel leuk Crip. Geen geintje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
neh, niet zo duur. wel echt fucking vet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
dit lijkt me wel grappig, maar vgm is dt kki duur ofniet.
ik heb ook een dakterras nu! Wel zin om het pand af te branden met de heks erin. #happythoughtsquote:
is gwn een vrijdag middag voor een mocroquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, niet zo duur. wel echt fucking vet.
ja hm nee dn k t niequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het tassenmuseum vind je denk ik wel leuk Crip. Geen geintje.
ja dan is het te duur.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
is gwn een vrijdag middag voor een mocro
Bodyworldsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
waar is die Boyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef Chai het volgende:
Alle AH's in omgeving van de Pijp bezoeken om dWc te stalken.
Zoiets zou ik wel doen als hij me niet in 2 sec zou herkennenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef Chai het volgende:
Alle AH's in omgeving van de Pijp bezoeken om dWc te stalken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoiets zou ik wel doen als hij me niet in 2 sec zou herkennen
huhquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb ook een dakterras nu! Wel zin om het pand af te branden met de heks erin. #happythoughts
CRIPPPPP!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoiets zou ik wel doen als hij me niet in 2 sec zou herkennen
[..]
Ben jij op die foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beetje gemist zelfsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeeehoe is het met jou dan
ohh lang niet gezien!
Ik zocht een lekker snoepje ghighigihgihghigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
yooooo CRIPPPPPPPPPPPPPP what doe je hier
''gwn toevallig he he he''
Wie ga je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
volgens mij heb ik jou al 3 keer gezien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
eerlijk soms heb ik het idee dat ik herkend word door een fokker maar ze gwn niet durven te zeggen ofzo.
Een wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje gemist zelfs![]()
Haha ik denk momenteel aan een soort allesverzengend vuur, de oplossing
Hoe is het met jou?
Ja dat ben ik en wat is tegnaquote:
Ja als jij dt tegen mij zou zeggen had ik je al steegje ingetrokken jwzquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou al 3 keer gezien.
Of gewoon "hey tyfusmocrohoer, neuken?" gezegd tegen een random mocrochick. Zou de reactie verklaren
Fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een wat?
Ja, nou goed. Weet niet waar we waren gebleven maar woon met lief katje en studeer en werk en alles is lekker
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja als jij dt tegen mij zou zeggen ha dik je al steegje ingetrokken jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |